Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4/AAZ] weżyki przelewowe

Grzegorz-DTR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12

[B4/AAZ] weżyki przelewowe

Post autor: Grzegorz-DTR » 22 lis 2007, 19:39

Szukam jakiś informacji odnośnie tychże wężyków. Jeżeli są przetarte to jakie będą objawy??
Zapowietrzenie układu paliwowego ??
Trudne odpalenie silnika ??
Nie bardzo wiem co jeszcze. Miał ktoś taką usterkę ??

Pozdrawiam Grzegorz

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 22 lis 2007, 19:45

Przetarty wężyk=WYCIEK.Wszystko ma być całe nie poprzecierane.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 lis 2007, 08:34

Tak jak pisze kolega RaKo, , jedny obiaw to wyciek i smierdząca ropa. Jak już kupujesz weżeyki to kupuj tylko te w szmacianym oplohcie, nie kupuj tych samych gumowych bo są do kitu, po paru dniach znowu zaczyna z nich sączyć <ok>

Grzegorz-DTR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12

Post autor: Grzegorz-DTR » 23 lis 2007, 08:44

dzięki wielkie za informacje.

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 23 lis 2007, 11:13

A ja mam inne zdanie co do tych węży własnie te w oplocie prędzej przeciekną niż te gumowe. ale to wszystko zależy od producenta owych węży. pracuje w sklepie i z tymi wężami mam doczynienia na codzień, mam i takie i takie, ale każdy mechanik i pompiarz wybiera właśnie ta gumowe bez oplotu.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 lis 2007, 11:20

Ja właśnie ostatnio u siebie je zmieniałem. Na początku kupiłem za grube i ropa mi się lała jak nie wiem. Otwieram maskę po jeździe a tu taki obłok parującej ropki. Po za tym że śmierdziało w środku ropką. Oprócz tego nie było żadnych objawów tego wycieku w postaci jakiś innych niedogodności jazdy.

Przed wymianą miałem u siebie właśnie te w oplocie a wymieniłem je na całe gumowe. Zresztą te gumowe mają grubsze ścianki i zbrojenie mają już w środku więc wydają mi się solidniejsze.

Awatar użytkownika
pafko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 21 gru 2006, 08:13
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: pafko » 23 lis 2007, 11:43

Panowie,są wężyki fi 3,2 gumowe,które mają oplot wewnętrzny i tylko te /a nie same gumowe/ nadają się do przelewów w naszych dieslach.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 lis 2007, 12:50

MARCIN 80B4 pisze:własnie te w oplocie prędzej przeciekną niż te gumowe. ale to wszystko zależy od producenta owych węży
no i pewnie tu jest przyczyna, dla czego jedna sa lepsze służą nam długo a inne dwa dni, widać ja trafiłem na te gorsze dla tego popieram te w oplocie. Labiel, ale te w oplocie chyba też mają zbrojenie w środku, czy nie? :-?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 lis 2007, 13:12

Mogę powiedzieć tylko na swoim przykładzie, że u mnie te co miałem wcześniej w oplocie to żadnego zbrojenia wśrodku nie miały. Był to zwykły gumowy wężyk w oplocie, z dość cienkimi ściankami. Nie mówię żeby były złe, bo miałem je jak kupiłem auto i nic się z nimi strasznego nie działo, tylko że ten oplot zaczął mi się już pruć i był wilgotny od ropy więc je wymieniłem. A nie wiem ile czasu w tym aucie one były.

Obrazek Obrazek

No może z tym że ten wężyk w oplocie jest cienki trochę przesadziłem, ale w każdym bądź razie ten bez jest grubszy.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2007, 13:23 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 lis 2007, 13:23

Z durgiej strony zastanówmy sie dla czego fabryka zakłada w oplocie a nie zwykłe gumowe... nie wiem jak jest z nowszymi autami ale nasze ninunie fabrycznie miały w oplocie. Czyżby predzej nie wymyślili całych gumowych ;-) ?

tomiv90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 05 paź 2007, 15:57
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: tomiv90 » 12 sty 2008, 08:42

Ja właśnie wymieniłem wszystkie węże na te w oplocie (niby oorginalne-niemieckie) i po przejechaniu 20km miałem kąpiel silnika w ropie i cudowny zapach w środku, także nie polecam nikomu tych węzy w oplocie są do niczego!!!!

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 12 sty 2008, 11:30

tomiv90, kupiłeś jakiśszajs , pewnie nie taki rozmiar.Ja wymieniałem na te w oplocie bo mi ciekły ze starości i do dziś ani kropelki. :mrgreen: Tam musi być pasowanie ciasne.

Szymek Okrutnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:37
Imię: Adam
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: Szymek Okrutnik » 12 sty 2008, 15:05

W golfie mam Fabryczne weżyki w oplocie( takie bordowe) i nigdy nie było żadnych problemow z wyciekami ropy itd. sądzą ze jezeli zmieniać na nowe to na takie same orginalne. nie powinno być żadnych niespodzianek zwłaszcza ze tam przecież żadnego ciśnienia nie ma.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 sty 2008, 19:01

Ja też jestem za tymi w oplocie w końcu fabyka takie zakłada.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 15 sty 2008, 18:52

Ja też nie dawno mieniałem jakieś 5tyś temu i też w oplocie i nic mi sie nie dzieje i super się trzyma i nic nie cieknie. <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl