[b3 coupe NG]jaka jest prawda z prędkością?
- Prezesik_lodz
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
- Lokalizacja: Łódź/Szczecin
- Kontakt:
wszystko się da założyć pisaj do kolegi COBRA on ci podpowie co i jak[/quote]willi pisze:Mysle o zalozeniu takiech dodatkowych zegarow na dole pod popielniczka i tam obrotkik wladuje tylko nie wiem czy sie da a na forum nie moglem znalesc:(
Oki dzieki za info juz do nieko smigam. Willi czytasz czasem co sie do ciebie na gg pisze hihihihi
- Prezesik_lodz
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
- Lokalizacja: Łódź/Szczecin
- Kontakt:
- Prezesik_lodz
- Forum Audi 80
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 lut 2008, 14:43
- Lokalizacja: Łódź/Szczecin
- Kontakt:
Wszystkim wam zawyża, a mi zaniża^^. Na 4 biegu odcina mi przy 192 km/H(sprawdzone na nawigacji), wtedy licznik pokazuje niecałe 170 km/H <ok> Raz jechałem moje licznikowe 175/178 coś w tych granicach. Niestety nie miałem nawigacji i nie wiem ile dokładnie, ale myślę że ponad 200^^. Auto moje to audi 90 b2, z silnikiem js. Hamowane na 105 koników, niby tylko....... ale to już trzeba zobaczyć na własne oczy jakie to jest 105 koni hehe pzdr.
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Audi 80 B4 Avant Quattro 2,3E NG opony 195/65/15 1410kg
No u mnie na Lpg 170km/h to była prędkość maksymalna. Na Pb ok 180km/h. Po wymontowaniu gazu i regulacji dolotu ok. 200km/h (czyli jakieś 190km/h realnej prędkości).
Różnica po wymontowaniu jest zasadnicza (jak między Izbą Lordów, a Izbą Wytrzeźwień) Auto zaczęło oddychać. Lepiej przyspiesza nie szarpie przy zmianie biegów, ciszej chodzi, płynniej. Ale nawet jak masz auto na gazie i przełączysz na Pb to i tak będzie wąskie gardło na mixerze więcej jak 180km/h nie poleci. Przynajmniej u mnie tak było.
Przy 255km/h nawet jakbyś z górki jechał to skrzynia powinna się stopić.
Ale Audi 90 2,3NG powinno poradzić ciut więcej. 150kg lżejsze i opony węższe. Nie wiem czy skrzynia ta sama bo tu też może przyblokować.
No u mnie na Lpg 170km/h to była prędkość maksymalna. Na Pb ok 180km/h. Po wymontowaniu gazu i regulacji dolotu ok. 200km/h (czyli jakieś 190km/h realnej prędkości).
Różnica po wymontowaniu jest zasadnicza (jak między Izbą Lordów, a Izbą Wytrzeźwień) Auto zaczęło oddychać. Lepiej przyspiesza nie szarpie przy zmianie biegów, ciszej chodzi, płynniej. Ale nawet jak masz auto na gazie i przełączysz na Pb to i tak będzie wąskie gardło na mixerze więcej jak 180km/h nie poleci. Przynajmniej u mnie tak było.
Przy 255km/h nawet jakbyś z górki jechał to skrzynia powinna się stopić.
Ale Audi 90 2,3NG powinno poradzić ciut więcej. 150kg lżejsze i opony węższe. Nie wiem czy skrzynia ta sama bo tu też może przyblokować.