Witam koledzy!!!
Mam problem ze swoją Niunią... mianowicie: rano normalnie pali grzeje świecie i git od szczała, ale później jak już silnik jest gorący to ciężko pali... musze długo kręcić...
Pomóżcie mi co mam zrobić.. kąt wtrysków był ustawiany....
plisss
[80 B3 1.6TD] Problem z zapalaniem
[80 B3 1.6TD] Problem z zapalaniem
Ostatnio zmieniony 10 cze 2007, 21:30 przez bogoos, łącznie zmieniany 1 raz.
a co zrobie jak rusze pompa.. to chyba sie zaplon przyspiesza w ten sposób. myslisz ze to tego wina.. wtryski byly robione, koncówki nowe i kąt ustawiany...Vision pisze:dawka paliwa, rozjechane fazy, kąt źle ustawiona pompa ,poluzuj 3 śruby na pompie i rusz lekko w lewo lub prawo jest to luz ok jednego zęba rozrządu
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tylko jak coś będziesz grzebał przy pompie to na wszelki wypadek zaznacz sobie jej pozycje żebyś jakby co mógł ustawić ją tak jak była.
Ja ostatnio w swojej niuni tez ustawiałem kąt wtrysku bo auto nie paliło tak jak trzeba a na zimnym silniku szło wyczuć takie drygnięcia. Miałem bowiem opóźniony kąt o 5 stopnie - to bardzo dużo. Samochód był też ogólnie lekko przymulony, słabo reagował na dodawanie gazu, ciężko wchodził na obroty. Teraz pali na dotyk.
Ja ostatnio w swojej niuni tez ustawiałem kąt wtrysku bo auto nie paliło tak jak trzeba a na zimnym silniku szło wyczuć takie drygnięcia. Miałem bowiem opóźniony kąt o 5 stopnie - to bardzo dużo. Samochód był też ogólnie lekko przymulony, słabo reagował na dodawanie gazu, ciężko wchodził na obroty. Teraz pali na dotyk.
Właśnie stary ja mam to samo ale powiem Ci ze nawet na ciepłym silniku jak stoje na światłach to czuć takie drgnięcia i chyba tak ma nie być.. martwi mnie to...Labiel pisze:Tylko jak coś będziesz grzebał przy pompie to na wszelki wypadek zaznacz sobie jej pozycje żebyś jakby co mógł ustawić ją tak jak była.
Ja ostatnio w swojej niuni tez ustawiałem kąt wtrysku bo auto nie paliło tak jak trzeba a na zimnym silniku szło wyczuć takie drygnięcia. Miałem bowiem opóźniony kąt o 5 stopnie - to bardzo dużo. Samochód był też ogólnie lekko przymulony, słabo reagował na dodawanie gazu, ciężko wchodził na obroty. Teraz pali na dotyk.
Co proponujesz żebym zrobił?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: