Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1,6d] długie grzanie świec

Awatar użytkownika
meno8877
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 28 lis 2007, 14:15
Lokalizacja: ciechanów

Post autor: meno8877 » 07 sty 2008, 16:38

o.k tylko że niewiem ile to bedzie trwało bo uszczelke najpierw ma mi zrobić i orzeknie czemu cieżko pali akumulator mam lichy 60 ah i słabo trzyma to grzanie świec tez mi sie nie podoba noi na ssanie przyspieszenie czego to jest kąta padania wtrysku?nie reaguje mi także jak na tyle wad - 15 zapalila mi z bólem wielkim ale udało sie jestem dobrej myśli

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 08 sty 2008, 16:09

U mnie po wymianie silnika(też z Passata) pomieszały się kable od czujników.Efektem tego była lekko migająca kontrola temp.(ta dużau góry licznika) i przy każdym uruchomianiu silnika długie grzanie świec(zawsze tyle samo czasu).Pozamieniałem przewody metodą prób i błędów i jest gitara.Dodam tylko,że miałem więcej przewodów niż trzeba i były pourywane wtyki(gołe kable).Część z nich wisi dalej zaizolowana. ;-)

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 11 sty 2008, 00:50

Miałem dziś troche czasu więc wziąłem się za sprawdzenie świec. Okazało się ze tylko jedna była spalona. Więc ja wymieniłem. Pozostałe są ok. wszystkie są BERU.

Przy okazji grzebania zrobiłem kilka zdjęć czujników i skrzynki bezpieczników i mam kilka pytań:

Obrazek
który to jest przekaźnik od świec?


Obrazek
co to ma wspólnego ze świecami? bo jak sie grzeją świece to to też się podgrzewa.


Obrazek
co to za czujnik? za co on odpowiada? bo nie mam do niego zapiętego żadnego kabelka. on jest po prawej stronie silnika patrzac od przodu auta. jest przy tym głównym wężu.

sa jeszcze dwa czujniki a tyłu silnika ponizej czujnika oleju. jeden z tych czujnikow odpowiada u mnie za wskazania temperatury wody na zegarach a drugi nie wiem po co jest.
może ktoś potrafi mi pomóc?

Awatar użytkownika
Kokos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 14 lis 2009, 17:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kokos » 17 cze 2010, 19:06

jeśli chodzi o grzanie świec to w moim przypadku wygląda to następująco:

padł mi ori przekaźnik świec nr 335 (taki wysoki) i świece cały czas się grzały nawet bez kluczyka i rozładowywało mi akumulator więc elektryk, który mi to robił włożył do auta przekaźnik nie ori bo innego nie miał (dla mnie było szokiem że w ogóle coś miał)

i teraz na tym zamienniku kontrolka od świec zapala mi się zawsze nie zależnie od temperatury i gaśnie dopiero po kilkunastu sekundach po odpaleniu
a na ori kontrolka zapalała mi się tylko jak był ciepły i gasła od razu po odpaleniu

więc może to być nieoryginalny przekaźnik ale to są tylko moje domysły i spostrzeżenia

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 17 cze 2010, 19:30

Troche odkopany temat, ostatni post z przed 2,5 roku. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kokos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 14 lis 2009, 17:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kokos » 18 cze 2010, 17:35

wiem ale nie wyjaśniony dlatego piszę żeby dla późniejszych pokoleń było :-P

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 18 cze 2010, 23:36

To i ja zadam pytanie w temacie odnosnie swiec.

Ostatnim czasem cos zaczal mi silnik (1z) na jalowych glosno chodzic, chwilami nierowno i telepalo autem. Przypadkiem zauwazylem ze spadla fajka z czwartej swiecy zarowej. Zalozylem ja i silnik pracuje troche lepiej. I teraz moje pytanie? Jaki wplyw na prace silnika ma ta fajka? chodzi mi oczywiscie o prace w temp +20 C, kiedy to swiece sie nie zalaczaja. Czy to byl po prostu przypadek ze silnik inaczej zaczal pracowac?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 cze 2010, 10:05

audion pisze:Ostatnim czasem cos zaczal mi silnik (1z) na jalowych glosno chodzic, chwilami nierowno i telepalo autem. Przypadkiem zauwazylem ze spadla fajka z czwartej swiecy zarowej. Zalozylem ja i silnik pracuje troche lepiej.
Zbieg okoliczności .
audion pisze:Jaki wplyw na prace silnika ma ta fajka? chodzi mi oczywiscie o prace w temp +20 C, kiedy to swiece sie nie zalaczaja.
Nie ma żadnego wpływu przy takiej temp. jak chcesz sie przekonać to ściąg wszystkie fajki od świec żarowych albo podłącz pod fajki żaróweczkę to zobaczysz że nie świeci

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 cze 2010, 10:15

audion pisze:To i ja zadam pytanie w temacie odnosnie swiec.

Ostatnim czasem cos zaczal mi silnik (1z) na jalowych glosno chodzic, chwilami nierowno i telepalo autem. Przypadkiem zauwazylem ze spadla fajka z czwartej swiecy zarowej. Zalozylem ja i silnik pracuje troche lepiej. I teraz moje pytanie? Jaki wplyw na prace silnika ma ta fajka? chodzi mi oczywiscie o prace w temp +20 C, kiedy to swiece sie nie zalaczaja. Czy to byl po prostu przypadek ze silnik inaczej zaczal pracowac?
Sprawdź wtryski oraz kąt wtrysku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl