[B4 2.3 NG] Świece, kable, obroty silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 05 sie 2015, 10:10
Nie no tak no ale i tak kazdy wie ze gaz w ng do samobójstwo chyba ze sie ma blosa wtedy to jakos sie odpycha ale spalanie jest na poziomie 14-16l w ustawieniu nie niszczącym glowicy <ok>PieterB pisze:no ale ty masz silnik po kapitalu czyli prawie jak z fabryki a u kolegi nie wiadomo jak jest a to też ma wpływkangol666 pisze:czesio789456123, to dużo ci pali w takim razie mi to pali 8-9l <ok>
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no tak tylko że jak nikt ich dawno nie zmieniał to tym bardziej nie wymieniał kopułki i palucha a nie wymienianie tych pierwszych powoduje szybsze wypalanie paluch i kopułkiczesio789456123 pisze:może się nie znam.. ale stawiałbym na świece i kable, bo jakby nie patrzeć na gazie bardziej się zużywa te części zwłaszcza że nie wiadomo jakie są świece założone i kiedy wymieniane.
tak wiem o tymkangol666 pisze: Nie no tak no ale i tak kazdy wie ze gaz w ng do samobójstwo chyba ze sie ma blosa wtedy to jakos sie odpycha ale spalanie jest na poziomie 14-16l w ustawieniu nie niszczącym glowicy <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 05 sie 2015, 10:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 05 sie 2015, 10:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 05 sie 2015, 10:10
nie mam pojęcia która to jest generacja gazu pali mi około 12 na 100 MNIEJ WIĘCEJ bo robiło się trase i tak wyszło. a ten strzał z gazu nic nie zniszczył ta blaszka w przepływomierzu jest prosta i nie pęknięta, ale jeste jeden mankament.. ta czarna guma dolotowa jest nieszczelna mi się wydaje, po prostu jest źle założona, źle wpięta do przepływomierza, próbowałem ją nastawić ale nie ma opcji, i jeszcze jedno gaziarze którzy zakładali ten gaz zrobili w tym dolocie dziure i dali tam to przeciw wystrzelaniu gazu ale tam też są szparki i na pewno przedostaje się lewe powietrze czy to może źle oddziaływać na pracę silnika?
W ng szczelność dolotu ma duże znaczenie. To wręcz podstawa. Nie ma opcji żeby ten silnik dobrze pracował z nieszczelnym dolotem. To powietrze które tam wlatuje omija przepływomierz i pożniej są cuda . Źle odpala, dużo pali, wolne obroty itp. Jak masz tą gumę zdjęta to sprawdz czy ta klapa płynnie się podnosi, nie obciera itp. I zobacz czy jest dobrze ustawiona. Na klapie jest naklejka jak ustawić.