Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] problem z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mario87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Polkowice

[B3 2.3 NG] problem z odpaleniem

Post autor: Mario87 » 07 gru 2010, 14:47

Witam, jestem tu nowy:) stałem sie posiadaczem od niedawna 90 b3 2.3 {aut.} z LPG i mam mały kłopocik tzn. autko mi pali bez problemu lecz zaraz gdy wyłacze silnik i próbuje znowu odpalić to jest to niewykonalne dopiero po odczekaniu około 15 minut silnik pali na przysłowiowy dotyk,oczywiscie odpalam auto na benzynie, sprawdzałem kopułke i palce sa w stanie idealnym, nie wiem co może byc tego przyczna być może sie zalewa, prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 15:54 przez Mario87, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 07 gru 2010, 16:11

Pytanie-czy po odpaleniu przechodzi na gaz?
Bo jeśli tak to będzie ciężko palił.W kolektorze zostaje gaz i w momencie odpalenia miesza się z beną co powoduje zalewanie.Ja ostatnio robię w ten sposób że kończąc jazdę przełączam na benę aby pochodził chwilkę.potem pali już od strzała.

Awatar użytkownika
Mario87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Mario87 » 07 gru 2010, 21:40

właśnie cały czas na benzynie ostatnio smigam, brakuje mi jednej aluminiowej rurki która reguluje przepustnicą powietrza do kolektora, jutro ją założe i napisze czy coś sie zmieni, bo podejrzewam również ze dostaje sie lewe powietrze do kolektora.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 07 gru 2010, 22:07

Jakiej rurki?
A podobne tematy juz czytales?
Sprawdz czujnik temp 2-a piny
Lewe powietrze tak jak piszesz i wszystkie wtyczki czy lacza
No i popraw tytul postu sam chyba widzisz ze 'jest inny'

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 07 gru 2010, 22:28

Mario87 pisze:dopiero po odczekaniu około 15 minut silnik pali na przysłowiowy dotyk,
Ewentualnie kwestia ustawienia KE-Jeta (sprawdz czy świec Ci nie zalewa).

Awatar użytkownika
Mario87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Mario87 » 08 gru 2010, 19:24

Dziś wymieniłem palec bo byl jakiś włoskiej firmy, włożyłem niemiecki :-) włożyłem równiez rurke aluminiowa która idzie do kolektora wydechowego, ale nadal problem nie naprawiony, czujnik temp, trzyma dobrze ale wymienie go w razie czego, jeszcze nie sprawdzałem czy mi świece zalewa, pokombinuje jeszcze może to być zbyt bogata dawka paliwa.. kto wie.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 08 gru 2010, 19:36

panowie jakby ktoś potrzebował regulator ciśnienia paliwa to pisać na pw.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 08 gru 2010, 19:41

O czym ty piszesz???
Ta rurka z wydechowego to tylko i wylacznie wyjscie do podlaczenia analizatora spalin na jej koncu powinna byc niebieskawa gumowa zatyczka a nie jakies gdzies podlanczanie jej.
Po czym wnioskujesz ze czujnik temp -trzyma- mam nadzieje ze nie po wskazaniach temp na desce. . .

[ Dodano: 2010-12-08, 19:44 ]
Tez mam 3 regulatory 2 moge dac za free

Awatar użytkownika
Mario87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Mario87 » 08 gru 2010, 20:20

a to sie nie zrozumieliśmy, wiem ze tam idzie analizator, mam w tym miejscu zaslepke, chodzi mi o rurke o przekroju 55mm, która wychodzi z takiej plastikowej obudowy w sumie to rura taka mniejsza ;) ona idzie pod kolektor. nie mam foto to bym pokazał dokładnie. własnie po wskazniku wnioskowałem że czujnik jest ok. ale skoro mówisz ze to nieprawidłowa wniosek to go zmienie ;)

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 08 gru 2010, 20:28

to co wchodzi do filtra powietrza?
to tylko by silnik zaciagal podgrzane przez kolektor wydechowy powietrze.. u mnie tego niema i auto chodzi ok, wiec to nie jest przyczyna twoich problemow...

sprawdz czojnik temp plynu , daje on sygnal do ecu 2 piny czarny ...

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 19 sty 2011, 11:53

O ten.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl