Dreamer pisze:Tak więc:
-falowanie obrotów pomiędzy 840 a 860obr/min na biegu jałowym
-za mała dawka paliwa
-coś nie tak z jednym cylindrem. gość twierdzi, że mała kompresja lub lejący wtrysk
-walnięty czujnik temp. pokazywał -17stopni
Z grubsza i na szybko tyle wyszło. Ogólnie podpowiedział mi, że to może być wina nastawnika. Co o tym twierdzicie?
Zacznij od wymiany czujnika temp...mam nadzieję że wiesz którego .Za mała dawka czyli jaka ? coś nie tak z cylindrem czyli jaka wartość korekcji ? ...widziałem już różne wartości korekcji, i odczuwalnego wpływu na chodzenie silnika nie miały .Falowanie na jałowym może być objawem skrajnie brudnego nastawnika ,ale nie jest to objaw od którego się zaczyna ,a raczej na nim się kończy

,zbyt duża dawka ,ponizej 2 mg ,również bedzie powodowała falowanie obrotów na jałowym
[ Dodano: 2012-04-01, 20:20 ]
Krzysiek 84 pisze: co do nastawnika odepnij wtyczke od impulsatora,( ta druga wtyczka wpinana pionowo przy skrzyni biegow )
i przejedz sie. jak bedzie rowno pracowal to znaczy, ze nastawnik moze powodowac te falowanie.
Jak już jest tak skrajnie brudny ,że faluje na jałowym ,odpinanie wtyczki ,praktycznie nic juz nie daje ...