witam ja bym na twoim miejscu szedł w remont sam to przeszedłem i jestem za dowolny nie jest to parę monet ale wiesz co masz ja miałem okazje złapać się z jedną B4 z ng tylko w automacie ale przebieg
tej B4 to coś 85 tyś i obie szły pięknie ze świateł
Poczekaj będziesz lepiej szeleścił rób kapitałkę <ok>
[2.3 NG]Pytanie dotyczace silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lut 2014, 16:48
Zaryzykowalem i kupiłem silnik juz zalozony i wszystko jest super bardzo jestem zadowolony... troche sie nameczylismy bo 22 lata tam nic nie było ruszane... tylko nie mogliśmy dobrze ustawic zaplonu...przy takiej cichszej pracy silnika samochod byl mulowaty... a przy spalaniu stukowym chodzi ładnie. .. znajomy jutro bedzie mi ustawial zaplon i kazal mi sie dowiedzoec jaki ma byc kat wyprzedzenia zapłonu... a z racji tego ze wiem ze ng to wyjatkowy silnik to chcialbym sie was zapytac jak dokladnie go ustawic... procedura ustawienia bo sie naczytalem ale wwszystko jest takie pomieszane i niejasne... zeby jak cos toznajomego poprawić. ..
15 stopni +/- 1. Co do LPG, to pewnie jak zwykle masz rację <ok> Co do ustawienia, to najlepiej byłoby mieć lampę stroboskopową, której częstotliwość pracy zsynchronizowana jest z iskrą pojawiającą się na pierwszym cylindrze. Mając takie urządzenie dalej postępujesz zakładam tak jak Twój znajomy, czyli popuszczasz śrubę przy kopułce i ustawiasz obserwując znaki na kole. Na koniec skręcasz i rozpływasz się nad dźwiękiem NG Czynność można powtórzyć wielokrotnie, z tym, że pomijając ustawienie zapłonu i skupiając się na dzwięku NG 8-)luk448 pisze:Z tego co pamietam na benzynie 15 st a na LPG 17.Jak go ustawiac masz dokladnie opisane w ksiazce sam naprawiam.Na forum tez juz bylo w dziale silnikow pieciocylidrowych.Zerknij tam kacper0408,