Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 RA/SB] Niebieski dym na zimnym, niskie obroty po odp

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarrut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 2017, 20:09
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH+lpg

[B3 1.6 RA/SB] Niebieski dym na zimnym, niskie obroty po odp

Post autor: Jarrut » 17 mar 2018, 17:40

Cześć, mam problem ze swoim autem..
Odpala dość ładnie, po całej nocy na mrozie jeden obrót wałem i chodzi. Jednak chodzi brzydko, obroty ma niższe niż powinien (nie powiem ile dokładnie, bo bigben siedzi). Czuć, że budą telepie, i co kilka, kilkanaście sekund czuć takie pojedyncze mocniejsze głuche telepniecie budą. Po kilku minutach sie uspokaja i można jechać, gdybym ruszył od razu zacząłby się dławić. Jednak najbardziej boli niebiesko biały dym świadczący o paleniu oleju, którego ubywa dość sporo. Dym widać tylko na zimnym silniku, na ciepłym nawet po depnięciu do dechy pojawia się tylko szary pierdasek na chwilę. I pali na dotyk.

Da radę po tym opisie zdiagnozować źródło ubytków? Turbo, uszczelniacze, pierścienie? I czy niskie obroty mają z tym związek, czy może to osobny problem?
Pod koniec zeszłego roku była robiona upg i zostały wymienione świece żarowe, filtr powietrza i paliwa nowy.

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 17 mar 2018, 18:14

po pierwsze to sprawdz czy nie masz powietrza w przewodach paliwowych

Awatar użytkownika
Jarrut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 2017, 20:09
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH+lpg

Post autor: Jarrut » 17 mar 2018, 18:50

Nie ma ani przed ani za filtrem, paliwo sie nie cofa nawet po kilku dniach.

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 17 mar 2018, 21:22

kąt wtrysku dobry? Jak miałeś ściągniętą głowice to dlaczego nie wymieniłeś odrazu uszczelniaczy zaworowych? Może przez nie bierze olej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga