Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 20V 7A] pompa dwusekcyjna

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

[B3 2.3 20V 7A] pompa dwusekcyjna

Post autor: ind » 07 sty 2015, 23:40

wracam z delegacji, zabieram niunie na snieg i wracam po jakichc 20 mnin ,parkuje auto,pedał hamulcowy twardy i patrze a tu sie lekko dymi i czuc jakby hydrauliczny plyn.zagladam a tu pasek juz sie smaży wiec go sniegiem zeby sie cos jeszcze nie zjaralo.pompa ani drgnie,zatarła by sie? wiec z tego niniejszego powodu prosze o namiar do kogos kto ma takową pompe,lub wie kto mógłby mi pomóc .na alledrogo akurat nie mają

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 sty 2015, 04:57

wojtal22 - nick z allegro, jest z Trzebnicy pod Wrocławiem, próbuj u niego.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 08 sty 2015, 22:08

zakładaj zwykłe podciśnieniowe wspomaganie hamulców <ok>
serwo i pompa jednosekcyjna taniej cie wyniesie :mrgreen:

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 08 sty 2015, 23:32

Jeszcze nie widziałem, żeby komuś się udało taką pompę usmażyć - daj foto :-)
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 sty 2015, 07:08

no co... ze starości... ja w początkach mojej przygody taką pompę rozwaliłem na testach w Biedrzychowicach.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 09 sty 2015, 14:01

DeS pisze:Jeszcze nie widziałem, żeby komuś się udało taką pompę usmażyć - daj foto :-)
Wierz mi, można :D Mogę Ci pokazac w Toruniu na przykładzie Twojego auta :D

A tak serio to jest to realne zwłaszcza, jak się zaleje pełnym syntetykiem i nie pilnuje stanu.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 09 sty 2015, 16:30

bloku pisze:Wierz mi, można :D Mogę Ci pokazac w Toruniu na przykładzie Twojego auta :D
dobrze, że nie na moim :mrgreen:
bloku pisze:A tak serio to jest to realne zwłaszcza, jak się zaleje pełnym syntetykiem i nie pilnuje stanu.
wszystko zajeździsz na kiepskim lub braku oleju... :->

sam miałem z nią mały problem - ale niewielki. U mnie jedynie się luzowała nakrętka od jednej sekcji ta z wielkim X do przykręcania jej. ;) Wymieniony oring i bangla jak nowe. :mrgreen:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 10 sty 2015, 11:09

Lejecie shit nie olej to tak macie :lol: ;-) Choć fakt, że do wściekania przydałaby się większa chłodnica oleju :-?
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 sty 2015, 17:34

ja chyba mam pompe

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 18 sty 2015, 18:03

ja tez mam pompe,200 zlociszy+przesyłka.Wybrałem skrupulatnie z ponad 40 ofert pomp wspomagania do motoru 7a,co z tego że te pompy pasuja do kv czy ng,to 2.3 i to 2.3,a ceny niektorych i ze trzy stowy.mam takie dwie,jednosekcyjne.Płyn w ukladzie byl zielony i ciagle poziom byl bez zmian,wiec nie wiem czy płyn byl wlasciwy czy nie.Coś sie w pompie zatarło dlatego sie tak rozgrzała no i oczywiscie zadnego wspomagania. Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-01-18, 18:14 ]
Roznice wiadomo widac,na alledrogo takich nie sprzedaja,trza se umyć przeszlifowac i ewentualnie prysnąć czyms zeby oko cieszyło i chciało sie wogóle pod maske zaglądać.Wk....a mnie to ze wszyscy sprzedaja pompy do 20v a nie pasuja

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 sty 2015, 20:08

bo wszyscy się nie znają.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 08 lut 2015, 17:26

i właśnie okazało sie że ubywa mi płynu,a dokładniej poci sie rurka która idzie od gruchy do wspomagania hamulca ,no jest troche skorodowana(była bo pokrywa ją płyn).Pytanie,czy zwykła hamulcowa wytrzyma?Gwinty te same

LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 lut 2015, 00:02

wywal dwusekcyjna .Wrzuc serwo "10 i zwykła pompe jednosekcyjną na z NG .

Cieknące przewody gruszki i zajechane dwusekcyjne pompy normalne


Ja wyrzuciłem .I wstawie jednosekcyjną z Audi a4

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 14 lut 2015, 01:06

i tak zrobie po swojemu,wymienie rurke.A jak klęknie pompa kiedys tam, to wsadze od ng

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 14 lut 2015, 12:24

ja swoją reanimowalem co się pociła :) nowe oringi załatwioły sprawę ... ;-) nie widzę sensu polepszania czegoś co sprawuje się dobrze
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga