[B4 1.9 1Z] aniliza logów - 4 i 5 bieg trzesie przy niskich
Jeśli masz taki osprzęt to tak jak pisze MUNIOR to również uważam, że dawka jest za duża. U jednego się sprawdzi, u drugiego nie.MUNIOR pisze:Co do dawki 3 mg to jak na tuningowy program i osprzet który posiadasz ,czyli wtryski 216 i tłoczek 11mm ,masz hardcorową wartość .
Tym bardziej objawy, przebieranie na wolnych i mocne wyhamowanie/szarpnięcie po puszczeniu gazu.
Spróbuj ustawić 5-7mg.
[ Dodano: 2018-03-16, 10:32 ]
A po zmianie kompa ta wartość może się oczywiście zmienić.mantix pisze:Chłopaki, mam ten sam problem co kolega Artur, po przekładce sterownika( poprzedni umarł) kolega pojechał i po chwili dzwoni do mnie, że autko właśnie przebiera na wolnych obrotach tzn przygazowuje sobie tak do tysiąca obr/min i właśnie po odpuszczeniu gazu autko bardziej hamuje niż zwykle. Dawki jeszcze nie sprawdziłem na tym "nowym" kompie, ale myślę,że tu będzie chyba za bogato no bo innego pomysłu nie mam. Na starym było ustawione coś pod 4mg i było ok.
Wrociłem do nastwnika który na początku był w aucie - HDK 176 (z ciekawości ma ktoś informacje z jakiego silnika pochodzi??) po wizycie u Muniora (czyszczenie i podniesienie napięcia do 0.760 V) ustawiłem dawkę 4mg jest ok silnik pracuje równo na 4tym i 5tym biegu można jechać w granicach 1800 obrotów bez efektów wibracji na aucie ale nabiję trochę km to będę mógł coś więcej powiedzieć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Sam się zastanawiałem od czego jest ten nastawnik i nie mam pojecia ...nie spotkalem się z takim numerem hdk 176 ...w 2,5 tdi c4 ,gdzie w jako jedynym aucie po 80 tce ,jest identyczna okragła wtyczka ,jest hdk 194 ....a ten 176 jest w 100% ori z okrągła wtyczką i nic nie było w nim grzebane czy przeszczepianeArturo997 pisze:Wrociłem do nastwnika który na początku był w aucie - HDK 176 (z ciekawości ma ktoś informacje z jakiego silnika pochodzi??)
MUNIOR, może HDK 176 jest w 100 c4- bo jeśli w a6 c4 jest to samo to pewnie w 100ce był podobny nastawnik? Nie wiem czy jest lepszy od seryjnego z 1z bo na poprzednim miałem napicie 0.660V przy tym pomogło podniesienie do 0.760V auto stało się dużo bardziej elastyczne na 4 tym i 5 tym biegu nie ma wibracji na niskich obrotach. Zrobiłem juz pierwsze 300km i mam nadzieje ze nie będzie gorzej .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko