
ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:
Tu magicy nie są potrzebni ,wystarczy Autodata ze schematami kompów ,trochę główkowania ,cierpliwości ,parę dni przy aucie i sobie zrobisz :mrgreen: a jak już zrobisz to pewnie udostępnisz na forumskoti pisze:Mamy kilku magików a forum od tdi przecież no nie bądź/bądźcie tacy skromni
Ja mimo że mam 216 stki i 16 bitowego ECU, to dla mnie auto nie jedzie do 2 tyś. jeszcze na pierwszym czy drugim biegu to okej, ale wyżej to trzeba mieć minimum te 2 tyś obr. bo auto się "dusi" na niższych. Zmieniam dlatego też turbo, ale faktycznie przy 8 bitowym kompie i na tym osprzęcie co mam auto bardzo ładnie ciągnęło od niskich obrotów ;pMUNIOR pisze:Sama przekładka osprzętu bez turbiny jest okej, ale żeby poczuć różnicę w jeździe, to jednak turbawkę na T15 warto zmienić
Tu masz po części rację ,bo T2 jest mułowata do 2 tys i pużno wstaje ,co daje się odczuć po przekładce ,szczególnie na 16 bitowym chipowanym kompie .Jednak po zmianie wtrysków na np.wydajniejsze AFN-y i gdy nie ma żadnych dodatkowychh problemów z turbina ,taki zetor z T2 po przekładce ,ciągnie całkiem ładnie od 1700-1800obr....kolega Kris00 może potwierdzićale faktem jest że T15 jest lepsza ...
_________________
To już lepiej kupić wiązkę z Pierburgaskoti pisze:ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:
Zgadza się ,na 8 bitowym ,jest bez tej paskudnej dziury do 2 tys obr.misiekdzwon pisze:faktycznie przy 8 bitowym kompie i na tym osprzęcie co mam auto bardzo ładnie ciągnęło od niskich obrotów
Ano właśnie ,po kiego się męczyć z przekładaniem kabelkówmisiekdzwon pisze:skoti napisał/a:
ps. no ew. wysłać odpłatnie do takiego magika całą wiązkę do przerobienia :lol:
To już lepiej kupić wiązkę z Pierburga
A niech jeszcze ktoś sobie zażyczy instalację podgrzewacza płynu, komputerka BC, tempomatu... to wtedy w ogóle nie ma sensu bawić się w lutowanie przewodów, bo dojdzie w przeciwnym razie sporawa dodatkowa wiązka, którą też trzeba jakoś przeciągnąć. Dlatego lepiej przełożyć całą instalację, ale jak kto tam woli. ehhh... zwolenników jak i przeciwników będzie tyle samoMUNIOR pisze:Ano właśnie ,po kiego się męczyć z przekładaniem kabelków
W tych latach 1,9 tdi , były tylko na pierburgudany_2 pisze:Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?
A jak to wygląda pod kontem modów ?Da się to bez problemu modzić czy są z nim jakieś problemy?MUNIOR pisze:W tych latach 1,9 tdi , były tylko na pierburgudany_2 pisze:Panowie to teraz ja odnowię temat. Moje pytanie brzmi jak rozpoznać pierburga gdy założona jest osłona na silnik ? Dodam że jeszcze nie jestem właścicielem audiki i poluję na cabrio w latach 1997-2000r czy w tych rocznikach też wychodził bosch czy tylko pierburg ?a dokładniej to do 97 roku .Od 98 roku na nowym dwuwtykowym kompie i przepływce boscha ,tylko już nowej generacji ,coś ala pierburg