[B4 1Z] Bosch a Pierburg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tu magicy nie są potrzebni ,wystarczy Autodata ze schematami kompów ,trochę główkowania ,cierpliwości ,parę dni przy aucie i sobie zrobisz :mrgreen: a jak już zrobisz to pewnie udostępnisz na forumskoti pisze:Mamy kilku magików a forum od tdi przecież no nie bądź/bądźcie tacy skromni
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 22:09 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Ja mimo że mam 216 stki i 16 bitowego ECU, to dla mnie auto nie jedzie do 2 tyś. jeszcze na pierwszym czy drugim biegu to okej, ale wyżej to trzeba mieć minimum te 2 tyś obr. bo auto się "dusi" na niższych. Zmieniam dlatego też turbo, ale faktycznie przy 8 bitowym kompie i na tym osprzęcie co mam auto bardzo ładnie ciągnęło od niskich obrotów ;pMUNIOR pisze:Sama przekładka osprzętu bez turbiny jest okej, ale żeby poczuć różnicę w jeździe, to jednak turbawkę na T15 warto zmienić
Tu masz po części rację ,bo T2 jest mułowata do 2 tys i pużno wstaje ,co daje się odczuć po przekładce ,szczególnie na 16 bitowym chipowanym kompie .Jednak po zmianie wtrysków na np.wydajniejsze AFN-y i gdy nie ma żadnych dodatkowychh problemów z turbina ,taki zetor z T2 po przekładce ,ciągnie całkiem ładnie od 1700-1800obr....kolega Kris00 może potwierdzić ale faktem jest że T15 jest lepsza ...
_________________
P.S. T2 góruje nad T15 jak chcemy więcej ciśnienia wpakować do cylindrów, jednak jak się ta "locha" T2 rozpędzi, to dmuchnie <ok>
To już lepiej kupić wiązkę z Pierburgaskoti pisze:ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się ,na 8 bitowym ,jest bez tej paskudnej dziury do 2 tys obr.misiekdzwon pisze:faktycznie przy 8 bitowym kompie i na tym osprzęcie co mam auto bardzo ładnie ciągnęło od niskich obrotów
[ Dodano: 2011-12-20, 22:14 ]
Ano właśnie ,po kiego się męczyć z przekładaniem kabelkówmisiekdzwon pisze:skoti napisał/a:
ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:
To już lepiej kupić wiązkę z Pierburga
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
A niech jeszcze ktoś sobie zażyczy instalację podgrzewacza płynu, komputerka BC, tempomatu... to wtedy w ogóle nie ma sensu bawić się w lutowanie przewodów, bo dojdzie w przeciwnym razie sporawa dodatkowa wiązka, którą też trzeba jakoś przeciągnąć. Dlatego lepiej przełożyć całą instalację, ale jak kto tam woli. ehhh... zwolenników jak i przeciwników będzie tyle samoMUNIOR pisze:Ano właśnie ,po kiego się męczyć z przekładaniem kabelków
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
- Kontakt:
hehhh... a miałem nadzieję że podpowiecie mi i sam to zrobię. Swego czasu miałem forda escorta 1.4i i jak padł silnik to zrobiłem swapa na 1.6i na monowtrysku. Oczywiście jak później pojechałem do sklepu po jakąś część i mówiłem że do escorta 1.6 mono to facet mi od razu mówił że takich escortów nie było Chciałbym spróbować mimo wszystko. Jeżeli jednak nikt mi nie pomoże to oczywiście zostaje przekładka u MUNIORA.
Ok Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?
Jak rozpoznać u klienta jak pojadę po auto co w nim siedzi? Jeśli to nie problem podrzućcie fotki porównawcze najlepiej w jakimś większym formacie, z zaznaczonym na nich boschem i pierburgiem. Na sam koniec dodam że w przeszłości nie miałem za bardzo styczności z dieslami, całe życie przelatałem na benzynce i tam modzilem więc proszę o wyrozumiałość. Pozdro
Jak rozpoznać u klienta jak pojadę po auto co w nim siedzi? Jeśli to nie problem podrzućcie fotki porównawcze najlepiej w jakimś większym formacie, z zaznaczonym na nich boschem i pierburgiem. Na sam koniec dodam że w przeszłości nie miałem za bardzo styczności z dieslami, całe życie przelatałem na benzynce i tam modzilem więc proszę o wyrozumiałość. Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W tych latach 1,9 tdi , były tylko na pierburgu a dokładniej to do 97 roku .Od 98 roku na nowym dwuwtykowym kompie i przepływce boscha ,tylko już nowej generacji ,coś ala pierburgdany_2 pisze:Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?
A jak to wygląda pod kontem modów ?Da się to bez problemu modzić czy są z nim jakieś problemy?MUNIOR pisze:W tych latach 1,9 tdi , były tylko na pierburgu a dokładniej to do 97 roku .Od 98 roku na nowym dwuwtykowym kompie i przepływce boscha ,tylko już nowej generacji ,coś ala pierburgdany_2 pisze:Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?