Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG 136KM] wymiana uszczelki pod głowicą

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
mefistofiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45

[B3 2.3 NG 136KM] wymiana uszczelki pod głowicą

Post autor: mefistofiel » 20 lip 2013, 11:12

Witam mam takie małe pytanko.
Mam silnik do remontu i zastanawiam sie nad tym czy nie lepiej kupic silnik na allegro, oczywiscie jestem swiadom tego ze kupno uzywki nie zawsze jest trafne.

Ale mimo wszystko chcialbym sie dowiedziec czy ten silnik podejdzie do mojej coupe z 89r?

silnik 2.3 ng

I znalazlem jeszcze jeden na tablicy.

silnik 2.3 ng

I jeszcze jedno pytanko czy silnik z b4 podejdzie do b3, czy nie zabardzo?
Ostatnio zmieniony 25 lip 2013, 11:20 przez mefistofiel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
P_F
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 16 sty 2008, 16:20
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: P_F » 20 lip 2013, 11:38

moim zdaniem lepiej zrobić remont i mieć pewność tego co się ma pod maską niż wymieniać na ten sam silnik nie wiedząc jaki tak naprawdę jest
co innego jakbyś chciał wymieniać na inny, mocniejszy
w takim przypadku nie bardzo widzę tu sens

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 20 lip 2013, 21:11

Tak jest dłub swój brat zmienił z NG na NG i teraz się użera ,a tak wiesz co masz <ok>

mefistofiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45

Post autor: mefistofiel » 21 lip 2013, 08:03

a ile mniej wiecej wyniesie mnie koszt wymiany uszczelki pod glowica, wymiany uszczelniaczy i szklanek?

Wraz z robocizną?

Zrobił bym to sam ale boje sie ze cos spartole, wiem ze to nie jest nic strasznie trudnego ale najgorsze to ustawienie rozrzadu.

zukreator

Post autor: zukreator » 21 lip 2013, 18:46

ustawienie rozrządu to banał. tak gwoli ścisłosci. wystarcza ci oczy i rece..

mefistofiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45

Post autor: mefistofiel » 22 lip 2013, 06:53

rece i oczy mam sprawne;)

Tylko ze nigdy tego jeszcze tego nie robiłem, ale może się w końcu przełamię

zukreator

Post autor: zukreator » 22 lip 2013, 23:31

śmiało ;) poczytaj co i jak, potem pilnuj się podczas roboty sprawdzaj wszystko po dwa razy, przed odpaleniem zakreć silnikiem ręcznie ze dwa razy, czy nic nie wadzi i wszystko.

przy wymianie paska rozrzadu nastaw się na problematyczne odkręcenie koła pasowego wału - jest mocno przykręcone i tak powinno być, ale to tylko śruba ;)

nie ma co więcej pisać, pisane już było

mefistofiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45

Post autor: mefistofiel » 22 lip 2013, 23:45

ok dzieki wielkie za informacje.
Jak wszystko poskladam do kupy to napisze co i jak.

Mama maly proble, przy wymianie rozrzadu bede korzystal z tego oto filmiku

wymiana rozrzadu

i mam jeden problem pan Krzysztof mówi ze palec zaplonowy powinien byc skierowany na wycieciecie , u mnie jest innaczej. Przynajmniej tak mi sie wydaje.


Dodam foto podgladowe zebyscie wiedzieli oco kaman.
Obrazek

I nie wiem czy chodzi o ta kreskę(co zaznaczyłem na żółto) czy wycięcie w tej szarej osłonie.
Zdjecie troche dziwnie zrobione ale moze w czyms pomoze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl