Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Problem z układem paliwowym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
boreksk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 12 sty 2016, 17:46
Lokalizacja: WWA

[B3 2.3 NG] Problem z układem paliwowym

Post autor: boreksk » 12 sty 2016, 18:04

Witam wszystkich fanów 80 :)
Jestem szczęśliwym posiadaczem 80 2.3 NG od 5 lat, jednak dosyć nie dawno moja pompa paliwowa pożegnała się z tym pięknym światem zostawiając mi czarny osad w koszyku. Wybaczyłem jej ten wybryk, gdyż nie wiele jej braci przeżywa 25 lat i z dumą zabrałem się do wymiany. Po dłuższej walce z koszykiem udało mi się ją wyciągnąć na światło dzienne. Okazało się, że jest to oryginał. Napisane na niej było między innymi: "895 906 091 F Pierburg". Z tymi oto informacjami zadzwoniłem do sklepu, gdzie znaleziono zamiennik, który miał spełniać parametry poprzednika firmy HART. Zamontowałem ów pompę i w tym momencie zaczęły się cyrki. Oto objawy:
Po 1- w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon z pod maski wydobywa się bardzo dziwny pisk- po przyłożeniu ucha stwierdzam, że dźwięk ów pojawia się z okolic przepływomierza. Nie przestaje piszczeć (chyba, że ściągnę go z zapłonu). W momencie odpalenia dźwięk się utrzymuje, jednak jest on zauważalnie cichszy.
Po 2- Wyraźnie czuć zapach benzyny co dalej powoduje nie trzymanie obrotów i nadmierne trzęsienie się silnika, a co za tym idzie całego autka:(
Pytanie moje brzmi co to może być? Czy spotkaliście się już z podobnym przypadkiem?
Proszę o pomoc, gdyż jestem bezradny a auto jest mi naprawdę niezbędne do życia.
Z góry dziękuje za przeczytanie mojego eseju i mam nadzieje, że pomożecie
Pozdrawiam

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 12 sty 2016, 23:44

To jaką masz teraz pompę?? jeśli coś ''tańszego'' niż hart to nie ma się co dziwić że cyrki się dzieją. (a hart to i tak jeden znaj tańszych zamienników części)

boreksk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 12 sty 2016, 17:46
Lokalizacja: WWA

Post autor: boreksk » 13 sty 2016, 00:25

Caly czas tego harta, bo nie mam pojeciq co to moze byc. Czy jest cos takiego jak zawor cisnieniowy? Jesli tak to gdzie on moze sie znajdowac? Czy jedt to zly trop?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 sty 2016, 11:01

boreksk pisze:Jesli tak to gdzie on moze sie znajdowac? Czy jedt to zly trop?
Masz regulator ciśnienia paliwa pod maską obok rozdzielacza wtrysku. Możliwe że też masz akumulator ciśnienia paliwa gdzieś w okolicach pompy.

Możesz sprawdzić ciśnienia paliwa jak opisywałem w tym temacie: https://audi80.pl/topics77/c4-20-aad ... htm#990335

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl