Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9tdi 1Z] Słabo działa silnik.

radek2109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 sty 2007, 00:20
Lokalizacja: gdansk

[80 B4 1.9tdi 1Z] Słabo działa silnik.

Post autor: radek2109 » 23 lut 2007, 12:48

witam, otóż mam taki problem, wsiadam odpalam, jade, niby wszystko oki, ale przekraczam 100km/h i zero reakcji i jeszcze raz wciskam i idzie dalej, to to tylko sie dzieje przy większych prędkościach, niby moc ma, nie odczuwam aby jakisł, ale pojechałem na komputer i pokazał że brak ciśnienia w dolotowego w turbinie lub coś takiego, już nie pamiętam dokładnie, wynikło z tego że turbina nie ładuje, jakby zwykły dizel był, chociaż ja tego jakoś nie zauważyłem, a jechałem dwa dni temu innym b4tdi i on zdawał mi sie słaby, nie wiem co o tym myśleć, ale widziałem na kompie tą usterke i co ja mam zrobić? :)
Ostatnio zmieniony 23 lut 2007, 17:23 przez radek2109, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 23 lut 2007, 13:21

Sprawdź wszystkie przewody podciśnieniowe do turbulum.
tak poza tym to dużo było na forum o tym

Awatar użytkownika
wiedzmin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 09 gru 2006, 12:51
Lokalizacja: Katowice lub Wawa

Post autor: wiedzmin » 23 lut 2007, 18:43

jak wyzej plus VAG

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 24 lut 2007, 20:06

przewody do i od turbiny do sprawdzenia (opaski także) dodatkowo może dolot zdałoby się przeczyścić, czyli to co wyżej :mrgreen:

radek2109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 sty 2007, 00:20
Lokalizacja: gdansk

Post autor: radek2109 » 25 lut 2007, 21:54

byłem pod vagiem, i wykazało, że ciśnienie w niej jest takie jak normalne atmosferyczne, ale turbina chodzi, jak sie węże ściska to czuć, powyżej 100km/h to mi sie dzieje, a poniżej jest niby oki, sprawdziłem przewody niby oki, przeczyściłem zawór i nic, to samo, no nie wiem co zrobić

xxx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: xxx » 25 lut 2007, 22:44

Sprawdz N75
sz czy trzyma cisnienie

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 26 lut 2007, 01:36

Witam otoz mam podobny problem tylko ze samochod slaby jest na calej wysokosci obrotow vmax to tylko 140 km/h co robic pomozcie.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 26 lut 2007, 15:06

GJ pisze:Witam otoz mam podobny problem tylko ze samochod slaby jest na calej wysokosci obrotow vmax to tylko 140 km/h co robic pomozcie.
możliwe że masz kata zapchanego, albo dolot do przeczyszczenia... podjedź pod vaga i zdiagnozuj

radek2109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 sty 2007, 00:20
Lokalizacja: gdansk

Post autor: radek2109 » 26 lut 2007, 16:52

a co chodzi z tym N75? mam znowu jechać na komputer?

xxx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: xxx » 26 lut 2007, 16:56

radek2109 pisze:a co chodzi z tym N75? mam znowu jechać na komputer?
podmien go od kogos kto ma pewnosc ze jest sprawny
ale najpierw sprawdz szczelnosc calego ukladu (od IC do turbiny) czy nigdzie nie ma nieszczelnosci

radek2109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 sty 2007, 00:20
Lokalizacja: gdansk

Post autor: radek2109 » 26 lut 2007, 17:17

jak mam wpuscic ciśnienie w układ? gdzie? i jak? bo ja od niedawna mam ten samochód i nie zabardzo wiem co i jak

xxx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: xxx » 26 lut 2007, 22:55

Zdejmujesz czarne przewody z "urzadzen" do ktorych doprowadzanie jest powietrze. Powstale w ten sposob otwory zaslepiasz. W jeden z nich wpuszaczasz powoli powietrze - nie przesadzaj z cisnieniem - sluchaj i obserwuj gdzie ucieka powietrze.W domu raczej tego nie zrobisz pojedz gdzies do mechanika

radek2109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 sty 2007, 00:20
Lokalizacja: gdansk

Post autor: radek2109 » 27 lut 2007, 20:55

oki, jak zrobie to zdam relacje

[ Dodano: 2007-03-02, 22:53 ]
a więc tak, mechanik sprawdzał szczelność i mówi, że wszystko ok z wężami, ale jak przystawi ręke do turbiny to czuć jakiś powiew, że turbina ma łopatki wyrobione, jakoś nie chce mi sie wierzyć w to, moim zdaniem auto jest dynamiczne, ale powyżej 100km/h coś nie tak, już prędkośc potrafi zatrzymać sie na 110km i dopiero gdy odpuszcze gaz i wcisne ponownie to znowu dalej idzie, niektórzy mówią że ciągną do 170 a nawet do 190km to mój naprawde musi być zamulony, bo przy 140 na Vbiegu ma 3000obr, to moim zdaniem obroty już spore jak na dizla, bo potem to on już nie chce mi iść wcale, także nie wiem co jest, raczej to nie są łopatki turbiny bo do stówki to naprawde sie zbiera elegancko

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 07 mar 2007, 01:56

ja wymienilem n75 i wydaje mi sie ze jest jak nalezy

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 07 mar 2007, 09:54

Gdzie znajduje się n75 bo mam podobny problem??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl