[B4 2.3 NG] Ubywa płynu, wiatrak chodzi cały czas...
Dziękuję, sprawa króćca rozwiązana, ale gdyby to było takie proste... Czy taki przewód się nada:
http://allegro.pl/waz-gumowy-do-ukladow ... 17043.html
Bo ten gówniany To**an rozepchał ten stary przewód przez co na oryginalnym króćcu jest za duży luz.
Czy będzie trzeba zastosować kolanka na zgięciach?
http://allegro.pl/waz-gumowy-do-ukladow ... 17043.html
Bo ten gówniany To**an rozepchał ten stary przewód przez co na oryginalnym króćcu jest za duży luz.
Czy będzie trzeba zastosować kolanka na zgięciach?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Kup wąż taki jak powinien tam iść. Bo tego z aukcji nie zagniesz bez załamywania. Chyba że wsadzisz specjalne sprężyny do środka ale wtedy może pękać od naprężeń.
To jest przewód nagrzewnicy czy ten od małego obiegu (od pompy wody/termostatu do króćca głowicy)?
Od małego obiegu
nagrzewnicy 1
nagrzewnicy 2
To jest przewód nagrzewnicy czy ten od małego obiegu (od pompy wody/termostatu do króćca głowicy)?
Od małego obiegu
nagrzewnicy 1
nagrzewnicy 2
To jest ten wąż który idzie do tego króćca, o którym mowa we wcześniejszych postach i łączy się z trójnikiem który został zamontowany "bo LPG", ciężko mi powiedzieć o który z nich chodzi, ponieważ mój jest ucięty.
[ Dodano: 2015-11-21, 17:04 ]
Aczkolwiek wydaje mi się że to ten drugi z tych, które wysłałeś.
[ Dodano: 2015-11-21, 17:04 ]
Aczkolwiek wydaje mi się że to ten drugi z tych, które wysłałeś.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sorki nie te numery przewodów dałem.
893819375E
Ale właściwych coś nie ma tak dużo w internecie
https://www.google.pl/search?q=855819371E
https://www.google.pl/search?q=855819375F
I widzę że zmieniały się w różnych rocznikach NG bardzo często numery tych przewodów.
893819375E
Ale właściwych coś nie ma tak dużo w internecie
https://www.google.pl/search?q=855819371E
https://www.google.pl/search?q=855819375F
I widzę że zmieniały się w różnych rocznikach NG bardzo często numery tych przewodów.
Póki co alternatywy nie ma tylko na jedną część do naszych NG..,-gumy przepływomierza. W kraju na zamówienie od kilku lat już jest to niemożliwe. Można tylko w Niemczech NOWĄ oryginalną za około 80 Euro. U nas są za to używane po..,-200zł, -nawet 250 i jak mało na rynku to i 300zł sobie wołają,-co w każdym przypadku jest bez sensu.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tutaj mają naprawdę dużo i to tego,-czego gdzie indziej powiedzą że już nie ma...I w dobrych cenach.
http://trshop.audi.de
Pozdrawiam.
http://trshop.audi.de
Pozdrawiam.
Starając się wdrożyć plan silikonowych węży w życie próbowałem mierzyć stare węże, aby dowiedzieć się jakiego rozmiaru zamówić, ale mam pewien problem. Jaka jest ich średnica w środku i na zewnątrz? Mierząc suwmiarką wyszło mi 27mm zewnętrzna średnica i wewnętrzna w okolicach od 19mm do 21mm. Zmieniał ktoś z Was je już kiedyś i wie z czym się to je? Szukałem w Etce ale jako marną wskazówkę znalazłem rozstaw opaski 16-28, a także średnice dolotu nagrzewnicy 20mm.
A czy węże o takim rozmiarze będą dobre http://fmic.pl/proste/219-lacznik-silikonowy-25mm.html bo są też 22mm ale to chyba będą zdecydowanie zbyt luźne, ale pytanie czy 19mm nie okaże się za ciasne?
Witam,
1mm różnicy w średnicy nie stanowi problemu ,ale kupuj jak można albo takie jak w oryginale (zdejmij zmierz suwmiarką) albo 1mm szersze,-i tak montuje się przy pomocy opaski uciskowej więc taka tolerancja jest w porządku.
Z tego co pamiętam dolot miał 19mm za wyjątkiem silniczka krokowego bo chyba z jednej strony czy z dwóch nawet-bo już nie pamiętam było 22mm ,ale silikony bez problemu rozciągniesz w 1mm tak jak i gumowe oryginały,-a jak będzie potrzeba nieco więcej to też da radę lub trzeba zastosować przejściówkę na większą średnice.
Te z linka to są "silikony" bardzo dobrej klasy. Kupisz raz i zapomnisz na długie lata o bardzo częstej chorobie NG czyli lewe powietrze i cyrk z obrotami/odpalaniem/brakiem mocy/dziwną pracą silnika.
Pozdrawiam.
1mm różnicy w średnicy nie stanowi problemu ,ale kupuj jak można albo takie jak w oryginale (zdejmij zmierz suwmiarką) albo 1mm szersze,-i tak montuje się przy pomocy opaski uciskowej więc taka tolerancja jest w porządku.
Z tego co pamiętam dolot miał 19mm za wyjątkiem silniczka krokowego bo chyba z jednej strony czy z dwóch nawet-bo już nie pamiętam było 22mm ,ale silikony bez problemu rozciągniesz w 1mm tak jak i gumowe oryginały,-a jak będzie potrzeba nieco więcej to też da radę lub trzeba zastosować przejściówkę na większą średnice.
Te z linka to są "silikony" bardzo dobrej klasy. Kupisz raz i zapomnisz na długie lata o bardzo częstej chorobie NG czyli lewe powietrze i cyrk z obrotami/odpalaniem/brakiem mocy/dziwną pracą silnika.
Pozdrawiam.
Pozwolę dodać od siebie "conieco", ponieważ już się z jedną rzeczą uporałem. Cieknący króciec - winny jest fakt że jest to g*wniany zamiennik Topran, któy pęka w okolicy otworu ze śrubą. Dlatego mam dla Was radę, jeżeli zdarzy się Wam ten wyciek z tyłu silnika to nie kupujcie plastikowego króćca tylko rozejrzyjcie się za oryginalnym, metalowym króćcem, bo nawet używany jest o stokroć lepszy od nowego Toprana. Ja u siebie oczyściłem bardzo dokładnie otwór w bloku silnika oraz króciec papierem ściernym (usunięcie brudu i większych wżerów), a także odtłuściłem powierzchnie styku benzyną ekstrakcyjną. Zakupiłem oring taki jaki podaje Etka (wymiary 21x3, bez problemu do kupienia na allegro). Po odtłuszczeniu benzyną nałożyłem warstwę silikonu w otwór w bloku silnika i włożyłem oring, króciec także odtłuszczony posmarowałem silikonem (Victor Reinz) aby zniwelować wżery, których papierem nie udało się zlikwidować. Po idealnym dopasowaniu i skręceniu profilaktycznie zostawiłem to na noc żeby silikon dobrze "złapał". Jako dobrą radę polecam użyć strzykawki i wężyka żeby usunąć płyn chłodzący, który pozostał w bloku silnika, ponieważ dzięki temu będzie Nam łatwiej oczyścić otwór przed położeniem silikonu i montażem. Na drugi dzień założyłem wąż i skręciłem porządną opaską i nalałem płynu. Na chwilę obecną wszystko jest ok, więc mogę polecić Wam ten sposób czyli:
1. Dokładne oczyszczenie otworu i króćca papierem ściernym i benzyną ekstrakcyjną.
2. Użycie oryginalnego króćca wykonanego z metalu.
3. Kupno dobrze dopasowanego oringu o wymiarach 21x3mm.
4. Uszczelnienie tego masą uszczelniającą typu Victor Reinz.
Mam nadzieję że komuś się to przyda, a ja dalej walczę z moim autkiem i wentylatorem, który kręci się non stop.
1. Dokładne oczyszczenie otworu i króćca papierem ściernym i benzyną ekstrakcyjną.
2. Użycie oryginalnego króćca wykonanego z metalu.
3. Kupno dobrze dopasowanego oringu o wymiarach 21x3mm.
4. Uszczelnienie tego masą uszczelniającą typu Victor Reinz.
Mam nadzieję że komuś się to przyda, a ja dalej walczę z moim autkiem i wentylatorem, który kręci się non stop.