Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Bosch a Pierburg

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 20 gru 2011, 22:01

Mamy kilku magików a forum od tdi przecież no nie bądź/bądźcie tacy skromni <piwo>
ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2011, 22:05

skoti pisze:Mamy kilku magików a forum od tdi przecież no nie bądź/bądźcie tacy skromni
Tu magicy nie są potrzebni ,wystarczy Autodata ze schematami kompów ,trochę główkowania ,cierpliwości ,parę dni przy aucie i sobie zrobisz :mrgreen: a jak już zrobisz to pewnie udostępnisz na forum ;-)
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 22:09 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 20 gru 2011, 22:09

MUNIOR pisze:Sama przekładka osprzętu bez turbiny jest okej, ale żeby poczuć różnicę w jeździe, to jednak turbawkę na T15 warto zmienić :)
Tu masz po części rację ,bo T2 jest mułowata do 2 tys i pużno wstaje ,co daje się odczuć po przekładce ,szczególnie na 16 bitowym chipowanym kompie .Jednak po zmianie wtrysków na np.wydajniejsze AFN-y i gdy nie ma żadnych dodatkowychh problemów z turbina ,taki zetor z T2 po przekładce ,ciągnie całkiem ładnie od 1700-1800obr....kolega Kris00 może potwierdzić ;-) ale faktem jest że T15 jest lepsza ...
_________________
Ja mimo że mam 216 stki i 16 bitowego ECU, to dla mnie auto nie jedzie do 2 tyś. jeszcze na pierwszym czy drugim biegu to okej, ale wyżej to trzeba mieć minimum te 2 tyś obr. bo auto się "dusi" na niższych. Zmieniam dlatego też turbo, ale faktycznie przy 8 bitowym kompie i na tym osprzęcie co mam auto bardzo ładnie ciągnęło od niskich obrotów ;p
P.S. T2 góruje nad T15 jak chcemy więcej ciśnienia wpakować do cylindrów, jednak jak się ta "locha" T2 rozpędzi, to dmuchnie <ok>
skoti pisze:ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:
To już lepiej kupić wiązkę z Pierburga ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2011, 22:12

misiekdzwon pisze:faktycznie przy 8 bitowym kompie i na tym osprzęcie co mam auto bardzo ładnie ciągnęło od niskich obrotów
Zgadza się ,na 8 bitowym ,jest bez tej paskudnej dziury do 2 tys obr.

[ Dodano: 2011-12-20, 22:14 ]
misiekdzwon pisze:skoti napisał/a:
ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:

To już lepiej kupić wiązkę z Pierburga ;-)
Ano właśnie ,po kiego się męczyć z przekładaniem kabelków ;-)

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 20 gru 2011, 22:20

MUNIOR pisze:Ano właśnie ,po kiego się męczyć z przekładaniem kabelków ;-)
A niech jeszcze ktoś sobie zażyczy instalację podgrzewacza płynu, komputerka BC, tempomatu... to wtedy w ogóle nie ma sensu bawić się w lutowanie przewodów, bo dojdzie w przeciwnym razie sporawa dodatkowa wiązka, którą też trzeba jakoś przeciągnąć. Dlatego lepiej przełożyć całą instalację, ale jak kto tam woli. ehhh... zwolenników jak i przeciwników będzie tyle samo :-P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 gru 2011, 19:52

I dupaaaaaaaaa podpięli mi dziś chłopaki auto pod komp i nic zero błędów a szarpanie dalej jest :roll: :-x :-/ :-?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 21 gru 2011, 20:17

skoti, gdzie opisywałeś swój problem? I napisz w temacie o szarpaniu, a nie porównaniu Boscha do Pierburga ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 gru 2011, 21:04

skoti pisze:I dupaaaaaaaaa podpięli mi dziś chłopaki auto pod komp i nic zero błędów a szarpanie dalej jest
misiekdzwon pisze:skoti, gdzie opisywałeś swój problem? I napisz w temacie o szarpaniu, a nie porównaniu Boscha do Pierburga
No to jest niezłe <haha> skoti jesteś mistrzem <bravo>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 gru 2011, 21:32

Oj tam oj tam zawsze coś weekend już mam więc wybaczcie%%%%%%%%%%%

adrianolkusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
Kontakt:

Post autor: adrianolkusz » 06 kwie 2012, 17:15

Panowie dzisiaj się wkur...em bo znowu mam problem z nastawnikiem potencjometrycznym. Falują obroty itd... myślę o przekładce bosch na pierburg. Co jest potrzebne do takiej przekładki. Na co zwrócić uwagę? Mam dosyć tego szajsu jakim jest ten nastawnik. Proszę o pomoc :(

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 06 kwie 2012, 17:37


adrianolkusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
Kontakt:

Post autor: adrianolkusz » 06 kwie 2012, 18:45

hehhh... a miałem nadzieję że podpowiecie mi i sam to zrobię. Swego czasu miałem forda escorta 1.4i i jak padł silnik to zrobiłem swapa na 1.6i na monowtrysku. Oczywiście jak później pojechałem do sklepu po jakąś część i mówiłem że do escorta 1.6 mono to facet mi od razu mówił że takich escortów nie było :) Chciałbym spróbować mimo wszystko. Jeżeli jednak nikt mi nie pomoże to oczywiście zostaje przekładka u MUNIORA.

dany_2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:15
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: dany_2 » 10 cze 2012, 01:50

Ok Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?
Jak rozpoznać u klienta jak pojadę po auto co w nim siedzi? Jeśli to nie problem podrzućcie fotki porównawcze najlepiej w jakimś większym formacie, z zaznaczonym na nich boschem i pierburgiem. Na sam koniec dodam że w przeszłości nie miałem za bardzo styczności z dieslami, całe życie przelatałem na benzynce i tam modzilem więc proszę o wyrozumiałość. Pozdro

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 cze 2012, 09:06

dany_2 pisze:Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?
W tych latach 1,9 tdi , były tylko na pierburgu ;-) a dokładniej to do 97 roku .Od 98 roku na nowym dwuwtykowym kompie i przepływce boscha ,tylko już nowej generacji ,coś ala pierburg

dany_2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:15
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: dany_2 » 10 cze 2012, 12:59

MUNIOR pisze:
dany_2 pisze:Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?
W tych latach 1,9 tdi , były tylko na pierburgu ;-) a dokładniej to do 97 roku .Od 98 roku na nowym dwuwtykowym kompie i przepływce boscha ,tylko już nowej generacji ,coś ala pierburg
A jak to wygląda pod kontem modów ?Da się to bez problemu modzić czy są z nim jakieś problemy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl