Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 20V 7A] ecu stand alone i mozliwosci..

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 gru 2015, 18:03

Leo pisze:Mówię o cycku a nie o wieńcu zamachowym.
Jak wiesz, oprócz czujnika zczytującego wieniec zębaty koła zamachowego, jest jeszcze bolec ustalający moment zapłonu wduszony od czoła koła zamachowego . To bardzo zawodne urządzenie.
I tak trzeba będzie zmienić bo pewnie mało które standalone obsłuży tego typu sygnałów układu czujników jaki występuje w 7A.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 gru 2015, 01:00

ottomotive da radę :) ale fakt, do niektórych modeli SA trza triggery dorabiać, właśnie na kole pasowym, na przykład.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 04 gru 2015, 10:33

Ty Leo masz swoje postawione na SA?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 gru 2015, 11:55

nie, nadal seryjny komp z odpowiednim programem, plus parę modów w nim (2 programy przełączane, inny mapsensor).

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 04 gru 2015, 13:51

taki maly off top. padl mi chyba regulator paliwa bo w tym wezyku do kolektora sa sladowe ilosci pb . jak najlpiej sprawdzic regulator i ewentualnie jaki kupic na zastepstwo myslalem nad jakims nowym customowym

lub z czego zalozyc by nie pakowac kolejny raz 25letniego regulatora.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 gru 2015, 17:03

z niczego, te 7A są stosowane jako zamienniki do 3b bo mają 4 bary a 3b ma 3 bary ;)
Trzeba kupić coś nowego, albo używkę - ważne żeby w obu przypadkach z korekcją podciśnień.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 05 gru 2015, 09:26

poszukam czegos sprawnego .,druga sprawa zaczyna sie znowy dziac jakis cyrk. jak dochodzi do 4500 tys obr gdy powinien dostac kopa jest tytlko szarpniecie delikatne i jedzie dalej jak w dolnej partii obrotow? ktos jakis pomysl? sterownik nie pokazuje zadnych bledow

Usio20vt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 27 lis 2015, 23:25

Post autor: Usio20vt » 12 sty 2016, 12:20

musze zasiaśc na fajere i sprawdzic bo tak to Ci nie powiem ;-)


cewka OK ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga