[B4 1.9 1Z] aniliza logów - 4 i 5 bieg trzesie przy niskich
[B4 1.9 1Z] aniliza logów - 4 i 5 bieg trzesie przy niskich
Witam wszystkich
Z racji ze wreszcie trafiłem na B4 w TDIku, które spełniało moje wymagania postanowiłem je uratować od złomowania Auto gdy trafiło do mnie nie paliło (przestawiony rozrząd) zapowietrzało się - wymienione przewody paliwo i ogólnie wizualnie nie zachwycało mimo oryginalnego lakieru (wypłowiały/matowy czerwony). Także "historia" rzeczy, które trzebało zrobić lub są jeszcze do zrobienia jest bogata. Co do auta:
Audi 80 B4 avant 1995 1.9TDI 1Z pierburg, wtryski 216 (nowe z Wrocławia), pompa 11mm, Chip od Muniora, chłodnica oleju z AFNa, sprzęgło 240mm, wydech seria z pełnym katem. Auto po serwisie - olej 5W40 Motul i filtry (przy okazji wyczyszczona przepływka bo była częściowo zaklejona siatka). Do 3go biegu jest ok przy 4 i 5 przy niskich obrotach (poniżej 2tys.) odczuwalne jest trzęsienie budą nawet przy delikatnym traktowaniu gazu.
Zrobiłem logi - mam nadzieję ze prawidłowo (płaski odcinek drogi klimatronik i radio wyłączone) bo robiłem je pierwszy raz no i sam na 4tym biegu.
Statyczne grupa 000:
http://vaglogi.pl/log-000_Fz1o89.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-001_ErT3Iy8.html
http://vaglogi.pl/log-003_Se2tFd.html
http://vaglogi.pl/log-004_c8sQI.html
http://vaglogi.pl/log-008_6vYANp2.html
http://vaglogi.pl/log-010_mJXF6.html
http://vaglogi.pl/log-011_IRgjvo9.html
Przed zrobieniem logów błędy pokasowane bo pokazał się:
Moja widza jeśli chodzi o diagnostykę TDI jest bardzo mała.
Z racji ze wreszcie trafiłem na B4 w TDIku, które spełniało moje wymagania postanowiłem je uratować od złomowania Auto gdy trafiło do mnie nie paliło (przestawiony rozrząd) zapowietrzało się - wymienione przewody paliwo i ogólnie wizualnie nie zachwycało mimo oryginalnego lakieru (wypłowiały/matowy czerwony). Także "historia" rzeczy, które trzebało zrobić lub są jeszcze do zrobienia jest bogata. Co do auta:
Audi 80 B4 avant 1995 1.9TDI 1Z pierburg, wtryski 216 (nowe z Wrocławia), pompa 11mm, Chip od Muniora, chłodnica oleju z AFNa, sprzęgło 240mm, wydech seria z pełnym katem. Auto po serwisie - olej 5W40 Motul i filtry (przy okazji wyczyszczona przepływka bo była częściowo zaklejona siatka). Do 3go biegu jest ok przy 4 i 5 przy niskich obrotach (poniżej 2tys.) odczuwalne jest trzęsienie budą nawet przy delikatnym traktowaniu gazu.
Zrobiłem logi - mam nadzieję ze prawidłowo (płaski odcinek drogi klimatronik i radio wyłączone) bo robiłem je pierwszy raz no i sam na 4tym biegu.
Statyczne grupa 000:
http://vaglogi.pl/log-000_Fz1o89.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-001_ErT3Iy8.html
http://vaglogi.pl/log-003_Se2tFd.html
http://vaglogi.pl/log-004_c8sQI.html
http://vaglogi.pl/log-008_6vYANp2.html
http://vaglogi.pl/log-010_mJXF6.html
http://vaglogi.pl/log-011_IRgjvo9.html
Przed zrobieniem logów błędy pokasowane bo pokazał się:
Moja widza jeśli chodzi o diagnostykę TDI jest bardzo mała.
https://audi80.pl/topics83/b4-19-1z ... 100056.htmArturo997 pisze: daj jakiś link to poczytam o co chodzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84, akurat jakiś czas temu wysyłałem nastawnik do Muniora jako dawca na kostkę bo myślałem że jest uwalony. Okazało się że wymagał tylko czyszczenia
Tylko teraz pytanie bo wyglądają identycznie ale mój na aucie ma oznaczenie HDK 176 a ten po czyszczeniu HDK 114 pytanie czy są ze sobą zamienne?
audico, pompa jest od Muniora 11mm zrobiłem na niej 15tys. km (nie twierdzę że jest nieśmiertelna bo jest od Muniora albo zrobię na niej milion) i to samo jest od początku gdy jeździłem tym autem (pompa była zmieniana przy okazji rozrządu i podejrzewam że do nastawnika mechanik nie zaglądał - może to i nawet lepiej?).
Ale żeby się przekonać muszę podmienić nastawnik i wtedy będzie można powiedzieć czy pompa wymaga regeneracji.
Tylko teraz pytanie bo wyglądają identycznie ale mój na aucie ma oznaczenie HDK 176 a ten po czyszczeniu HDK 114 pytanie czy są ze sobą zamienne?
audico, pompa jest od Muniora 11mm zrobiłem na niej 15tys. km (nie twierdzę że jest nieśmiertelna bo jest od Muniora albo zrobię na niej milion) i to samo jest od początku gdy jeździłem tym autem (pompa była zmieniana przy okazji rozrządu i podejrzewam że do nastawnika mechanik nie zaglądał - może to i nawet lepiej?).
Ale żeby się przekonać muszę podmienić nastawnik i wtedy będzie można powiedzieć czy pompa wymaga regeneracji.
HDK 111 - 114 --->audi 80 b4 1Z 1.9 Tdi 90KM produkowany w latach od 1994 - 1995Arturo997 pisze: Tylko teraz pytanie bo wyglądają identycznie ale mój na aucie ma oznaczenie HDK 176 a ten po czyszczeniu HDK 114 pytanie czy są ze sobą zamienne?.
HDK 196 ---> audi z silnikami AFN
powyższe są na bank zamienne bo sam mam u siebie ten z afn'a oczywiście po przeszczepie wtyczki .
ale nie mogę nic znaleźć na temat HDK 176 tak wiec poczekaj na opinie Muniora
z tego co piszesz to HDK 176 masz na aucie a w zapasie HDK 114 wiec ta 114 to jest typowo dedykowana do B4 .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nastawniki różnią się tylko zakresem pracy i napieciem RSW ,ale w zasadzie każdy można ustawić pod swoją pompę i będzie smigał .Arturo997 pisze:pytanie bo wyglądają identycznie ale mój na aucie ma oznaczenie HDK 176 a ten po czyszczeniu HDK 114 pytanie czy są ze sobą zamienne?
Tu nie rzecz w tym że jest "niesmiertena " ,chodzi o to ze pompa jest smarowana paliwem i wystarczy że paliwo nie jest wystarczająco "tłuste" i można załatwić nawet pompę nówkę sztukę i nie to że pompa padnie ...bedzie tylko produkować opiłki w większych ilościach niż powinna .Dlatego jak mamy zdrową pompę to profilaktycznie powinno się dolewać oleju do paliwa .Niestety z tego co obserwuje czyszcząc nastawniki ,to "zdrowe pompy " w naszym kraju są rzadkoscią .Opiłki co 20-30 tys przebiegu ,co nie jest normalne .Pozostaje ratować się wklejeniem mocniejszego magnesu wyłapujacego opiłki w nastawnikuArturo997 pisze:pompa jest od Muniora 11mm zrobiłem na niej 15tys. km (nie twierdzę że jest nieśmiertelna
Munior święte słowa potwierdzam z tym magnesem sam tak zrobiłem znajomemu oczywiście po Twoich radach i śmiga aż miło już pewnie nalatał ze 40tysiecy z tym neodymem, a najlepiej mieć drugi czyściutki w zapasie i zawsze można sobie co kilkadziesiąt tysięcy zmienić , a brudny w wolnej chwili wyczyścić .MUNIOR pisze:Pozostaje ratować się wklejeniem mocniejszego magnesu wyłapujacego opiłki w nastawniku