Problem może niewielki, ale już zgłupiałem i wolę zapytać się fachowców niż samemu coś testować. Czy śruba główna koła pasowego ma gwint prawy czy lewy? Zgiąłem już dwie rurki, duży młot + przecinak i wszelkie próby zerwania śruby żeby ją odkręcić spełzły na niczym. Boję się zablokować koło zamachowe, żeby przypadkiem nie ułamać zęba czy uszkodzić obudowy skrzyni. I dlatego zacząłem zastanawiać się czy ta śruba nie odkręca się w lewą stronę, choć na chłopski rozum wykręcałaby się ona podczas pracy silnika.
Druga sprawa to taka, że na kole pasowym są dwa nacięcia (znaki) i nie wiem, na którym się oprzeć, ponadto na żadnym z nich nie pokrywa się znak na kole wałka rozrządu.
Przy ustawieniu na 1 nacięciu na kole pasowym, punkt na kole rozrządu mija się z o 4 zęby z punktem odniesienia.
Natomiast przy 2 nacięciu na kole pasowym, punkt na kole rozrządu mija się aż o 10 zębów z punktem odniesienia.
Jak mam to wszystko ustawić, bo na pewno coś jest przestawione, autko ciężko pali (lepiej na zimno gorzej na ciepło) czasem nawet po 15 sekund trzeba go kręcić żeby zagadał.
Proszę o pomoc bo stanąłem z robotą
