Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6TD] Problem z zapalaniem

ODPOWIEDZ
bogoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:47
Lokalizacja: Tuchów

[80 B3 1.6TD] Problem z zapalaniem

Post autor: bogoos » 10 cze 2007, 20:39

Witam koledzy!!!
Mam problem ze swoją Niunią... mianowicie: rano normalnie pali grzeje świecie i git od szczała, ale później jak już silnik jest gorący to ciężko pali... musze długo kręcić...
Pomóżcie mi co mam zrobić.. kąt wtrysków był ustawiany....
plisss
Ostatnio zmieniony 10 cze 2007, 21:30 przez bogoos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 cze 2007, 17:54

dawka paliwa, rozjechane fazy, kąt źle ustawiona pompa ,poluzuj 3 śruby na pompie i rusz lekko w lewo lub prawo jest to luz ok jednego zęba rozrządu

bogoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:47
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: bogoos » 11 cze 2007, 23:40

Vision pisze:dawka paliwa, rozjechane fazy, kąt źle ustawiona pompa ,poluzuj 3 śruby na pompie i rusz lekko w lewo lub prawo jest to luz ok jednego zęba rozrządu
a co zrobie jak rusze pompa.. to chyba sie zaplon przyspiesza w ten sposób. myslisz ze to tego wina.. wtryski byly robione, koncówki nowe i kąt ustawiany...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 cze 2007, 01:24

Tylko jak coś będziesz grzebał przy pompie to na wszelki wypadek zaznacz sobie jej pozycje żebyś jakby co mógł ustawić ją tak jak była.

Ja ostatnio w swojej niuni tez ustawiałem kąt wtrysku bo auto nie paliło tak jak trzeba a na zimnym silniku szło wyczuć takie drygnięcia. Miałem bowiem opóźniony kąt o 5 stopnie - to bardzo dużo. Samochód był też ogólnie lekko przymulony, słabo reagował na dodawanie gazu, ciężko wchodził na obroty. Teraz pali na dotyk.

bogoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:47
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: bogoos » 12 cze 2007, 08:26

Labiel pisze:Tylko jak coś będziesz grzebał przy pompie to na wszelki wypadek zaznacz sobie jej pozycje żebyś jakby co mógł ustawić ją tak jak była.

Ja ostatnio w swojej niuni tez ustawiałem kąt wtrysku bo auto nie paliło tak jak trzeba a na zimnym silniku szło wyczuć takie drygnięcia. Miałem bowiem opóźniony kąt o 5 stopnie - to bardzo dużo. Samochód był też ogólnie lekko przymulony, słabo reagował na dodawanie gazu, ciężko wchodził na obroty. Teraz pali na dotyk.
Właśnie stary ja mam to samo ale powiem Ci ze nawet na ciepłym silniku jak stoje na światłach to czuć takie drgnięcia i chyba tak ma nie być.. martwi mnie to...
Co proponujesz żebym zrobił?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 cze 2007, 18:29

ruszanie pompom zmienia moment wtrysku np. zbyt wczesny,lub zbyt późny silnik pracuje cicho,głośno wtedy zapala raz lepiej raz gorzej ciepło zimno ,dymienie a jak na bank czy jest pompa ok trzeba zmierzyć czujnikiem zegarowym [pompiarz]

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 cze 2007, 22:58

Ja po wizycie u pompiarza nie mam juz problemów zapalaniem. Takie drygnięcia silnika też ustały. Boc może masz jednak źle ustawioną ta pompę. Ja u pompiarza zapłąciłem 70 złotych ale mam już spokój.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl