[B4 1Z] Analiza logów
[B4 1Z] Analiza logów
Proszę o pomoc w analizie logów.Zrobiłem logi bo audica raz jest mocna u dolu a raz mniej.Mam tez problem na postoju drży mi silnik-na zimno i po rozgrzaniu.nie wiem czego sie łapać.1Z na boschu.
000 dynamiczna 000 BS 000
000 dynamiczna 000 BS 000
dobrze byłoby podkręcić obroty jałowe na 900 (BS000 poz. 1) to by tak nie trzęsło samochodem tylko nie wiem jak to się robi na boschu
załóż sobie manometr i sprawdź jak ładuje Ci turbo bo te wartości co podaje VAG trzeba umieć przeliczać i logi rób na 4 biegu bo na 3 jest trochę za mało punktów, w BS000 trochę skacze kąt wtrysku i wypadałoby zrobić log kilka razy gasząc silnik między logowaniami
załóż sobie manometr i sprawdź jak ładuje Ci turbo bo te wartości co podaje VAG trzeba umieć przeliczać i logi rób na 4 biegu bo na 3 jest trochę za mało punktów, w BS000 trochę skacze kąt wtrysku i wypadałoby zrobić log kilka razy gasząc silnik między logowaniami
pasowało by kąt wtrysku podnieść miedzy 55-58 i proponuje sprawdzić wtrysk sterujący bo objawy pasują do jego uszkodzenia ewentualnie się zacina choć może być problem z zaworkiem powrotu w nastawniku lub zanieczyszczony nastawnik ewentualnie wytarte ścieżki na potencjometrze.
Popraw kąt jeśli to nie problem i sprawdź wtrysk sterujący
Popraw kąt jeśli to nie problem i sprawdź wtrysk sterujący
z dyn log wynika ze przy okolo 3tys obr turbo pompuje do kolo 0,9bara pozniej spada ale widac tez ze dawke tnie przeplywka ktorej wartosc przy wcisnietym bucie powinna wynosic 225...255 jak dla mnie nie ma tragedi
[ Dodano: 2009-07-16, 23:57 ]
[ Dodano: 2009-07-17, 00:00 ]
a co do ciecia dawki i przeplywki to moze byc rowniez wina EGR tak jak pisze UKI_XX
[ Dodano: 2009-07-17, 00:13 ]
co do obrotow na jalowym to sa ok ja mam tak i jest ok
[ Dodano: 2009-07-16, 23:57 ]
tam jest zawor nadcisnieniowy podcienieniowo sterowana jest turbinka VNT, a co do grupy 000 to mozesz delikatnie ruszyc pompa ale przy takim kacie stat nic sie nie bedzie dzialo, mozesz tez dygnac zakres dawki tak na wartosc 15 albo 11 jak niebedzie trzepac silnikiem :mrgreen: wtedy bedzie lepiej sie zbieral z dolukostrz pisze:chyba chodzi o zawór westgate ten pod turbiną zawór podciśnieniowy z prętem gwintowanym czy nie zapiekł się tzn czy można nim ruszyć.
[ Dodano: 2009-07-17, 00:00 ]
a co do ciecia dawki i przeplywki to moze byc rowniez wina EGR tak jak pisze UKI_XX
[ Dodano: 2009-07-17, 00:13 ]
co do obrotow na jalowym to sa ok ja mam tak i jest ok