Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 C4 AAH] siwy dym i mega spalanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
sta44kr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 18 kwie 2010, 14:22

[100 C4 AAH] siwy dym i mega spalanie

Post autor: sta44kr » 28 lip 2010, 00:00

Witam.Na początku proszę o wyrozumiałość. Wiem, że to powinno się znaleźć na forum audi 100, ale tam nie otrzymałem pomocy. A więc kupiłem 100 C4 2.8 z gazem. Na dzień dobry 2 głowice kompletnie zrobione, rozrząd i pompa wody, kable i świece. Od czasu kupna audi nie chodziło na benzynie. A więc postanowiłem coś zadziałać. Wyciągnąłem pompę paliwa i okazuje się, że działa. Po podłączeniu przewodów do pompy (poprzedni właściciel ach nie będę używał brzydkich słów) od przekaźnika i masy zadziałała. Odpał i auto nie ma wolnych obrotów ciśnie max 4 tys i idzie kupa siwego dymu. Z racji tego że pompę zanurzyłem w 4 litrowym baniaku wiem, że po 3 minutach spalił dosłownie wszystko :shock: :shock: :shock: Na gazie wszystko ok (zero dymu itd) instalka zwykła na śrubę więc żadna rewelacja. Panowie pomóżcie. Od czego zacząć. Mam vaga jutro podepnę. A co myślicie o tym?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 11:54 przez sta44kr, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 lip 2010, 09:10

wtryskiwacze zapieczone, sonda lambda.... Powodzenia w regeneracji.

[ Dodano: 2010-07-28, 09:10 ]
aha, i nie spalił wszystkiego tylko przepompował do baku ;)

sta44kr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 18 kwie 2010, 14:22

Post autor: sta44kr » 28 lip 2010, 11:04

dzięki za odpowiedź. A z tym spaleniem to już sam nie wiem bo zbiornik paliwa mam wyciągnięty bo od góry nie da się pompy wyciągnąć ponieważ jest butla od gazu. Myślę, że po prostu gdzieś jest nieszczelny i paliwo wyciekło. Bo tyle by chyba aż nie spalił. No a z sondami to też będę miał przeboje bo są z przewodami tylko poskręcane i nawet nie wiem czy dobrze. Poprzedni właściciel to typowy druciarz achhhhh. Dziś wyciągam wtryskiwacze i zawoże do regeneracji i będę coś dalej działał

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 lip 2010, 11:14

Hmy, a gdyby sondy były uwalone i silnik dawał za bogatą mieszankę to nie tłumaczyłoby to dymu i dużego spalania?

Popraw temat.

sta44kr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 18 kwie 2010, 14:22

Post autor: sta44kr » 28 lip 2010, 11:58

no możliwe, że to przez sondy. ale wtryskiwacze też pewnie zapieczone skoro z obrotami jest taki problem. A czy będzie ktoś taki dobry i powie jak prawidłowo powinny być sondy podłączone. Bo teraz nie mam 100% pewności

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl