Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG 1992r] Problem na niskich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 19 maja 2012, 14:04

Tylko trudno mi w to uwierzyć to by auto nie chodziło. Próbowałem kręcić jak puszczały i nic to nie dało . To by tłumaczyło czemu na ciepłym nie chce palić od razu. Tylko się dławi

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 19 maja 2012, 19:17

No to pozostaje skombinować wtryski i sprawdzić efekty. Ciężka sprawa niestety :-/

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 21 maja 2012, 16:56

Jeszcze się zastanawiam nad regulatorem ciśnienia czy nie daje za dużego może co ?

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 21 maja 2012, 17:09

A nie wymieniałeś przepływki ze wszystkim? Gdyby regulator ciśnienia był padnięty to powinno go zalewać.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 21 maja 2012, 17:38

Mam 2 regulatory, jakby co ale masz rację

[ Dodano: 2012-06-07, 08:11 ]
Witam po dłuższej przerwie. Wie ktoś czy do mnie będą pasować wtryski od AUDI 100 C4 2.3 AAR 91r. ?

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 11 wrz 2012, 08:23

zborek_k-kozle pisze:Mam 2 regulatory, jakby co ale masz rację

[ Dodano: 2012-06-07, 08:11 ]
Witam po dłuższej przerwie. Wie ktoś czy do mnie będą pasować wtryski od AUDI 100 C4 2.3 AAR 91r. ?
beda pasowac

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 wrz 2012, 10:22

Kotlet ;) . Udało mi się kupić oryginalne . Ale problem oczywiście dalej jest. Teraz będe załatwiał sobie miernik ciśnienia paliwa. Bo jak chce go ustawić to trzyma na ciepłym 1100-1200 obrotów, świetnie pali jak zimny. Ale mieszanka wg. analizatora wydaje się być uboga ? 1.4 współczynnik lambda i 0.14CO . A w garażu śmierdzi i w oczy szczypie.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 13 wrz 2012, 20:53

czy oringi na wtryskach wymieniales kolego? to tez ma wplyw na to co sie dzieje u Ciebie...

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 04 paź 2012, 23:20

Za szczelność dam sobie łeb odciąć :D . Wymieniłem wszystkie elementy odpowiadające za szczelność i na pewno jest szczelnie . Jak na razie niby w miarę jest ok . Ma swoją moc odpala idealnie na zimnym i na ciepłym . Z tym, że ... na zimnym ma 800-900 obr. a na ciepłym 1100 . Może w tym jest jakiś trop ? Wg. analizatora na wolnych obrotach jest uboga mieszanka w CO . Gdy próbuje nieco dać więcej paliwa, silnik zaczyna falować, więc wracam do poprzednich ustawień . Napiszę jeszcze raz, że mam cały osprzęt silnika został wymieniony na nowy, bądź podmieniony na inny ze sprawnego auta . A nowe kupiłem swego czasu cały układ WN czujnik do ECU sondę rozdzielacze to już miałem ze 3 i na 2 jest to samo a trzeci chyba walnięty kupiłem . Zmieniłem potencjometr przepływomierza na idealny. Może w tym tkwi problem . Może ustawić wolne obroty na potencjometr ? Bo są sprzeczne informację co do wartości napięcia względem obrotów .

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 05 paź 2012, 08:21

A korek oleju i bagnet kontroli oleju szczelnie siedzą? Zapomnieć o nich łatwo ;-)

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 05 paź 2012, 17:54

Też sprawdzone ;)

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 12 paź 2012, 20:08

zborek_k-kozle pisze:Też sprawdzone ;)
rozgrzej silnik do temperatury roboczej, wepnij sie we wtyczke od potencjometru przeplywomierza, najpierw miedzy 1 i 3 pin i zapisz napiecie a potem miedzy 2 i 3 pin i zapisz napiecie, potem podaj mi je

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 12 paź 2012, 21:15

Ok, jutro Ci podam .

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 13 paź 2012, 20:19

zborek_k-kozle pisze:Ok, jutro Ci podam .
to czekam

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 15 paź 2012, 13:09

No witam. A więc tak. Napięcie na pinach 1-3 4.91V

0.6V-0.7V przy ok. 900obr. silnik 25 stopni
0.5V-0.6V przy ok. 840obr. silnik 50 stopni
0.46V-0.56V przy ok. 800obr. silnik 90 stopni

Wskazania cały czas się zmieniają góra dół jak w spisie . Śmierdzi mi teraz w garażu taki specyficzny zapach co gryzie w nos i oczy .

[ Dodano: 2012-10-15, 13:13 ]
miron72, w sumie to sprawdziłem i jest ok, wymieniłem tylko o-ring na bagnecie teraz ciężej wchodzi, generalnie mogę po silniku wypsikać całą puszkę samostartu i obroty ani drgną :):) a jak kupiłem auto i sprawdzałem szczelność to byle gdzie psikałem i obroty od razu szalały, wymieniłem wszystko co ma związek z przepływem powietrza i jestem tego pewien.

[ Dodano: 2012-10-15, 13:57 ]
Jeszcze dodam, że prąd nastawnika stoi zawsze na 10mA, po dodaniu i puszczeniu gazu jest ok idzie do -60mA, po wciśnięciu krańcówki maksymalnego otwarcia przepustnicy nic się nie dzieje . Zawsze CO ustawiam na analizator spalin .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga