[b4 2.3 NG] dziwnie słaby :|
A czy czy ta kopułka nie ma jakiś przebić? Piszesz że po wymianie zaczeły się kłopoty więc szukaj przyczyn w kopułce i paluchu. Najlepiej po zmroku podnieś maske i popatrz czy nie "pełza" prąd po niej. A co do tego filtra-K&N są dosyć drogie, na stożek czy nawet zamiennik oryginału wydasz ok 100 do 200 zł no chyba że jakieś badziewie za 30 zł na allegro znajdziesz + impregnad do czyszczenia i nasączania filtra to jakieś 40 zł, a czyścisz w zależności po jakich drogach jeździsz im więcej pyłów tym częściej ale średnio co 10-15 tyś. Twoja decyzja czy się z tym pobawisz i sam się przekonasz jak na tym będzie chodzić czy po 20zł filtrona będziesz kupował. A co do stożka to musisz sobie dolot zmienić i innych pare rzeczy które pociągają kolejne koszty. Pozdro
foxbat pisze:kable beru 260zł, świece NGK BRE5EKU bodajże, 20-24zł za sztukę. MAm taki komplet od 20.000km prawie i działa bardzo dobrze
http://moto.allegro.pl/item282803314_sw ... r5eku.html
co o tym myslisz FOXBAT ????
[ Dodano: 2007-12-19, 18:57 ]
na 100% to przewody na którymś kablu jest przebicie kopolka jest ok no a do tego swiece byly chyba dobre pare lat temu wymieniane wiec tez by sie przydalo wymienic...audicom1 pisze:A czy czy ta kopułka nie ma jakiś przebić? Piszesz że po wymianie zaczeły się kłopoty więc szukaj przyczyn w kopułce i paluchu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
witam.
ja mam ten sm problem ze swoim au di 2.3 NG.i niemoge sie z tym uporac strasznie zamula.a ostatnio sie mu cos stalo ze szedl jak strzala ale przez 5 min.a co najlepsze to iak dobrze chodzil przez ta chwile prubowalem wystartowac z miejsca noi 1 ok a jak wrzucilem drugi biek zamulil sie i spowrotem sie zmulil i tak dotej pory.silnik ryczy a nieidzie strach nieraz wyprzedzac!a tak pozatym to gdzie sie znajduje ten czujnik stukowego spalaniua?niejest on czasami wkrecony w blok silnika z boku?
ja mam ten sm problem ze swoim au di 2.3 NG.i niemoge sie z tym uporac strasznie zamula.a ostatnio sie mu cos stalo ze szedl jak strzala ale przez 5 min.a co najlepsze to iak dobrze chodzil przez ta chwile prubowalem wystartowac z miejsca noi 1 ok a jak wrzucilem drugi biek zamulil sie i spowrotem sie zmulil i tak dotej pory.silnik ryczy a nieidzie strach nieraz wyprzedzac!a tak pozatym to gdzie sie znajduje ten czujnik stukowego spalaniua?niejest on czasami wkrecony w blok silnika z boku?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
z takich rzeczy chce mi sie smiac :mrgreen:arek-samsel pisze: mial naet wycioeta obudowe liltra oddolu wycieta zeby glosno zasysa powietrze fajny efekt ale strasznie glosny.
przyczyn moze byc duzo pompa paliwa podaje za male cisnienie nie chce tu zgadywac bo sam nie wiem poczekajmy az sie wypowiedza fachowcy
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
nie znam się na tym zabardzo ale bynajmiej u mnie nie mulił się aż tak jak opisujecie wymieniłem świece na NGK kopółkę palec i w końcu wyżuciłem katalizator włożyłem strumiennice łuskową w kształcie katalizatora wspawałem w nią sondę i jak narazje wszystko gra i nawet ładnie idzie a co za tym idzie to bardziej efektowny dzwięk z tłumika :mrgreen:
ps. jeśli ktoś będzie zakładał strumiennice to musi być ona minimum 100cm od kolektora wydechowego
ps. jeśli ktoś będzie zakładał strumiennice to musi być ona minimum 100cm od kolektora wydechowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
umie sa wymienione swiece na NGK takie jakie szy fabrycznie kopulka orginalna wraz z palcem przewody i dalej to samo nawet katalizator wycielem i wstawilem strumiennice i dalej nic ladniejszy pomruk z klumika dala strumiennica.byl wyciagany komputer sterownik silnika i jest nanim nabita data 94r.a auto jest z 89r.moze tu sie cos niezgadza ale wontpie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
tak byl zmieniony ja go takiego kupilem tak zniemiec przyjechal.rozrzad byl zmieniany sam zmienialem siedzial jeszcze orginalny pasek ale przed wymiana bylo tak samo ze n iechcial isc a wszystko jest ustawione na znaki przy zaplonie terz nic niebylo grzebane bynajmniej ja nieruszalem a sladuw tez niema bo stopka ktura trzyma aparat zaplononowy jest cala zardzewiala wraz ze sruba nawet niema znaku po kluczach ze to ktos odkrecal.