Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] B4 Składak 1997. Dusi się na 1 i 2 biegu.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 cze 2011, 21:51

axell pisze:Zastanawia mnie jeden fakt, mianowicie:
Temat nastawnika potencjometrycznego omawiany był już wiele razy, praktycznie przy każdym pytaniu o nierówną pracę zetora i za każdym razem pada rada co można zrobić z takim nastawnikiem.
Dlaczego ludzie czytając te rady wywalacie pieniądze w błoto?
Jak to dlaczego ,dlatego <ok>
axell pisze:W nadziei na zaoszczędzenie paru groszy?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 09 cze 2011, 22:51

Dlaczego przy tym problemie nie ma tu jeszcze logów dynamicznych? majac je mozna określić wszystko i wykluczyć resztę.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 cze 2011, 20:39

karolas123 pisze:Dlaczego przy tym problemie nie ma tu jeszcze logów dynamicznych? majac je mozna określić wszystko i wykluczyć resztę.
Myslisz że będzie w logach jedynej dostępnej grupy 000 widać kończący się nastawnik potencjometryczny :?: nie bedzie ;-) za proste by to było :mrgreen: Objawy są na tyle charakterystyczne i powtarzalne że ja nie mam wątpliwości kto jest ich sprawcą ;-)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 10 cze 2011, 21:34

MUNIOR, Pewnie masz racje, wszak to Ty tu ogarniasz diesele ;) Poprostu wydawało mi sie, że z logów w zetorze wszystko sie da wywrózyć.

Awatar użytkownika
maykel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2008, 10:01
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: maykel » 10 lip 2011, 14:22

MUNIOR pisze:
maykel pisze:Niebawem robię przekładkę u MUNIORA i zobaczymy co z tego wyjdzie...Ale mam wewnętrzne przekonanie, że będzie to rozwiązaniem problemu.
Twoje przekonanie jest słuszne i nie długo stanie się faktem ;-) Będziemy mieli niezbity dowód że "naprawa " potencjometrów to sciema i naciąganie naiwnych.Tylko nastawnik indukcyjny daje gwarancję niezawodności ...wiedzieli o tym już w 94 roku i przestali robić te niezbyt udane nastawniki...ale trzeba przyznać że co niektóre wytrzymały długo ;-)
Ja w kwestii wyjaśnienia. Po przekładce na pierdziburga jasnym i klarownym stał się fakt, iż "naprawiania" potencjometrów to, jak to ujął MUNIOR
sciema i naciąganie naiwnych
Auto po przekładce jeździ świetnie, nic nie zamula, a wszystkich, którzy chcieli by naprawić nastawnik potencjometryczny przestrzegam przez wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Lepiej przeznaczyć tą kasę na kontener wódki i zapić się ze smutku lub jeszcze lepiej, zainwestować w przekładkę.
Dziękuję za uwagę ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl