Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Co oznacza blad 00000 NIE ROZPOZNANO DTC??

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 mar 2019, 17:35

Kostek9626 pisze:Jarewa mysle ze kazdy co ma VCDSa by mial taki problem skoro diagnozowalem dwoma niezaleznymi kompami.
Nie kazdy ma ten sam interfej i ten sam program. O ile programy mają wersje i tłumaczenia, tak nigdzie nie znajdziesz tych samych interfejsów... Bo każdy interfejs jest zbudowany z elektroniki a elektronika ma 10% błedu wiec nigdy nie znajdziesz 100% takiego samego.

Próbowałeś vagiem 311 przez rs??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 mar 2019, 18:05

Najlepiej VAG 3,11 i interfejs Viaken za 69 zł.

Przydałoby się sprawdzić jakie masz parametry dawki paliwa i kąta wtrysku.
Może jest zbyt duża dawka i tak schodzi z obrotów.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 29 mar 2019, 19:11

Prosze bardzo kolego
Obrazek
No to z tego co mowi kolega jarewa tym bardziej by byly inne bledy tak??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 mar 2019, 19:52

Parametry dobre są.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 04 kwie 2019, 16:54

No wlasnie niewiem jak tam ta przeplywka bo jest troche wiecej jak na parametrach kture podrzucales kolego Krzysiek 84 w temacie o spalaniu ale to raczej tez szarpania podczas chamowania by nie wyjasnialo no i oczywiscie tych bledow kture tak bardzo zasmiecaja moja glowe.watpie zeby to byla wina interfejsow jak twierdzi kolega Jarewa poniewaz jeden z nich to chinczyk z najnowsza wersja VCDSa a ten drugi to europejczyk kupiony z licencja VCDSa i ma stara wersje.mam goscia co oblatany jest w VW-AUDI i ma ori WAGa ale ciezko z czasem u niego jak mu powiedzialem o tych bledach to ztwierdzil zebym se sterownik zmienil bo sie sypaly jak chlera.zebym mial na podkladke to by bylo git.a tak to se moge kupic ecu potem nastawnik i cala game reszty pierdol. Nie tedy droga zeby wszystko zmieniac jak opentany...
Przez te cholerne jednostki binarne w parametrach nic z tego nie rozumiem.
Pamietam piekne czasy jak mialem dostep do BOSCHa KTS 650 on odrazu pokazywal przeliczone wartosci

[ Dodano: 2019-04-04, 16:54 ]
Nikt nie podpowie nic mondrego??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 kwie 2019, 18:25

Kostek9626 pisze:Nikt nie podpowie nic mondrego??
a to niby nie mądre rzeczy Ci mówią? :shock:
podłącz vaga 3.11 a założę się że tych błędów nie będzie ;-)

A co jest powodem tego co dzieje się u Ciebie to nie wiem bom ja nie spec o tdi. Ale tematów na forum jest o tym sporo.
Z drugiej strony kompa pewnie można za jakieś 50 zł kupić więc jak chcesz możesz zaryzykować jego wymianę.
WRC is for boys.
Group B was for men.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 kwie 2019, 19:31

Kostek9626 pisze:Nikt nie podpowie nic mondrego??
W sumie miałe się nie odzywac ,bo gdzie mi tam do twojego "speca " ale nie wytrzymałem...wiec ja zwykly i dociekliwy samouk , powiem tylko tyle że twierdzenie twojego "speca " który jak twierdzisz
Kostek9626 pisze: oblatany jest w VW-AUDI i ma ori WAGa ale ciezko z czasem u niego jak mu powiedzialem o tych bledach to ztwierdzil zebym se sterownik zmienil bo sie sypaly jak chlera
To kompletna bzdura ..trafić padniety sterownik w tych autach graniczy z cudem .A przeszło ich przez moje ręce dobrych kilka setek .Mam też kilkadziesiat sprawnych takich sterowników ,które zostały mi po przeróbkach na nastawnik indukcyjny ,wiec jak koniecznie chcesz się przekonać to moge ci jeden wyslać powiedzmy po kosztach wysyłki . Nie jest ci tez potrzebny zaden "cudowny kabel " bo żaden nie pokaże ci wartosci przeliczonych na stopnie celcjusza z prostergo powodu ...sterownik silnika udostępnia tylko warotsci do przeliczenia w jedynym dostępnym bloku 000 i zaden "cudowny kabel ",czy program tego ci nie pzreliczy i nie pokaże ci tego w stopniach celcjusza .Co do przyczyn problemu to się nie wypowiem ,bo ich "nie widzę i nie słyszę "...a jasnowidzem niestety nie jestem żeby stwierdzić coś na odleglosć .Choć z mojego przeszło 10 letniego doswiadczenia z tym silnikiem i kilkuset przypadków z jakimi mialem do czynienia ,to w audi 80 z tym typem nastawnika ,99.9 % problemów z szarpaniem , telepaniem czy "nie jechaniem " ,powoduje fiksujący nastawnik potencjometryczny.I na pewno to co ci się dzieje nie jest winą zadnych ustawień pocżatku wtrysku ,czy dawki ,bo te parametry ustawione nawet mocno poza zakresem ,nie powoduje takich objawów jak opisujesz.Za wyjątkiem zbyt dużej dawki paliwa ,poniżej 1 mg ,czyli w tym przypadku poniżej wartosci 005 ...ponizej tej wartosci silnik bedzie po prostu "przebierał " obrotami na biegu jałowym ,wlasnie z powodu zbyt duzej dawki
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 04 kwie 2019, 19:49

Oblatany znaczy ze wie najwiecej z moich znajomych a ja ze tak powiem tez co nieco wiem z dziedziny motoryzacji...nie bd poruwnywal jego do Ciebie kolego MUNIOR.
Jest jakis sposob zeby spr ten nieszczesny nastawnik??bo np po odpiecu kostki predkosciomieza (chodz niebardzo rozumiem co to zmienia) auto przy przyspieszaniu ma nazwijmy to takie doly w mocy.tj ze jedzie nagle przez chwilke niema mocy a zaraz ma. Czyli jest gozej. Chyba pojezdze z tym zjeb.... nastawiniek az uzbieram klops na nastawnik indukcyjny i ecu z b7 programowalny za pomoca obd2 to da chociaz wiekrze mozliwosci diagnostyczne i ulatwi puzniejsze mody...
Koles podlaczal ori vaga i sa te same bledy.
Kiedys jak robilem u mechanika to mial boscha kts 650 i on pokazywal przeliczone jednostki w tych silnikach...
A co ze tak zapytam odpowiada za obliczanie dawki??wtrysk sterujacy czy sam nastawnik czy dwie zeczy na raz??
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2019, 19:52 przez Kostek9626, łącznie zmieniany 1 raz.
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 kwie 2019, 19:50

Ja mu już mariusz powiedziałem do błędów. Ale powie jeszcze raz...
Kostek9626 pisze:Kolego Jarewa mysle ze kazdy co ma VCDSa by mial taki problem skoro diagnozowalem dwoma niezaleznymi kompami.
Kazdy to ma tylko nie każdy w takiej postaci nawet Piotrek to ma nawet Mariusz to ma i Krzysiek i ja i cała masa użytkowników tylko to u nas na dobrym programie nie przetłumaczonym albo przetłumaczonym dobrze zgłasza to jako

"brak błędów"
" No fault code found"

Wiec wiesz czemu teraz nie możesz tgo 00000 skasować???

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 04 kwie 2019, 19:54

Moge kolego skasowac.
Ale bledy znowu gienerowane sa po wlaczeniu ponownie zaplonu... bezradny_
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 kwie 2019, 20:10

No kurde a co byś chciał żeby pokazało??

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 04 kwie 2019, 20:12

0 bledow albo chociaz 1 00000
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 kwie 2019, 20:13

to zapnij vaga 3.11 angielskiego

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 kwie 2019, 20:22

Tłumaczą ci wszyscy ,ze ten blad kótry masz ,to nie zaden bład i nic nie oznacza wiec możesz go zignorować ,bo wyskakuje tylko w tym programie .Co do nastawnika potencjometrycznego to w jego przypadku nie działają żadne testy z odpinaniem impulsatora ,bo ten sposób działa tylko przy nastawniku indukcyjnym .Potencjometrycznego zasadniczo nie zdiagnozujesz żadnym "domowym " sposobem ...jedyny sposób to podmiana na inny sprawny nastawnik.A co do tego
Kostek9626 pisze:uzbieram klops na nastawnik indukcyjny i ecu z b7 programowalny za pomoca obd2 to da chociaz wiekrze mozliwosci diagnostyczne i ulatwi puzniejsze mody...
to obawiam się ,a nawet jestem pewien że żaden jak piszesz "programowalny komp z b7 " nawet nie "pierdnie " w tym aucie i z tą pompą ,a co dopiero mowa o uruchomieniu silnika i modach ;-) Jak juz to z A4 B5 z jakiegoś 1,9 tdi z lat 99-2000 ze sterownikiem o nr 038906012 ,tyle że to nie takie "hip hop " jak ci się wydaje ,bo do wymiany i przystosowania jest cała wiazka elektryczna silnika ,gdzie nic nie pasuje bo w A4 wszsytko jest inaczej i w innym miejscu niż w 80 tce
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2019, 20:28 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 04 kwie 2019, 20:27

Kolega ma ori waga nie program a caly komp diagnostyczny i bylo to samo. Nie sodzicie ze to troche dziwne ze muj ecu generuje takie bledy a u innych tego niema??przeciez nie bd podlaczal wszystkich programow i interfejsow swiata bo moze kturys tego nie pokaze tym bardziej ze ori wag to pokazuje czyli ecu to generuje...z bledami moge zyc tylko chodzi tu tez o te nieszczesne szarpanie...

[ Dodano: 2019-04-04, 20:27 ]
No dobra to zpodkales sie zeby bylo 5takich bledow za kazdym wlaczeniem zaplonu??bo ja przekopalem neta i co najwyzej jest tylko jeden takowy blad...
Czyli co tylko ecu z b5 podejdzie??
To ze tam pinologie musze cala poprzestawiac z wymiana kosci i softem wlacznie to przynajmniej dla mnie jest oczywisty...
Czyli uwazacie ze normalne jest ze jest 5 takich bledow??a miacie jakis przyklad czy moj jest pierwszy??
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2019, 20:34 przez Kostek9626, łącznie zmieniany 2 razy.
I wszystko jasne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga