
1) Auto miało wyrzeźbione zasilanie pompy paliwa : stacyjka - kabel z bezpiecznikiem - pompa, a drugi brązowy podczepiony pod sterownik abs <lol> . Po podłączeniu oryginalnego kabla pompa nie odpala - po przekręceniu kluczyka słychać dwa ciche tyknięcia gdzieś pod deską (jakiś uszkodzony przekaźnik?). Wydaje mi się że przez to pompa cały czas podaje paliwo (pracuje cały czas), mam również dostęp do audi z silnikiem 7a, lecz tam po przekręceniu kluczyka na pozycje, pompa tylko załącza się a potem wyłącza, pracuje dopiero przy odpalonym silniku.
2) Przy wymianie silnika zauważyliśmy uszkodzoną wtyczkę od wtrysku rozruchowego, wtyczka odpadła na ziemię a my zostaliśmy z problemem który kabel był w którym pinie.. Jeżeli byłby ktoś tak uprzejmy kto by mógł sprawdzić jak to wygląda u siebie to byłbym wdzięczny

3) Problem jak w punkcie drugim tyle że czujnik ciśnienia oleju (ten większy, dwupinowy).
Każda odpowiedź może się przydać, jak jeszcze przyjdzie mi do głowy jakaś dolegliwość to postaram się dopisać.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi
