Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.3 NG LPG]Nie chce odpalać gdy ciepły

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
nogiln
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 24 mar 2008, 16:00
Imię: Damian
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Mysłaków/ŁDZ

Re:

Post autor: nogiln » 24 gru 2020, 10:40

hakanos007 pisze:
03 gru 2009, 20:36
Sonda daje sygnał do ecu o składzie mieszanki..i jeżeli działa niepoprawnie mieszanka moze być za bogata i auto jest zalewane.Tak mi się wydaje
Gdy zgaszę silnik i od razu będę chciał go uruchomić, to muszę ułamek sekundy dłużej kręcić rozrusznikiem. Dodam, że sonda lambda jest najprawdopodobniej uszkodzona,gdyż po rozgrzaniu zawiesza się a powinna cały czas pracować w przedziale 0V do 1V. Sytuacja z dłuższym uruchamianiem auta pojawia się niezależnie od tego, czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Sonda lambda zaczyna działać, gdy osiągnie temperaturę powyżej 300 stopni, więc sondę bym wykluczył, chyba że sonda działa od momentu uruchomienia silnika albo gdy jest uszkodzona działa od razu i daje błędne sygnały do sterownika nawet gdy nie jest rozgrzana.
Mam wrażenie jakby auto było zalewane ale pewności nie mam.
Co może być przyczyną takiej sytuacji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl