Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 85 2.2] temperatura oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

[Coupe 85 2.2] temperatura oleju

Post autor: xGrizzlix » 28 maja 2007, 22:11

Witam,
Tydzień temu zrobiłem trase autostradą do Poznania i musiałem ją pokonać dość szybko. Problem polega na tym, iż jadąc prędkością 170 - 200/h temp. oleju podskakiwała do 150 - 160 stopni :-/ . Temp. cieczy pozostawała w normie, a temp. oleju przy spokojnej jeździe wynosi 70 - 80 stopni. Dzisiaj wymieniłem olej z Lotosa na Midland (mineralne) i sytuacja pozostaje ta sama co do temp. . Koleś co mi wymieniał olej mówił coś,że silniki Audi po prostu tak mają z temp. oleju... a ja jakoś nie jestem przekonany. Jakieś porady? :->
pozdr.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 00:05 przez xGrizzlix, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrowienia dla posiadaczy OOOO !!
Audi Coupe '84 2.2 5 zylinder KV
xGrizzlix

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 29 maja 2007, 00:05

Mi max w mojej B2jce pokazywalo 130stopni.

Ale co ty za syfem auto zalewasz, zalej mu Mobila!!
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
K2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 507
Rejestracja: 10 sty 2007, 00:05
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: K2 » 29 maja 2007, 02:01

Skoro tem. Cieczy jest w normie to ja bym obstawiał padnięty czujnik temperatury oleju bądź wskaźnik.
Ale co ty za syfem auto zalewasz, zalej mu Mobila!!
tia... nie ma to jak płacić za reklame i ładne logo i jeszcz nadziać się na podróbę...;]
Lotos jest dobrym olejem, bo jest produkowany w jednej z nowocześniejszych rafinerii, poza tym jest został przetestowany przez koncern VAG i uzyskał pozytywną opinie... :-P Osobiście jeżdże na tym oleju i mogęgo śmiało polecic, silnik pracuje idealnie. Co do midlanda to sie nie wypowiadam bo niemiałem doczynienia z tymi olejami. Odradzam tylko kupowania oleju z Beczek na litry, lepiej kupić w 5l baniaku, większa pewność że nietrafi sie na jakiegoś mieszańca... ;-)
l[__ll__]=====oooo=====[__ll__]l
urquattro - odbudowa od podstaw:
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=3957

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 29 maja 2007, 10:45

Żadna reklama, wszystkie fury zalewałem zawsze Mobilem :)

A z tymi akcpetacjami VAG dla Lotosu, to w obecnych czasach wszytko mozna kupić, ale jakoś w ASO Lotosu nie zalewają :lol:

W wypadku kolegi czujnik bym wyeliminowal, to się poprstu w B2jkach nie psuje, poprostu jest to wina syfiastego oleju, ktory za bardzo sie grzeje
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 29 maja 2007, 11:06

Co do Lotosu... od kiedy był zalany były problemy z ciśnieniem oleju ( duże wahania na biegu jałowym) Midland sporo wyciszył prace popychaczy i ciśnienie jest w normie. Na Lotosie udało się utrzymać temp. 130 stopni nie przekraczając 160km/h. A co myślicie o jakiś uszlachetniaczach do oleju? ;-)
Pozdrowienia dla posiadaczy OOOO !!
Audi Coupe '84 2.2 5 zylinder KV
xGrizzlix

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 29 maja 2007, 12:15

xGrizzlix pisze:Co do Lotosu... od kiedy był zalany były problemy z ciśnieniem oleju ( duże wahania na biegu jałowym) Midland sporo wyciszył prace popychaczy i ciśnienie jest w normie. Na Lotosie udało się utrzymać temp. 130 stopni nie przekraczając 160km/h. A co myślicie o jakiś uszlachetniaczach do oleju? ;-)
Pliiiiis zalej normalnym olejem a nie jakimis wynalazkami, sam widzisz co się dzieje z silnikiem, na tym polskim syfie.
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 29 maja 2007, 12:22

jmm, ,ale Lotos był tylko raz zalany i na tym koniec ;-) A Midland już jest sporo lepszym olejem uważam, ojca Mondeo jeździ na tym i silnik ciszej pracuje niż na oryginalnym Forda półsyntetyku. Gdybym miał dostęp do Fuchs'a prosto z Niemiec, to bym zalał tym. A co do Mobil'a sprzedawanego w Polsce,to ... najtańszy pochodzi właśnie z Lotosu :mrgreen: . Za 8000 kolejna zmiana i oby Midland sie sprawdził ;-)
Pozdrowienia dla posiadaczy OOOO !!
Audi Coupe '84 2.2 5 zylinder KV
xGrizzlix

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga