[ B3 2.3 20v ] Spalanie 20l, mało mocy
a może ktoś z forum blisko Sieradza ma jakieś większe doświadczenie i by pomógł
panowie a ten aparat zapłonowy co ma luz i jest problem z jego ustawieniem może być przyczyną wysokiego spalania i chwilami nie trzymania obrotów? oprócz tego autko pali gazu 15-16 litrów ale to ponoć nie mam zsynchronizowanego kompa gazu z kompem auta i teraz nie wiem za co się brać prędzej za synchronizacje czy za aparat?? a może ma ktoś do sprzedania taki aparat?? <ok>
panowie a ten aparat zapłonowy co ma luz i jest problem z jego ustawieniem może być przyczyną wysokiego spalania i chwilami nie trzymania obrotów? oprócz tego autko pali gazu 15-16 litrów ale to ponoć nie mam zsynchronizowanego kompa gazu z kompem auta i teraz nie wiem za co się brać prędzej za synchronizacje czy za aparat?? a może ma ktoś do sprzedania taki aparat?? <ok>
ja mam jedno z ostatnich 7a te na boschuMarcys_s pisze:Jak chcesz to mozesz sobie porownac swoje cabrio z moim sedanem na zywo i ewentualnie podmienic pare elementow...
[ Dodano: 2011-06-29, 23:26 ]
miales w swoim 7a wiazke po gazie?
gazu nie było nigdy zato jest przepływka z 2,8 hehehe
kupiłem dzis 2 nowe stukowce za 83zł zobaczymy czy pomoga
jak nie to podmienie przepływke i ew sonde lambda
Jakby co to daj znac bo mam wczesme 7a na kompie z 2 wtyczkami a takze pozniejsze na 4 wtyczki, sporo tez osprzetu w garazu. pamietaj by stukowce dokrecic z sila 10Nm (jesli sie myle prosze o sprostowanie). Ale jak dla mnie twoje spalanie nie jest wina stukowcow tylko uszkodzona sonda lambda lub uszkodzona wiazka i w tym kierunku bym szukal. Dobra koniec bredzenia z mojej strony.