przy 4,91V powinienes miec napiecie rzedu od 0,6 do 0,8 mozesz troszke przestawic potencjometrzborek_k-kozle pisze:No witam. A więc tak. Napięcie na pinach 1-3 4.91V
0.6V-0.7V przy ok. 900obr. silnik 25 stopni
0.5V-0.6V przy ok. 840obr. silnik 50 stopni
0.46V-0.56V przy ok. 800obr. silnik 90 stopni
Wskazania cały czas się zmieniają góra dół jak w spisie . Śmierdzi mi teraz w garażu taki specyficzny zapach co gryzie w nos i oczy .
[ Dodano: 2012-10-15, 13:13 ]
miron72, w sumie to sprawdziłem i jest ok, wymieniłem tylko o-ring na bagnecie teraz ciężej wchodzi, generalnie mogę po silniku wypsikać całą puszkę samostartu i obroty ani drgną :) a jak kupiłem auto i sprawdzałem szczelność to byle gdzie psikałem i obroty od razu szalały, wymieniłem wszystko co ma związek z przepływem powietrza i jestem tego pewien.
[ Dodano: 2012-10-15, 13:57 ]
Jeszcze dodam, że prąd nastawnika stoi zawsze na 10mA, po dodaniu i puszczeniu gazu jest ok idzie do -60mA, po wciśnięciu krańcówki maksymalnego otwarcia przepustnicy nic się nie dzieje . Zawsze CO ustawiam na analizator spalin .
[B4 2.3 NG 1992r] Problem na niskich obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
To jak będę miał czas to się postaram, ciężko to zrobić precyzyjnie .
[ Dodano: 2012-10-24, 19:51 ]
Udało mi się ustawić na 0.87-0.92V . Rozkręciłem wszystko zablokowałem klapę na 0.45V i ustawiłem 0.7, ale jak skręciłem to wyszło na wolnych ok 0.9V Efekt jest taki, że obroty trzyma na wolnych ok. 700 . Trochę mało . Wydaje mi się, że lepiej przyśpiesza. Zastanawia mnie fakt, że jak świece strobem z 1 świecy, to co jakiś czas nie ma błysku, dodam, że bez zwory i ze zworą tak samo . Zero błędów .
[ Dodano: 2012-10-24, 19:51 ]
Udało mi się ustawić na 0.87-0.92V . Rozkręciłem wszystko zablokowałem klapę na 0.45V i ustawiłem 0.7, ale jak skręciłem to wyszło na wolnych ok 0.9V Efekt jest taki, że obroty trzyma na wolnych ok. 700 . Trochę mało . Wydaje mi się, że lepiej przyśpiesza. Zastanawia mnie fakt, że jak świece strobem z 1 świecy, to co jakiś czas nie ma błysku, dodam, że bez zwory i ze zworą tak samo . Zero błędów .
ja to robie tak ze na wlaczonym silniku poluzowuje srubki od potencjometru i pykam w niego srubokretem az osiagne odpowiednia wartosc i dokrecam srubkizborek_k-kozle pisze:To jak będę miał czas to się postaram, ciężko to zrobić precyzyjnie .
[ Dodano: 2012-10-24, 19:51 ]
Udało mi się ustawić na 0.87-0.92V . Rozkręciłem wszystko zablokowałem klapę na 0.45V i ustawiłem 0.7, ale jak skręciłem to wyszło na wolnych ok 0.9V Efekt jest taki, że obroty trzyma na wolnych ok. 700 . Trochę mało . Wydaje mi się, że lepiej przyśpiesza. Zastanawia mnie fakt, że jak świece strobem z 1 świecy, to co jakiś czas nie ma błysku, dodam, że bez zwory i ze zworą tak samo . Zero błędów .