Witam.To moj pierwszy post wiec jak cos z tematem nie tak to sory.Posze o pomoc bo mam powazny problem z moim Audi.To moje pierwsze niemieckie autko i jakos nam sie nie uklada

Aktualnie nie mieszkam w Polsce, ale chcialem miec jakies autko jak przyjezdzam do Polski wiec wybor padl na cos solidnego i nie rdzewiejacego. Auto kupil ktos dla mnie nie bylem przy zakupie. Od samego poczatku trzymal tak 1200 obr. na jalowym biegu i falowal obrotami,gasl bez dodawania gazu, ale jeszcze jezdzil. Odlaczylem silnik krokowy i podkrecilem na przepustnicy tak zeby w wakacje troche pojezdzic. Autko zostawilem w polsce 6 miesiecy temu u mechanika i tak sie tula od jednego do drugiego jesli tylko ktos wogole chce sie podjac proby naprawy. Auto mialo instalacje LPG ale juz jest wyjeta, widac ze byla swiezo zalozona tak na sprzedaz bo to ta najtansza. Kupione juz byly dwa przeplywomierze, dwa rozdzielacze, przepustnice i silnik krokowy. Kable zaplonowe, kopulka i teraz komputer jest niby w naprawie bo odrzucal tester diagnostyczny(ktorego pewnie sie do niego nie podlacza).Auto po tych wymianach mialo faze w ktorej odpalalo, ale nie schodzil z 3000 tys.obrotow, potem nie palil na wszystkie cylindry teraz nie odpala wogole

.Chodzi mi o to zeby ktos napisal mi krok po kroku co sprawdzic, w jakiej kolejnosci. Na mechanice sie znam ,ale na elektryce mniej,a na tym wtrysku nic <osohozi> .Wiem ze szukajac na forum bym sie doszukal po trochu, ale przy tym ukladzie moge przeoczyc cos nie wiedzac ze powinienem tego szukac. Poza tym chcialbym pokazac mechanikowi ktory aktualnie bedzie sie trudzil nad autkiem co sprawdzic. Jestem z Ostroleki i nie mam w okolicy nikogo kto sie na tym tak naprawde zna(moze znacie kogos? ), a przyznam sie szczeze ze nie chce mi sie spedzac urlopu na grzebaniu osobiscie przy aucie bo nie mam waronkow i narzedzi w Polce. Z gory dziekuje za kazda pomoc.