Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG 1992r] Problem na niskich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 15 paź 2012, 15:47

zborek_k-kozle pisze:No witam. A więc tak. Napięcie na pinach 1-3 4.91V

0.6V-0.7V przy ok. 900obr. silnik 25 stopni
0.5V-0.6V przy ok. 840obr. silnik 50 stopni
0.46V-0.56V przy ok. 800obr. silnik 90 stopni

Wskazania cały czas się zmieniają góra dół jak w spisie . Śmierdzi mi teraz w garażu taki specyficzny zapach co gryzie w nos i oczy .

[ Dodano: 2012-10-15, 13:13 ]
miron72, w sumie to sprawdziłem i jest ok, wymieniłem tylko o-ring na bagnecie teraz ciężej wchodzi, generalnie mogę po silniku wypsikać całą puszkę samostartu i obroty ani drgną :):) a jak kupiłem auto i sprawdzałem szczelność to byle gdzie psikałem i obroty od razu szalały, wymieniłem wszystko co ma związek z przepływem powietrza i jestem tego pewien.

[ Dodano: 2012-10-15, 13:57 ]
Jeszcze dodam, że prąd nastawnika stoi zawsze na 10mA, po dodaniu i puszczeniu gazu jest ok idzie do -60mA, po wciśnięciu krańcówki maksymalnego otwarcia przepustnicy nic się nie dzieje . Zawsze CO ustawiam na analizator spalin .
przy 4,91V powinienes miec napiecie rzedu od 0,6 do 0,8 mozesz troszke przestawic potencjometr

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 15 paź 2012, 22:21

To jak będę miał czas to się postaram, ciężko to zrobić precyzyjnie .

[ Dodano: 2012-10-24, 19:51 ]
Udało mi się ustawić na 0.87-0.92V . Rozkręciłem wszystko zablokowałem klapę na 0.45V i ustawiłem 0.7, ale jak skręciłem to wyszło na wolnych ok 0.9V Efekt jest taki, że obroty trzyma na wolnych ok. 700 . Trochę mało . Wydaje mi się, że lepiej przyśpiesza. Zastanawia mnie fakt, że jak świece strobem z 1 świecy, to co jakiś czas nie ma błysku, dodam, że bez zwory i ze zworą tak samo . Zero błędów .

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 04 lis 2012, 20:43

zborek_k-kozle pisze:To jak będę miał czas to się postaram, ciężko to zrobić precyzyjnie .

[ Dodano: 2012-10-24, 19:51 ]
Udało mi się ustawić na 0.87-0.92V . Rozkręciłem wszystko zablokowałem klapę na 0.45V i ustawiłem 0.7, ale jak skręciłem to wyszło na wolnych ok 0.9V Efekt jest taki, że obroty trzyma na wolnych ok. 700 . Trochę mało . Wydaje mi się, że lepiej przyśpiesza. Zastanawia mnie fakt, że jak świece strobem z 1 świecy, to co jakiś czas nie ma błysku, dodam, że bez zwory i ze zworą tak samo . Zero błędów .
ja to robie tak ze na wlaczonym silniku poluzowuje srubki od potencjometru i pykam w niego srubokretem az osiagne odpowiednia wartosc i dokrecam srubki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga