[B3 2.3 20V 7A] pompa dwusekcyjna
[B3 2.3 20V 7A] pompa dwusekcyjna
wracam z delegacji, zabieram niunie na snieg i wracam po jakichc 20 mnin ,parkuje auto,pedał hamulcowy twardy i patrze a tu sie lekko dymi i czuc jakby hydrauliczny plyn.zagladam a tu pasek juz sie smaży wiec go sniegiem zeby sie cos jeszcze nie zjaralo.pompa ani drgnie,zatarła by sie? wiec z tego niniejszego powodu prosze o namiar do kogos kto ma takową pompe,lub wie kto mógłby mi pomóc .na alledrogo akurat nie mają
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Wierz mi, można Mogę Ci pokazac w Toruniu na przykładzie Twojego autaDeS pisze:Jeszcze nie widziałem, żeby komuś się udało taką pompę usmażyć - daj foto
A tak serio to jest to realne zwłaszcza, jak się zaleje pełnym syntetykiem i nie pilnuje stanu.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
dobrze, że nie na moim :mrgreen:bloku pisze:Wierz mi, można Mogę Ci pokazac w Toruniu na przykładzie Twojego auta
wszystko zajeździsz na kiepskim lub braku oleju... :->bloku pisze:A tak serio to jest to realne zwłaszcza, jak się zaleje pełnym syntetykiem i nie pilnuje stanu.
sam miałem z nią mały problem - ale niewielki. U mnie jedynie się luzowała nakrętka od jednej sekcji ta z wielkim X do przykręcania jej. Wymieniony oring i bangla jak nowe. :mrgreen:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
ja tez mam pompe,200 zlociszy+przesyłka.Wybrałem skrupulatnie z ponad 40 ofert pomp wspomagania do motoru 7a,co z tego że te pompy pasuja do kv czy ng,to 2.3 i to 2.3,a ceny niektorych i ze trzy stowy.mam takie dwie,jednosekcyjne.Płyn w ukladzie byl zielony i ciagle poziom byl bez zmian,wiec nie wiem czy płyn byl wlasciwy czy nie.Coś sie w pompie zatarło dlatego sie tak rozgrzała no i oczywiscie zadnego wspomagania.
[ Dodano: 2015-01-18, 18:14 ]
Roznice wiadomo widac,na alledrogo takich nie sprzedaja,trza se umyć przeszlifowac i ewentualnie prysnąć czyms zeby oko cieszyło i chciało sie wogóle pod maske zaglądać.Wk....a mnie to ze wszyscy sprzedaja pompy do 20v a nie pasuja
[ Dodano: 2015-01-18, 18:14 ]
Roznice wiadomo widac,na alledrogo takich nie sprzedaja,trza se umyć przeszlifowac i ewentualnie prysnąć czyms zeby oko cieszyło i chciało sie wogóle pod maske zaglądać.Wk....a mnie to ze wszyscy sprzedaja pompy do 20v a nie pasuja
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
ja swoją reanimowalem co się pociła nowe oringi załatwioły sprawę ... nie widzę sensu polepszania czegoś co sprawuje się dobrze
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga