[ B3 90 2.3 quattro] Problem z ciągnięciem >>
[ B3 90 2.3 quattro] Problem z ciągnięciem >>
WItam niedawno kupiłem audi 90 quattro 2.3 170km. MAm problem samochód dostaje kopa od 3.500tys obr. co jest chyba normalne ale tak dobrze ciągnie tylko do 5 tys.obr.
a potem jakby traci tą moc się rozpędza ale słabiej co może byc przyczyną????
a potem jakby traci tą moc się rozpędza ale słabiej co może byc przyczyną????
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wiele informacji na ten temat znajduje się tutaj https://audi80.pl/coupe-23-20v-7a-au ... vt3888.htm i tu
https://audi80.pl/23-7a-coupe-b3-bra ... 581,30.htm
wystarczyło użyć <szukaj>
https://audi80.pl/23-7a-coupe-b3-bra ... 581,30.htm
wystarczyło użyć <szukaj>
U mnie traci moc przez luzy przy tylnym dyfencjale - poducha wywalona(łatwo zdiagnozować- przy szybszym ruszaniu słychać łubudu) dyfer się przeginał i odchodziło troche mocy niepotrzebnie. Tutaj jedna uwaga - nie kupuj poduszki bo te co są obecnie są do D i psująsię po tygodniu, a starą cholernie trudno wybić. Kup torchę czarnego kleju do szyb(jest dostatecznie twardy i wytrzymały) i wpakuj ile się da w gumę. Tylko uwaga bo schnie jakieś 24 godziny - przynajmniej tak gruba warstwa. Mniej wali a nie przenosi aż tak drgań ;p
Druga rzecz, sprawdź czy węże od powietrza masz szczelne, nie powinny syczeć ;p Kolejne - górny włącznik nad przepustnicą, u mnie trochę się poprawiło jak go poprzestawiałem (nie włączał się przy otwarciu 2giej przepustnicy).
Kolejne - sprawdź poziom oleju, to tez nieco pomaga. Dolej jakiegoś syfu do czyszczenia wtrysków.
Druga rzecz, sprawdź czy węże od powietrza masz szczelne, nie powinny syczeć ;p Kolejne - górny włącznik nad przepustnicą, u mnie trochę się poprawiło jak go poprzestawiałem (nie włączał się przy otwarciu 2giej przepustnicy).
Kolejne - sprawdź poziom oleju, to tez nieco pomaga. Dolej jakiegoś syfu do czyszczenia wtrysków.
co do tej gumy to niedawno wymieniałem bo była wybita dopasowałem od jakiegoś innego auta starą wybiłem a nowa była tylko o 1mm za wielka to tlko w tokarkę i po sprawie pasowała jak orginał a problem ze stukaniem znikł tylko jeszcze został ten jeden z obrotami nie wiecie czy pod te auto można podłączyc komputer i gdzie jest wtyczka pod kompa
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
XXX090XXX,
1.Szczelność dolotu do sprawdzenia kompleksowo.
2.Wymień świece na nowe,posłuż się katalogiem doboru np.NGK
3.Wymień filtr paliwa(po kupnie powinien być wymieniony razem z f.oleju i olejem).
Po podstawowych czynnościach które powinieneś wykonać po kupnie,jeśli nic się nie zmieni można sprawdzać sprawność sondy,kompresje itp.
XXX090XXX, Poczytaj trochę forum pod kątem silnika 7A który to posiadasz,użyj szukajki.
1.Szczelność dolotu do sprawdzenia kompleksowo.
2.Wymień świece na nowe,posłuż się katalogiem doboru np.NGK
3.Wymień filtr paliwa(po kupnie powinien być wymieniony razem z f.oleju i olejem).
To wskazuje że autku czegoś brak:paliwo,iskra,powietrze.XXX090XXX pisze:ale tak dobrze ciągnie tylko do 5 tys.obr.
Po podstawowych czynnościach które powinieneś wykonać po kupnie,jeśli nic się nie zmieni można sprawdzać sprawność sondy,kompresje itp.
Też miałem wywaloną poduchę i most tłucze się nieziemsko ale...to nie ma wpływu na kopa no chyba że chodzi ci o to że trzeba delikatnie traktować gaz aby się nie tłukło.Uszkodzona poduszka mostu nie ma wpływu na moc.Ardsheal pisze:U mnie traci moc przez luzy przy tylnym dyfencjale
XXX090XXX, Poczytaj trochę forum pod kątem silnika 7A który to posiadasz,użyj szukajki.
Zależy jak mocno się podnosi dyferencjał, u mnie przeginał się zbyt mocno do góry, widocznie coś musiało obcierać. W jażdym bądź razie samochód po zrobieniu tego zaczął lepiej jeździć i przestał walić.
Ta część jest dostępna na sklep.intercars.com.pl (sorki za reklame, ale jakoś ten katalog mi odpowiada i sporo części można u nich dostać)
AUDI -> 90 (89, 89Q, 8A, B3) -> 2.3 E quattro -> Zawieszenie silnika -> Zawieszenie manualnej skrzyni biegów -> Dystans gumowy zawieszenia silnika -> Poduszka silnika -> Zawieszenie automatycznej skrzyni biegów -> Zawieszenie skrzyni rozdzielacza napędu
Tu ukryli tą część, na samej dole ramki, nazywa się:
Zawieszenie skrzyni rozdzielacza napędu
Tylę ze mają chyba tylko fortuna line ;p Może gdyby zadzwonić do nich to mają jakieś lepsze. Ja swojądostałem razem z samochodem i nie wytrzymała nawet miesiąca. Przy montażu zwróć uwagę jak to założyć analizując konstrukcję oryginalnej(która wygląda nieco solidniej)
Ta część jest dostępna na sklep.intercars.com.pl (sorki za reklame, ale jakoś ten katalog mi odpowiada i sporo części można u nich dostać)
AUDI -> 90 (89, 89Q, 8A, B3) -> 2.3 E quattro -> Zawieszenie silnika -> Zawieszenie manualnej skrzyni biegów -> Dystans gumowy zawieszenia silnika -> Poduszka silnika -> Zawieszenie automatycznej skrzyni biegów -> Zawieszenie skrzyni rozdzielacza napędu
Tu ukryli tą część, na samej dole ramki, nazywa się:
Zawieszenie skrzyni rozdzielacza napędu
Tylę ze mają chyba tylko fortuna line ;p Może gdyby zadzwonić do nich to mają jakieś lepsze. Ja swojądostałem razem z samochodem i nie wytrzymała nawet miesiąca. Przy montażu zwróć uwagę jak to założyć analizując konstrukcję oryginalnej(która wygląda nieco solidniej)
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE