[ B4 80 2.3 E -LPG ] Nie jeździ na PB
To nie była wina gazu tylko wtryskiwaczy i ich kątów. Były wytarte gumy, przez które dostawało się lewe powietrze (pod kolektorem). Auto chodzi ale muszę kupić nowy akumulator bo ten co mam jest już stary i słaby, muszę go kupić jeśli chcę dobrze zrobić regulację i oczywiście zatankować do pełna przed regulacją ponieważ ciśnie w butli tez może mieć jakiś wpływ na regul.
Na razie jest za wcześnie by stwierdzić czy już w 100% jest w porządku ale szczerze mówiąc już na sam słuch słyszę różnicę, całkiem inaczej pracuje silnik, przyjemniej
Na razie jest za wcześnie by stwierdzić czy już w 100% jest w porządku ale szczerze mówiąc już na sam słuch słyszę różnicę, całkiem inaczej pracuje silnik, przyjemniej
dobralem sie do wtryskow. Nie wiem czy to jest to, co unieruchomio moj samochod, ale tymi wtryskami napewno zarl powietrze. trzeba wiec miec na uwadze te oringi w przyszłosci. kupie i napisze czy wystartowal ale szanse sa duze bo problemy pojawily sie po myciu silnika wiec prawdopodobienstwo rosnie. Dziwne tylko ze nie kopcil.
swoja droga, jest gdzies info jak rozebrac aparat zaplonowy bo nie moge znalezc nigdzie a chetnie bym tam zajrzal skoro auto wymusilo na mnia taka kompleksowa opieke
swoja droga, jest gdzies info jak rozebrac aparat zaplonowy bo nie moge znalezc nigdzie a chetnie bym tam zajrzal skoro auto wymusilo na mnia taka kompleksowa opieke