[ B3 2.3 20v ] Spalanie 20l, mało mocy
[ B3 2.3 20v ] Spalanie 20l, mało mocy
Witam mam problem z moją coupejką a mianowicie bardzo dużo mi pali(20-22l). Jeżdże zazwyczaj po miescie (pokojna nie nerwowa jazda). Jak go rano odpale to ma bardzo wolne obroty, potrafi sobie zgasnąć ale jak złapie temperature jest już ok. Zauważyłem ,że wogóle nie działa silnik krokowy jak i przepływomierz a nie są uszkodzone, widocznie wogóle nie dochodzi do nich impuls. Jak Audi jest rozgrzane to jak jade na wolnych obrotach i wcisne to ma z 4 sekundy kompletnego zamulenia i dopiero sie budzi. Dojezdżając do skrzyżowania również lubi sobie zgasnąc.Bardzo byłbym wdzieczny za pomoc . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 21:05 przez _KOZIOŁ_, łącznie zmieniany 1 raz.
to że jak odłączysz i nie ma reakcji nie znaczy że nie działa <ok> tam możesz wybłyskać kody,jak to zrobić znajdziesz opisane na forum,co do czujnika to mówiłem o czujniku podającym sygnał do ECU.Jest on z tyłu głowicy(2piny)
[ Dodano: 2011-03-21, 15:34 ]
Chociaż co do przepływki nie jestem pewien bo chyba powinien silnik zgasnąć po odłączeniu,muszę sprawdzić:) <ok>
[ Dodano: 2011-03-21, 15:34 ]
Chociaż co do przepływki nie jestem pewien bo chyba powinien silnik zgasnąć po odłączeniu,muszę sprawdzić:) <ok>
z tego co wiem nie we wszystkich ten czujnik jest z tyłu głowicy. jak osprzęt hitachi, a raczej tak jest jak 89r, to czujnik temperatury silnika dwupinowy biały jest w króćcu wodnym w głowicy między 2 a 3 cylindrem pod kolektorem ssącym. czujnik z tyłu głowicy jest w 7a na osprzęcie boscha.
co do przepływki, jak jest zwalona to zapala się check, (przynajmniej u mnie tak było)
co do przepływki, jak jest zwalona to zapala się check, (przynajmniej u mnie tak było)
A może być to wina aparatu zapłonowego? Miałem ostatnio własnie z tym problem bo zauważylem ze była ułamana wtyczka od aparatu i musialem ją przykleić i prz okazji zajżałem do srodka gdzie dostrzegłem duży luz na tym wałku na aparacie i zaplonu nie da sie ustawić w prawidlowej pozycji tylko musi byc troche przestawiony bo jak jest w pozycji wlasciwej to nie mozna go odpalic. Jak coś to pasuje od silnika 2.3 10v NG?
[ Dodano: 2011-03-21, 22:54 ]
Chyba uszkodzony jest czujnik Halla ale nie jestem pewny
[ Dodano: 2011-03-21, 22:54 ]
Chyba uszkodzony jest czujnik Halla ale nie jestem pewny
kuba2955, z tego co wiem nie we wszystkich ten czujnik jest z tyłu głowicy. jak osprzęt hitachi, a raczej tak jest jak 89r, to czujnik temperatury silnika dwupinowy biały jest w króćcu wodnym w głowicy między 2 a 3 cylindrem pod kolektorem ssącym. czujnik z tyłu głowicy jest w 7a na osprzęcie boscha.
W każdym 7A jest ten biały czujnik w głowicy,w krućcu jest czujnik 3 lub 4 pinowy-na wskaznik temp w zegarach i coś tam jeszcze,ty mówisz o czujniku w króćcu od termostatu,ja też mam osprzęt HITACHI i mam czujnik w głowicy.
[ Dodano: 2011-03-22, 07:17 ]
w niektórych wersjach nie ma kontrolki check
W każdym 7A jest ten biały czujnik w głowicy,w krućcu jest czujnik 3 lub 4 pinowy-na wskaznik temp w zegarach i coś tam jeszcze,ty mówisz o czujniku w króćcu od termostatu,ja też mam osprzęt HITACHI i mam czujnik w głowicy.
[ Dodano: 2011-03-22, 07:17 ]
w niektórych wersjach nie ma kontrolki check