
Z racji ze wreszcie trafiłem na B4 w TDIku, które spełniało moje wymagania postanowiłem je uratować od złomowania

Audi 80 B4 avant 1995 1.9TDI 1Z pierburg, wtryski 216 (nowe z Wrocławia), pompa 11mm, Chip od Muniora, chłodnica oleju z AFNa, sprzęgło 240mm, wydech seria z pełnym katem. Auto po serwisie - olej 5W40 Motul i filtry (przy okazji wyczyszczona przepływka bo była częściowo zaklejona siatka). Do 3go biegu jest ok przy 4 i 5 przy niskich obrotach (poniżej 2tys.) odczuwalne jest trzęsienie budą nawet przy delikatnym traktowaniu gazu.
Zrobiłem logi - mam nadzieję ze prawidłowo (płaski odcinek drogi klimatronik i radio wyłączone) bo robiłem je pierwszy raz no i sam na 4tym biegu.
Statyczne grupa 000:
http://vaglogi.pl/log-000_Fz1o89.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-001_ErT3Iy8.html
http://vaglogi.pl/log-003_Se2tFd.html
http://vaglogi.pl/log-004_c8sQI.html
http://vaglogi.pl/log-008_6vYANp2.html
http://vaglogi.pl/log-010_mJXF6.html
http://vaglogi.pl/log-011_IRgjvo9.html
Przed zrobieniem logów błędy pokasowane bo pokazał się:
Moja widza jeśli chodzi o diagnostykę TDI jest bardzo mała.