W sumie temat już rozwiązałem ale zostawię info dla tych, którzy mają podobny problem. Mój audik był bardzo zamulony, przeczytałem mnóstwo postów, dyskusji na forum i już miałem zamiar po kolei wymieniać zawór N75, przepływomierz itd.
Na szczęście, zanim wydałem sto-ileśtam złotych wpadł mi do głowy pomysł wymiany wszystkich gumowych wężyków. Teraz - jak ręką odjął. Pewnie wężyki były już zmurszałe i ciśnienie uciekało "w bok" zamiast sterować turbiną. Cała operacja kosztowała mnie 19zł
Swoją drogą N75 też wykręciłem, wyczyściłem i przepłukałem izopropanolem.
[ 1.9TDI 1Z] Brak mocy, słabe przyspieszenie.
[ 1.9TDI 1Z] Brak mocy, słabe przyspieszenie.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 17:34 przez ceemte, łącznie zmieniany 1 raz.
.
Wężyki normalnie z metra, w każdym motoryzacyjnym. Średnica wewn. 3,2 mm. Niestety nie takich ładnych, z kolorowym oplotem ale czarne też mają wewnętrzną siatkę wzmacniającą więc sprawują się równie dobrze. Z tymi małymi zaciskami jest problem, na razie zostawiłem bez ale chyba zrobię zaciski z wiązałkowego. "Nie dziaduj - zwiąż drutem"
A do EGR-a się przymierzam już od dłuższego czasu, tyle że pod blokiem mam ograniczone możliwości manewru niestety
A do EGR-a się przymierzam już od dłuższego czasu, tyle że pod blokiem mam ograniczone możliwości manewru niestety