A no właśnie dziś zacząłem rozbierać i mnie wkurzył :evil: Mam kilka pytań:
1-czy pompę koniecznie trzeba odkręcać,żeby zmienić uszczelkę?
2-turbina-jak ją wymontować-po kawałku,czy razem z kolektorem zejdzie?
3-koło pasowe rozrządu-trzeba zdjąć i czy jest na jakimś klinie?
4-pasek rozrządu-krawędż jest postrzępiona (niby niedawno zmieniany)czy jest jakaś regulacja kół (nie napinacz) rozrządu,bo widać,że pasek jechał po krawędzi
5-dociskanie głowicy-koniecznie kluczem dynanometrycznym?
6-uszczelki-czytałem że niektóre się potem dociska a inne nie
7-jeśli zdjąłem pasek i zaznaczyłem w którym miejscu ma być i założę go z powrotem-będzie dobrze?Pasek zdejmowałem w pozycji koła rozrządu znak koła-znak na obudowie blaszanej w górnym położeniu)
Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi
[ Dodano: 2007-04-26, 12:16 ]
A więc odpowiem na kilka swoich pytań:
1-pompy nie trzeba wyjmować
2-turbina schodzi z głowicą-trzeba tylko odkręcić ją od wydechu
3-koło pasowe trzeba zdjąć-nie ma klina tylko stożek
4-jeszcze nie wiem
5-jak nie wydmucha to znaczy,że nie potrzebny klucz dynanometryczny :mrgreen:
6-?
7-?jak złoże,to będę wiedział
