[B4 1Z] Bosch a Pierburg
bosch do 94 r potem bosch i pierburg a różnice patrząc na przepływkę boscha przepływomierz duży aluminiowy jak w benzynie a pierburg przepływka mała okrągła z czarnego tworzywa i głowiczka nastawnika pompy na boschu jest inna od pierburga a podstawowa wizualna różnica to zawór zwrotny paliwa w boschu jest na górze praktycznie na środku głowiczki-dekielka nastawnika a w pierburgu jest z boku nad przewodami paliwowymi.
bosch
pierburg pompa
bosch
pierburg pompa
a ja juz mam kompa do przekladki na pierburga nastawnik hdk jeszcze przeplywke troche czasu 2 oporniki i mozna bedzie brykac i mam jedno pytanie czy potencjometr gazu jest taki sam w audi na boschu jak na pierburgu :?: bo wiazke ecu mam od passata b4 tak samo kompa ale jest inna wtyczka do potencjometra gazu, czy moze tylko wtyczka sie rozni :?: ma ktos moze charakterystyke tego potencjometra z tego co sie orientuje to tam sa w sumie 2 potencjometry
zauważcie że pompa wtryskowa jest inna w obu silnikachwłaśnie staruszku tylko podstawowe różnice miedzy ATT od AEL to wtryski z większymi otworkami w końcówkach i turbo
140PS
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8608541
115PS
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8450484
podstawą do modów było b4 quattro 2.8 avant w której uszkodzony był silnik zerwany pasek rozrządu silnik AEL z A6 z 96 r. z anglika z przebiegiem 109 tys mil cały napęd pozostał z 2.8 dorobione łapy sprzęgło zwykłe nie dwu-masowe i multum przeróbek mechanicznych, elektrycznych a silnik z chipowany mocnym programem, FMIC, bez katów, EGR, wolna odma, oryginalna turbina z AEL podkręcona do 1.4 bara i dymu z wydechu jak za starym załadowanym i jadącym pod górkę JELCZEM poprostu nic nie widać.
Wrażenia niesamowite ogromna elastyczność a do setki aż żołądek przywitał mi się z kręgosłupem poprostu wymiata zrobiona była przymnie próba z VW corrado 2.9 192KM i audi lepsze było vw też na tablicach ukraińskich wracali na dwa auta najgorsze że auto porusza się na ukrainie u nas w kraju tylko chip był robiony a cały swap na ukrainie auto spotkałem przypadkiem 50km przed przejściem granicznym zmierzało do Dorohuska, wracało z chipowania ale nie wiem od kogo nie spytałem a zaciekawiło mnie ze nie miałem z nim żadnych szans a czarny dym zauważyłem, wizualnie bez modów wiec ciężko rozpoznawalne.
Może kiedyś pojawi się na naszym forum właściciel spisał adres strony klubowej poczekamy zobaczymy.
Wrażenia niesamowite ogromna elastyczność a do setki aż żołądek przywitał mi się z kręgosłupem poprostu wymiata zrobiona była przymnie próba z VW corrado 2.9 192KM i audi lepsze było vw też na tablicach ukraińskich wracali na dwa auta najgorsze że auto porusza się na ukrainie u nas w kraju tylko chip był robiony a cały swap na ukrainie auto spotkałem przypadkiem 50km przed przejściem granicznym zmierzało do Dorohuska, wracało z chipowania ale nie wiem od kogo nie spytałem a zaciekawiło mnie ze nie miałem z nim żadnych szans a czarny dym zauważyłem, wizualnie bez modów wiec ciężko rozpoznawalne.
Może kiedyś pojawi się na naszym forum właściciel spisał adres strony klubowej poczekamy zobaczymy.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Siema, po przeczytaniu tego co napisaliście aż musiałem iść zobaczyć co u mnie siedzi pod maska:) i okazało się że Pierburg:) a chciałbym się dowiedzieć coś o zwiększeniu mocy w 1Z
tak gdzieś może na 110-120KM żeby to było bez żadnych skutków ubocznych i bez skracania żywotności silnika i turbiny. Jak napisałem coś źle lub nie tu gdzie trzeba to przepraszam bardzo i proszę o przeniesienie lub usunięcie. pozdrawiam
tak gdzieś może na 110-120KM żeby to było bez żadnych skutków ubocznych i bez skracania żywotności silnika i turbiny. Jak napisałem coś źle lub nie tu gdzie trzeba to przepraszam bardzo i proszę o przeniesienie lub usunięcie. pozdrawiam
co by to dało :?: nic 8-) dalej by pozostał przepływomierz Bosch,ECU,itp a tak jest Kpl.zmodzony Pierburg ,a czy warto było to już niech kolega tokarka606 napisze .Krzylu pisze:tokarka606 pisze:Podlicz graty ,które wymieniłem po kolei i masz.Plus sofcik ,wszystko by endriu210
bardziej nie opłacało się kupić całego silnika??
Mam pytanie, mam problem z nastawnikiem potencjometrycznym w Audi 80 1.9 TDI, 92 rok, 90 KM, czy to co zamieszczone jest na tej aukcji będzie pasować, czy to już jest pompa z nastawnikiem indukcyjnym?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1900200975
Czy opłaca się to kupić, i czy można to przerobić?
Dziękuję za pomoc:)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1900200975
Czy opłaca się to kupić, i czy można to przerobić?
Dziękuję za pomoc:)
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
https://audi80.pl/1z-wadliwy-przeply ... t58893.htm
W powyższym temacie jest opisane co i jak jeżeli chodzi o przekładkę osprzętu. Na aukcji której link podałeś faktycznie jest pompa z nastawnikiem indukcyjnym, komputer też jest pod ten nastawnik, a wtryski jak wtryski, pasują na pewno
Tylko to jest zestaw raczej z 94 roku, bo w 93 jeszcze potencjometryczne były nastawniki. Co do opłacalności, to osobiście uważam, że kupno jest nie opłacalne ze względu na wtryski, gdyż są one pewnie z 90 konnego silnika, a takie to masz u siebie Już lepiej jak by z AFNa były, choć te można sprzedać i jakiś zwrot kosztów będzie. A ten zestaw jest jeszcze nie kompletny i trzeba parę gratów dokupić. W wątku, do którego link podałem masz napisane co trzeba wymienić, po za tym na forum jest kupa info o tym, tak więc zapraszam do lektury :mrgreen:
Pozdrawiam
W powyższym temacie jest opisane co i jak jeżeli chodzi o przekładkę osprzętu. Na aukcji której link podałeś faktycznie jest pompa z nastawnikiem indukcyjnym, komputer też jest pod ten nastawnik, a wtryski jak wtryski, pasują na pewno
Tylko to jest zestaw raczej z 94 roku, bo w 93 jeszcze potencjometryczne były nastawniki. Co do opłacalności, to osobiście uważam, że kupno jest nie opłacalne ze względu na wtryski, gdyż są one pewnie z 90 konnego silnika, a takie to masz u siebie Już lepiej jak by z AFNa były, choć te można sprzedać i jakiś zwrot kosztów będzie. A ten zestaw jest jeszcze nie kompletny i trzeba parę gratów dokupić. W wątku, do którego link podałem masz napisane co trzeba wymienić, po za tym na forum jest kupa info o tym, tak więc zapraszam do lektury :mrgreen:
Pozdrawiam