Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/b4 2.3 NG]silnik dymi na niebiesko....

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
pieciaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 cze 2007, 18:47
Lokalizacja: bialystok

[B3/b4 2.3 NG]silnik dymi na niebiesko....

Post autor: pieciaa » 08 lip 2007, 15:25

witam wszystkich klubowiczów jestem tu pierwszy raz,mam problem ze swoim autkiem.po uruchomieniu daje czarno niebieskim dymem,i obroty mi wariuja.niebardzo wiem gdzie szukac przyczyny,prosil bym o pomoc.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2007, 17:43 przez pieciaa, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 08 lip 2007, 16:04

Zła mieszanka, nie było strzału w kolektor ssący? Założony masz gaz? A wogóle samochod jeździ, stracil moc czy nie. Napisz cos więcej, bo z tego co napisaleś to nie wiele można powiedzieć.

pieciaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 cze 2007, 18:47
Lokalizacja: bialystok

b4 coupe 2.3

Post autor: pieciaa » 08 lip 2007, 17:16

nie jest zagazowany i nie stracił mocy tylko przygasa przy ruszaniu(najczęściej na wstecznym

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 08 lip 2007, 17:44

Jak po dłuzszym postoju dymi na niebiesko przy odpalaniu to masz uszczelniacze zaworowe do wymiany kolego ;-)

pieciaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 cze 2007, 18:47
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pieciaa » 08 lip 2007, 17:56

cały czas nim jezdze nie miał dłuzszego postoju

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 08 lip 2007, 17:59

a kompresje w cylindrach to jaką masz? i jakie masz cisnienie oleju w silniku?

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 08 lip 2007, 18:11

jeżeli dymi przy zapalaniu to, albo dostaje za bogatą mieszankę albo wciąga olej .
W pierwszym przypadku można sprawdzić : czujniki temp. wtryskiwacz rozruchowy ,poszukać nieszczelności .... W drugim np.uszczelniacze na zaworach ...

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 08 lip 2007, 19:45

Dymić może przy padnientej sondzie lambda. W tym mechanicznym wtrysku zdaje się jest ona również (?)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 08 lip 2007, 21:00

Tak jak piszą wyżej. Ile wciąga ci oleju na 1000km?

pieciaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 cze 2007, 18:47
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pieciaa » 09 lip 2007, 18:00

poziom oleju jest prawidłowy. byłem dzisiaj w warsztacie , nie mogli znaleść przyczyny ,podpieli pod komputer i powiedzieli ze niema takiego programu do tego modelu .wymienili filtr paliwa,powietrza, świece.

[ Dodano: 2007-07-09, 18:01 ]
i jest coraz gorzej

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 09 lip 2007, 18:13

wymienili filtr paliwa,powietrza, świece.
Co za imbecyle. Mysleli ze to pomoze w dymieniu ? ehhh zmien warsztat

NG ma foxbat i sporo dłubal przy nim. Pogadaj z nim moze.

pieciaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 cze 2007, 18:47
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pieciaa » 09 lip 2007, 21:17

znacie moze kogoś z Białegostoku kto ma kontakty z warsztatami kture robią takie fury

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 09 lip 2007, 22:52

pieciaa pisze:znacie moze kogoś z Białegostoku kto ma kontakty z warsztatami kture robią takie fury
Nie tyle takie fury, co mechaniczne wtryski paliwa. NG to chyba najcięższy, najbardziej konfliktowy układ zasilania w Audi 80. Stawiam na zasilanie a nie sam motor. Szukaj speca od wtrysków mech.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 09 lip 2007, 23:18

odpieli pod komputer i powiedzieli ze niema takiego programu do tego modelu
ZMIEń MECHANIKóW!!!!!!!!!!!!!!

toć już nawet moje dziecko wie, że do NG to tylko tester kodów migowych!!. Jak zapniesz kompa to ewentualnie skomunikujesz sie ze sterownikiem ABS i airbagu

a jak masz jeszcze katalizator (bo może już nie masz) to przy regulacji mieszanki analizator podpina sie do rurki kontrolnej tuż przy układzie dolotowym a nie wkłada się go do rury wydechowej!

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 lip 2007, 00:03

foxbat pisze:ZMIEń MECHANIKóW!!!!!!!!!!!!!!
Ano są mechanicy, którzy szukają błedów w oprogramowaniu wtrysku mechanicznego :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga