Pisałem że musi nie dlatego że nie pasuje tylko że skrzynia od TD-eka jest krótszaVision pisze:nic nie musi , zostawia swoją
[b4 td aaz] pytanie o remont silnika czy kupic uzywany??
to znajdź mój temat , tam filmfredi99vv pisze:VISION pytalem jak jezdzi tdi ze skrzynia od DT.Tylko tyle chce wiedziec :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 11 lut 2010, 18:01 przez Vision, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
Kokos jesli Twoja Niunia rzucala ogniem na tloki w te mrozy to nie pchaj sie w koszty,po regeneracji glowicy bedzie jeszcze lepiej :mrgreen: chodzby tylko zmienic pierscienie to pojdzie troche kasy,wiem ze wszystko co najlepsze dla auduni,ale po co szukac dziury w calym? Zreszta to tylko podpowiedz, sam wiesz jak swojej niuni dogodzic :lol: powodzenia
Daj znac o efektach reanimacji
Daj znac o efektach reanimacji
w koszty sie nie pcham, robie tylko to co koniecznefredi99vv pisze:Kokos jesli Twoja Niunia rzucala ogniem na tloki w te mrozy to nie pchaj sie w koszty,po regeneracji glowicy bedzie jeszcze lepiej :mrgreen: chodzby tylko zmienic pierscienie to pojdzie troche kasy,wiem ze wszystko co najlepsze dla auduni,ale po co szukac dziury w calym? Zreszta to tylko podpowiedz, sam wiesz jak swojej niuni dogodzic :lol: powodzenia
Daj znac o efektach reanimacji
tloki i pierscienie sa dobre wiec nic nie bede robic
jak sie uda to jeszcze dzisiaj odbiore audi ale musze czekac na tel od mechaniora i kase szykowac
sorry ze nie pisalem ale nie mialem czasu bo bylem za studiach i auto dopiero wczoraj zobaczyłem a ogolnie to tata go odebrał szybciej
koszt tego remontu: 1370zl z robocizna:
-nowe zawory
-glowica po regeneracji
-nowe wszystkie paski
-nowy olej i filtr (10W40 a bylo 15W40 i mechanik polecił mi zmienić)
-nowy przewod paliwowy
-nowa uszczelka pod glowica
-nowe kolo pasowe na wale korbowym
-nowe miejsce na klin na wale
i jeszcze kilka drobnych rzeczy powymienial
auto jezdzi jak szalone, odpala na dotyk <ok>
przez te prawie 2 tyg bez audi jezdzilem benzyniakiem i jak odpalilem niunie to nie moglem sie przyzwyczaić do tego klekotania i wydawalo mi sie ze jakos inny dzwiek jest tego klekotania niz wczesniej (osobiste odczucie a wszyscy co sluchali silnika to mowili ze normalnie <ok> dodatkowo mechanik dal mi gwarancje i jak cos sie bedzie dzialo to mam przyjechac do niego
<ok>
koszt tego remontu: 1370zl z robocizna:
-nowe zawory
-glowica po regeneracji
-nowe wszystkie paski
-nowy olej i filtr (10W40 a bylo 15W40 i mechanik polecił mi zmienić)
-nowy przewod paliwowy
-nowa uszczelka pod glowica
-nowe kolo pasowe na wale korbowym
-nowe miejsce na klin na wale
i jeszcze kilka drobnych rzeczy powymienial
auto jezdzi jak szalone, odpala na dotyk <ok>
przez te prawie 2 tyg bez audi jezdzilem benzyniakiem i jak odpalilem niunie to nie moglem sie przyzwyczaić do tego klekotania i wydawalo mi sie ze jakos inny dzwiek jest tego klekotania niz wczesniej (osobiste odczucie a wszyscy co sluchali silnika to mowili ze normalnie <ok> dodatkowo mechanik dal mi gwarancje i jak cos sie bedzie dzialo to mam przyjechac do niego
<ok>