Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 2.3 20v ] Spalanie 20l, mało mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
_KOZIOŁ_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 lis 2008, 19:41
Lokalizacja: Sieradz

[ B3 2.3 20v ] Spalanie 20l, mało mocy

Post autor: _KOZIOŁ_ » 21 mar 2011, 14:17

Witam mam problem z moją coupejką a mianowicie bardzo dużo mi pali(20-22l). Jeżdże zazwyczaj po miescie (pokojna nie nerwowa jazda). Jak go rano odpale to ma bardzo wolne obroty, potrafi sobie zgasnąć ale jak złapie temperature jest już ok. Zauważyłem ,że wogóle nie działa silnik krokowy jak i przepływomierz a nie są uszkodzone, widocznie wogóle nie dochodzi do nich impuls. Jak Audi jest rozgrzane to jak jade na wolnych obrotach i wcisne to ma z 4 sekundy kompletnego zamulenia i dopiero sie budzi. Dojezdżając do skrzyżowania również lubi sobie zgasnąc.Bardzo byłbym wdzieczny za pomoc :-( . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 21:05 przez _KOZIOŁ_, łącznie zmieniany 1 raz.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 21 mar 2011, 14:29

A skąd wiesz że krokowy i przepływka nie działa??Ja zaczoł bym od czujnika temp,może gdzieś pękłaguma przepływki.Ogólnie to powinieneś wybłyskać kody lub podłączyć się VAG-iem,zależnie od rocznika i sprawdzić kody błędów <ok>

_KOZIOŁ_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 lis 2008, 19:41
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: _KOZIOŁ_ » 21 mar 2011, 15:24

Rocznik 1989. Przepływka ani krokowiec nie działa poniewaz w trakcie pracy odłączyłem jedno i drugie i zadnej reakcja jakby ich nie było. Temperature normalnie pokazuje

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 21 mar 2011, 15:31

to że jak odłączysz i nie ma reakcji nie znaczy że nie działa <ok> tam możesz wybłyskać kody,jak to zrobić znajdziesz opisane na forum,co do czujnika to mówiłem o czujniku podającym sygnał do ECU.Jest on z tyłu głowicy(2piny)

[ Dodano: 2011-03-21, 15:34 ]
Chociaż co do przepływki nie jestem pewien bo chyba powinien silnik zgasnąć po odłączeniu,muszę sprawdzić:) <ok>

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 21 mar 2011, 15:35

z tego co wiem nie we wszystkich ten czujnik jest z tyłu głowicy. jak osprzęt hitachi, a raczej tak jest jak 89r, to czujnik temperatury silnika dwupinowy biały jest w króćcu wodnym w głowicy między 2 a 3 cylindrem pod kolektorem ssącym. czujnik z tyłu głowicy jest w 7a na osprzęcie boscha.
co do przepływki, jak jest zwalona to zapala się check, (przynajmniej u mnie tak było)

_KOZIOŁ_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 25 lis 2008, 19:41
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: _KOZIOŁ_ » 21 mar 2011, 22:52

A może być to wina aparatu zapłonowego? Miałem ostatnio własnie z tym problem bo zauważylem ze była ułamana wtyczka od aparatu i musialem ją przykleić i prz okazji zajżałem do srodka gdzie dostrzegłem duży luz na tym wałku na aparacie i zaplonu nie da sie ustawić w prawidlowej pozycji tylko musi byc troche przestawiony bo jak jest w pozycji wlasciwej to nie mozna go odpalic. Jak coś to pasuje od silnika 2.3 10v NG?

[ Dodano: 2011-03-21, 22:54 ]
Chyba uszkodzony jest czujnik Halla ale nie jestem pewny

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 mar 2011, 23:01

chyba żartujesz... w 20v nie pasuje prawie nic z 10v.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 22 mar 2011, 07:15

kuba2955, z tego co wiem nie we wszystkich ten czujnik jest z tyłu głowicy. jak osprzęt hitachi, a raczej tak jest jak 89r, to czujnik temperatury silnika dwupinowy biały jest w króćcu wodnym w głowicy między 2 a 3 cylindrem pod kolektorem ssącym. czujnik z tyłu głowicy jest w 7a na osprzęcie boscha.
W każdym 7A jest ten biały czujnik w głowicy,w krućcu jest czujnik 3 lub 4 pinowy-na wskaznik temp w zegarach i coś tam jeszcze,ty mówisz o czujniku w króćcu od termostatu,ja też mam osprzęt HITACHI i mam czujnik w głowicy.

[ Dodano: 2011-03-22, 07:17 ]
w niektórych wersjach nie ma kontrolki check

wasil_10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 paź 2010, 21:27
Lokalizacja: giżycko

Post autor: wasil_10 » 22 mar 2011, 16:21

jeśli masz luz na aparacie to radziłbym sprawdzić stan zębatki. pozdrawiam

Awatar użytkownika
tomus8607
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:41
Lokalizacja: Sieradz/centrum

Post autor: tomus8607 » 23 mar 2011, 01:57

to jaka może być przyczyna takiego spalania?

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 23 mar 2011, 06:50

przyczyn może być tysiąc książkowych,pierw spróbuj wybłyskać kody,może przepływka ci padła??Trzeba szukać <ok> Jak masz jakiegoś kumatego mechanikato wal do niego lub spróbuj kogoś z forum złapać z twojej okolicy kto się zna:)

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 mar 2011, 07:08

przyczyny? od wadliwych czujników temperatury, przez wadliwe knocksensory, lejące wtryskiwacze, sondę lambda, aż do nieszczelności w dolocie... Wszystko.

Grze$iuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 14 gru 2010, 20:59
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Grze$iuuu » 23 mar 2011, 21:47

no mój też coś słabo jedzie, ale wszystko mam praktycznie sprawdzone prócz czujników spalania stukowego. Gdzie idą wtyczki od nich? Może ktoś zdjęcie wstawić i zaznaczyć?

Kris0109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2010, 19:09
Lokalizacja: DKL/Kotlina mocy ;)

Post autor: Kris0109 » 23 mar 2011, 21:49

Wtyczki masz nad pompą hamulcową przy grodzi. Są tam cztery dwie od stukowców i dwie od czujników położenia wału i halla.

Awatar użytkownika
tomus8607
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:41
Lokalizacja: Sieradz/centrum

Post autor: tomus8607 » 28 mar 2011, 22:24

znacie może kogoś z okolic sieradza kto umie się zająć moją quattrówą?? bo mechanicy potrafią być dziwni do tego stopnia że boje się u nich auto zostawiać :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl