[B4 2.3 NG 1992r] Problem na niskich obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Kotlet . Udało mi się kupić oryginalne . Ale problem oczywiście dalej jest. Teraz będe załatwiał sobie miernik ciśnienia paliwa. Bo jak chce go ustawić to trzyma na ciepłym 1100-1200 obrotów, świetnie pali jak zimny. Ale mieszanka wg. analizatora wydaje się być uboga ? 1.4 współczynnik lambda i 0.14CO . A w garażu śmierdzi i w oczy szczypie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Za szczelność dam sobie łeb odciąć . Wymieniłem wszystkie elementy odpowiadające za szczelność i na pewno jest szczelnie . Jak na razie niby w miarę jest ok . Ma swoją moc odpala idealnie na zimnym i na ciepłym . Z tym, że ... na zimnym ma 800-900 obr. a na ciepłym 1100 . Może w tym jest jakiś trop ? Wg. analizatora na wolnych obrotach jest uboga mieszanka w CO . Gdy próbuje nieco dać więcej paliwa, silnik zaczyna falować, więc wracam do poprzednich ustawień . Napiszę jeszcze raz, że mam cały osprzęt silnika został wymieniony na nowy, bądź podmieniony na inny ze sprawnego auta . A nowe kupiłem swego czasu cały układ WN czujnik do ECU sondę rozdzielacze to już miałem ze 3 i na 2 jest to samo a trzeci chyba walnięty kupiłem . Zmieniłem potencjometr przepływomierza na idealny. Może w tym tkwi problem . Może ustawić wolne obroty na potencjometr ? Bo są sprzeczne informację co do wartości napięcia względem obrotów .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
No witam. A więc tak. Napięcie na pinach 1-3 4.91V
0.6V-0.7V przy ok. 900obr. silnik 25 stopni
0.5V-0.6V przy ok. 840obr. silnik 50 stopni
0.46V-0.56V przy ok. 800obr. silnik 90 stopni
Wskazania cały czas się zmieniają góra dół jak w spisie . Śmierdzi mi teraz w garażu taki specyficzny zapach co gryzie w nos i oczy .
[ Dodano: 2012-10-15, 13:13 ]
miron72, w sumie to sprawdziłem i jest ok, wymieniłem tylko o-ring na bagnecie teraz ciężej wchodzi, generalnie mogę po silniku wypsikać całą puszkę samostartu i obroty ani drgną :) a jak kupiłem auto i sprawdzałem szczelność to byle gdzie psikałem i obroty od razu szalały, wymieniłem wszystko co ma związek z przepływem powietrza i jestem tego pewien.
[ Dodano: 2012-10-15, 13:57 ]
Jeszcze dodam, że prąd nastawnika stoi zawsze na 10mA, po dodaniu i puszczeniu gazu jest ok idzie do -60mA, po wciśnięciu krańcówki maksymalnego otwarcia przepustnicy nic się nie dzieje . Zawsze CO ustawiam na analizator spalin .
0.6V-0.7V przy ok. 900obr. silnik 25 stopni
0.5V-0.6V przy ok. 840obr. silnik 50 stopni
0.46V-0.56V przy ok. 800obr. silnik 90 stopni
Wskazania cały czas się zmieniają góra dół jak w spisie . Śmierdzi mi teraz w garażu taki specyficzny zapach co gryzie w nos i oczy .
[ Dodano: 2012-10-15, 13:13 ]
miron72, w sumie to sprawdziłem i jest ok, wymieniłem tylko o-ring na bagnecie teraz ciężej wchodzi, generalnie mogę po silniku wypsikać całą puszkę samostartu i obroty ani drgną :) a jak kupiłem auto i sprawdzałem szczelność to byle gdzie psikałem i obroty od razu szalały, wymieniłem wszystko co ma związek z przepływem powietrza i jestem tego pewien.
[ Dodano: 2012-10-15, 13:57 ]
Jeszcze dodam, że prąd nastawnika stoi zawsze na 10mA, po dodaniu i puszczeniu gazu jest ok idzie do -60mA, po wciśnięciu krańcówki maksymalnego otwarcia przepustnicy nic się nie dzieje . Zawsze CO ustawiam na analizator spalin .