bosch

pierburg pompa

zauważcie że pompa wtryskowa jest inna w obu silnikachwłaśnie staruszku tylko podstawowe różnice miedzy ATT od AEL to wtryski z większymi otworkami w końcówkach i turbo
 u nas w kraju tylko chip był robiony a cały swap na ukrainie auto spotkałem przypadkiem 50km przed przejściem granicznym zmierzało do Dorohuska, wracało z chipowania ale nie wiem od kogo nie spytałem
 u nas w kraju tylko chip był robiony a cały swap na ukrainie auto spotkałem przypadkiem 50km przed przejściem granicznym zmierzało do Dorohuska, wracało z chipowania ale nie wiem od kogo nie spytałem   a zaciekawiło mnie ze nie miałem z nim żadnych szans a czarny dym zauważyłem, wizualnie bez modów wiec ciężko rozpoznawalne.
 a zaciekawiło mnie ze nie miałem z nim żadnych szans a czarny dym zauważyłem, wizualnie bez modów wiec ciężko rozpoznawalne.
co by to dało :?: nic 8-) dalej by pozostał przepływomierz Bosch,ECU,itpKrzylu pisze:tokarka606 pisze:Podlicz graty ,które wymieniłem po kolei i masz.Plus sofcik ,wszystko by endriu210
bardziej nie opłacało się kupić całego silnika??
 a tak jest Kpl.zmodzony Pierburg ,a czy warto było to już niech kolega tokarka606 napisze .
  a tak jest Kpl.zmodzony Pierburg ,a czy warto było to już niech kolega tokarka606 napisze .
 
  Już lepiej jak by z AFNa były, choć te można sprzedać i jakiś zwrot kosztów będzie. A ten zestaw jest jeszcze nie kompletny i trzeba parę gratów dokupić. W wątku, do którego link podałem masz napisane co trzeba wymienić, po za tym na forum jest kupa info o tym, tak więc zapraszam do lektury  :mrgreen:
 Już lepiej jak by z AFNa były, choć te można sprzedać i jakiś zwrot kosztów będzie. A ten zestaw jest jeszcze nie kompletny i trzeba parę gratów dokupić. W wątku, do którego link podałem masz napisane co trzeba wymienić, po za tym na forum jest kupa info o tym, tak więc zapraszam do lektury  :mrgreen: