[ 2.3 NG LPG]Wywalenie katalizatora
nie będzie miał muła, będzie lepiej wkręcał się na obroty, bo będzie większa przepustowość wydechu, jak kat jest przypchany to auto może więcej palić i być zamulone, przez co potrzebne jest większe wciśnięcie gazu aby spaliny przebiły się przez zatkany katalizator.To wywal kata i wstaw rure to zobaczysz jakiego będziesz miał muła z dołu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 paź 2009, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
i właśnie w takich przypadkach człowiek zaczyna wątpić czy mechanik chce nam pomóc czy nas okraść:)
Wracając do ceny kata to spokojnie jest warty ze 150zł, a wiec możesz za to kupić strumienice, i podjechać do serwisu tłumików lub dobrego spawacza żeby zrobił zamiane i jeszcze zostanie na szlachetne 0.5l z colą:)
Wracając do ceny kata to spokojnie jest warty ze 150zł, a wiec możesz za to kupić strumienice, i podjechać do serwisu tłumików lub dobrego spawacza żeby zrobił zamiane i jeszcze zostanie na szlachetne 0.5l z colą:)
lepiej zainwestować tę kasę na jakieś inne gadgety do audiolki. Strumienice wstawiłem do swojego byłego BMW E30 i różnicy żadnej nie odczułem poza dzwiękiem, strumienice to herezje a zwłaszcza przy seryjnym wydechu mogą wręcz zabrać kilka kucyków, do tego trzeba wyliczać układ wydechowy. Lepiej wstawić rurkę tej samej średnicy co układ wydechowy.Grubson997 pisze:wiec możesz za to kupić strumienice
a to rozwiązanie polecam :lol:Grubson997 pisze:jeszcze zostanie na szlachetne 0.5l z colą