[80 B4 2.3 NG] Wymiana uszczelniaczy w Warszawie
[80 B4 2.3 NG] Wymiana uszczelniaczy w Warszawie
Witam,
chce wymienic uszczelniacze zaworowe, czytalem juz kilka tematow na forum. Z tego co czytalem wynikalo, ze nie jest to szczegolnie trudna robota. Prosze o podanie kosztu takiej wymiany i jakichs namiarow na warsztat, w ktorym moglbym to zrobic, bo dzwonilem przed chwila do jednego to mi powiedzieli ze koszt ok. 1500, bo trzeba jeszcze rozrzad itp... wiec oczywiscie zrezygnowalem
chce wymienic uszczelniacze zaworowe, czytalem juz kilka tematow na forum. Z tego co czytalem wynikalo, ze nie jest to szczegolnie trudna robota. Prosze o podanie kosztu takiej wymiany i jakichs namiarow na warsztat, w ktorym moglbym to zrobic, bo dzwonilem przed chwila do jednego to mi powiedzieli ze koszt ok. 1500, bo trzeba jeszcze rozrzad itp... wiec oczywiscie zrezygnowalem
Podam ci orientacyjne ceny części:
Uszczelniacze GOETZ 20zł koplet.
Uszczelka pokrywy wałka rozrządu ERLING ok 70zł
Uszczelniacz wałka rozrządu kilka zł
Uszczelniacz wału korbowego kilka zł
Pompa wody SKF ok 160zł
Pasek rozrządu CONTITECH ok 60zł
Uszczelka kolektora ssącego ok 15zł
Rolka prowadząca pasek rozrządu SKF ok 120zł
Pasek napędu pompy wspomagania BOSCH ok 15zł
Pasek napędu alternatora BOSCH ok 15zł
Jeżeli masz klimę to także pasek napędu klimy.
Termostat jeżeli jest popsuty WAHLER ok 70zł
Ewentualnie popychacze hydrauliczne jeżeli są zużyte INA 25zł sztuka x10
Inne popsute elementy które mogą wyjść w trakcie pracy np: Sprężyny zaworowe, talerzyki.
Do tego trzeba doliczyć robociznę, i warsztat który zrobi to bez zdejmowania głowicy.
Uszczelniacze GOETZ 20zł koplet.
Uszczelka pokrywy wałka rozrządu ERLING ok 70zł
Uszczelniacz wałka rozrządu kilka zł
Uszczelniacz wału korbowego kilka zł
Pompa wody SKF ok 160zł
Pasek rozrządu CONTITECH ok 60zł
Uszczelka kolektora ssącego ok 15zł
Rolka prowadząca pasek rozrządu SKF ok 120zł
Pasek napędu pompy wspomagania BOSCH ok 15zł
Pasek napędu alternatora BOSCH ok 15zł
Jeżeli masz klimę to także pasek napędu klimy.
Termostat jeżeli jest popsuty WAHLER ok 70zł
Ewentualnie popychacze hydrauliczne jeżeli są zużyte INA 25zł sztuka x10
Inne popsute elementy które mogą wyjść w trakcie pracy np: Sprężyny zaworowe, talerzyki.
Do tego trzeba doliczyć robociznę, i warsztat który zrobi to bez zdejmowania głowicy.
Witam,
odswieze troche temat, poniewaz nikt nie odpowiedzial na pytanie, a czytam caly czas posty na forum, z ktorych wynika, ze do wymiany uszczelniaczy nie trzeba sciagac glowicy. Wiec ponowie pytanie - gdzie w Warszawie lub okolicach moglbym to zrobic - wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy?
Zalezy mi na tym, gdyz jest to stosunkowo nieduzy koszt w porownaniu do calej roboty zwiazanej ze sciagnieciem glowicy - wymiany rozrzadu, pompy wody itp.
odswieze troche temat, poniewaz nikt nie odpowiedzial na pytanie, a czytam caly czas posty na forum, z ktorych wynika, ze do wymiany uszczelniaczy nie trzeba sciagac glowicy. Wiec ponowie pytanie - gdzie w Warszawie lub okolicach moglbym to zrobic - wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy?
Zalezy mi na tym, gdyz jest to stosunkowo nieduzy koszt w porownaniu do calej roboty zwiazanej ze sciagnieciem glowicy - wymiany rozrzadu, pompy wody itp.
no tak wlasnie slyszalem, ale czytam post:
viewtopic.php?t=10732&start=30#148278
czy jest jakas istotna roznica w silniku NG, przez ktora nie da sie tego zrobic?
viewtopic.php?t=10732&start=30#148278
czy jest jakas istotna roznica w silniku NG, przez ktora nie da sie tego zrobic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
dobrze gada ! u mnie właśnie tak robiono uszczelniacze ! <ok> a razem z kupnem uszczelniaczy wyszło mnie 110zł ! :shock: <urodziny>czarekj pisze:Jak się dobrze zdejmie koło rozrządu z wałka i je zablokuje na ciagle napiętym pasku to nawet nie trzeba go potem ustawiać, wystarczy kontrola.Marcys_s pisze:ale zeby zmienic uszczelniacze musisz zdjac walek rozrzadu wiec i tak musisz zrobic rozrzad!!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Niedawno robiłem to w swoim AAH bez ściągania głowicy, da się bez problemu.Padre (LDZ) pisze:Witam
No i jak, udało się wymienić te uszczelniacze, kolego? Jeśli tak to za ile i jak cały ten proces przebiegał?
Niedługo czeka mnie to samo w NG, dlatego ciekawi mnie czy Tobie udało się ten problem popchnąć.