Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] aniliza logów - 4 i 5 bieg trzesie przy niskich

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 16 mar 2018, 08:28

mantix, zmieniłeś sterownik silnika jak dobrze rozumiem wiec dawka na nastawniku będzie taka jak była czyli 4mg. Jak cuda się dzieją po zmianie sterownika to podmien na inny i sprawdź jak jedzie na innym skoro na starym było ok...

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 16 mar 2018, 10:32

MUNIOR pisze:Co do dawki 3 mg to jak na tuningowy program i osprzet który posiadasz ,czyli wtryski 216 i tłoczek 11mm ,masz hardcorową wartość .
Jeśli masz taki osprzęt to tak jak pisze MUNIOR to również uważam, że dawka jest za duża. U jednego się sprawdzi, u drugiego nie.
Tym bardziej objawy, przebieranie na wolnych i mocne wyhamowanie/szarpnięcie po puszczeniu gazu.
Spróbuj ustawić 5-7mg.

[ Dodano: 2018-03-16, 10:32 ]
mantix pisze:Chłopaki, mam ten sam problem co kolega Artur, po przekładce sterownika( poprzedni umarł) kolega pojechał i po chwili dzwoni do mnie, że autko właśnie przebiera na wolnych obrotach tzn przygazowuje sobie tak do tysiąca obr/min i właśnie po odpuszczeniu gazu autko bardziej hamuje niż zwykle. Dawki jeszcze nie sprawdziłem na tym "nowym" kompie, ale myślę,że tu będzie chyba za bogato no bo innego pomysłu nie mam. Na starym było ustawione coś pod 4mg i było ok.
A po zmianie kompa ta wartość może się oczywiście zmienić.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 22 mar 2018, 11:41

Wrociłem do nastwnika który na początku był w aucie - HDK 176 (z ciekawości ma ktoś informacje z jakiego silnika pochodzi??) po wizycie u Muniora (czyszczenie i podniesienie napięcia do 0.760 V) ustawiłem dawkę 4mg jest ok silnik pracuje równo na 4tym i 5tym biegu można jechać w granicach 1800 obrotów bez efektów wibracji na aucie ale nabiję trochę km to będę mógł coś więcej powiedzieć ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 mar 2018, 19:41

Arturo997 pisze:Wrociłem do nastwnika który na początku był w aucie - HDK 176 (z ciekawości ma ktoś informacje z jakiego silnika pochodzi??)
Sam się zastanawiałem od czego jest ten nastawnik i nie mam pojecia ...nie spotkalem się z takim numerem hdk 176 ...w 2,5 tdi c4 ,gdzie w jako jedynym aucie po 80 tce ,jest identyczna okragła wtyczka ,jest hdk 194 ....a ten 176 jest w 100% ori z okrągła wtyczką i nic nie było w nim grzebane czy przeszczepiane

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 26 mar 2018, 21:08

MUNIOR, może HDK 176 jest w 100 c4- bo jeśli w a6 c4 jest to samo to pewnie w 100ce był podobny nastawnik? Nie wiem czy jest lepszy od seryjnego z 1z bo na poprzednim miałem napicie 0.660V przy tym pomogło podniesienie do 0.760V auto stało się dużo bardziej elastyczne na 4 tym i 5 tym biegu nie ma wibracji na niskich obrotach. Zrobiłem juz pierwsze 300km i mam nadzieje ze nie będzie gorzej piwoa80 .

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 mar 2018, 21:18

100 C4 ma tylko MES ,
A6 C4 miało HDK.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga