Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4[1Z] Twarda praca silnika po braku ladowania

ODPOWIEDZ
LukasV8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:14
Lokalizacja: Krakow

B4[1Z] Twarda praca silnika po braku ladowania

Post autor: LukasV8 » 13 gru 2010, 01:28

Koledzy moze ktos z was mial podobny problem... Jadac , zaczela mi migotac kotrolka ladowania ( zero piskow ,pasek na swoim miejscu ). bateria zaczela mi slabnac a najbardziej dziwne jest to ,ze jak troche przejechalem i kontolka ladowania byla ledwo widoczna (wskazania temp.silnika , paliwa tez na 0) to Silnik zaczal pracowac jakos dziwnie Twardo... klekot taki wyrazny. Na neutralnym , chodzi wydaje mi sie ze raczej normanlnie. tylko na obrotach slychac twardsza prace w kabinie.. ;/ wczesniej chodzil normalnie..;/ Powiedzcie czy Moze to miec zwiazek z elektryka ,przekaznik jakis i czy to moze miec ze soba zwiazek ,czy raczej dwia rozne tematy...?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 13 gru 2010, 08:13

Komputer nie dostaje odpowiedniego napięcia/ bądź i także czujniki nie są na odpowiednim prądzie, tak że zaczyna fiksować. Prawdopodobnie kąt wtrysku się zmienia i dlatego taka dziwna praca silnika. Wystarczy podładować akumulator i zrobić alternator, a wszystko wróci do normy :)

piotrekbrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:26
Lokalizacja: Dynów

Post autor: piotrekbrc » 23 gru 2010, 20:46

kolego miałem taki sam problem tyko ze przy okazji zamim doszedłem oco chodzi to zepsuły sie mi 2 akumulatoty , okazało sie ze urwała mi sie szczotka w alternatoze wiec wymieniłem szczotkotrzymacz ale głosna praca została i bujałem sie z tym troche ale doszedłem i do tego, powodem głosnej pracy bił zaciety nastawnik kata wtrysku na pompie wtryskowej i przypalony czujnik pedału hamulca

[ Dodano: 2010-12-23, 20:54 ]
acha ten nastawnik jest z tyłu pompy pod rurkami wtryskowymi czesto pomaga wykrecenie go i przykrecenie z powrotem ale to nie jest bardzo proste bo 2 sruby ktorymi jest przykrecony sa bardzo płytkie i torks sie obluzowuje

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 23 gru 2010, 23:44

potwierdzam, brak prądu to brak sygnału do owego czujnika/nastawnika od dynamicznego kąta wtrysku i stąd twarda praca na przegazówce.

Dźwięk przypomina ten? http://w465.wrzuta.pl/audio/0KkdvSRxeoO/dyktafon-0002

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl