Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Problemy z odpalaniem, spadek mocy..

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Krzysio 2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Krzysio 2.3 » 04 gru 2015, 09:06

Nikt nie lazl do mechanicznego. Dzis bylem z rana zobaczyc niunie to kolega cos tam modzil. O dziwo teraz leje z rozruchowego , a z reszty nie, ponoc jest tam jakas iglica ktora sie podnosi pod wplywem ruchu taalerza przeplywki.
Zaplon jest sprawny tzn swiece sa po 4 tysi km , suchutkie jak bulki z Biedronki, na kablach prąd nie ucieka, iskre daje ze wszystkich. Kolega mial podobny problem w Lanosie kiedys i mowil dzis zeby zobaczyc wlasnie mase na silniku i bezpieczniki. Dzis jeszcze pojadę i zobaczymy co i jak. Przy wczesniejszych probach odpalania nie bylo masy z jakiegos kabelka co idzie do rozdzielacza. Na LPG tez probowalismy palic i nic. Poskladac poskladali dobrze, sam przy wszystkim bylem. Glowica nalozona i zakrecona jak nalezy, wszystko OK.

[ Dodano: 2015-12-04, 09:04 ]
Kompresja wacha sie pomiedzy 11,5 , a 12,5 i chyba najgorzej nie jest.

[ Dodano: 2015-12-04, 09:06 ]
Nie robilbym tego wcale gdyby silnik byl na dobiciu, a na 2-letnim lpg jechac 24-letnim autem 200km/h to jeszcze po Bozemu.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 04 gru 2015, 09:28

Spr masę przy silniku i bezpieczniki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl