
nie podoba mi się to, co o tym sądzić


Akurat przy uszkodzonej uszczelce głowicy ,cisnienie sprężania ,o ile wogóle spadnie ,to na pewno nie na tyle żeby to zauważyć :roll:Ofeck pisze:postawiłem na sprawdzenie silnika i wszystko ok, sprawdzili ciśnienie to
1 - 25
2 - 26
3 - 25
4 - 25
Wątpie :roll: jakoś u mnie ,i innych tdi ,takiego czegoś nie zaobserwowałem :roll: a te ślady z wydechu na kostce ,na pewno nie są normalne i na pewno nie powinno ich byćwięc chyba tragedii nie ma, płynów nie ubywa, dymi na biało tylko jak jest wilgotno, albo po nocy więc prawdopodobnie w tłumiku się osadza woda i stąd to
Munior taki stary wyjadacz a nie widział pary z wydechu w tdi? To jest rzecz normalna przy niższych temperaturach. Różnica temperatur i skraplanie wody. Fakt czarnych plamnie powinno być aż tak dużo. Ale diesel zawsze rzuci trochę sądzą i przy ostrym bucie na postoju zostawi jej trochę na ziemi. Jeszcze nie spotkałem diesla który by tak nie zrobił. Nawet nowe sprzęty z dpfem w układzie zostawia trochę czarnego na ziemi.MUNIOR pisze:Akurat przy uszkodzonej uszczelce głowicy ,cisnienie sprężania ,o ile wogóle spadnie ,to na pewno nie na tyle żeby to zauważyć :roll:Ofeck pisze:postawiłem na sprawdzenie silnika i wszystko ok, sprawdzili ciśnienie to
1 - 25
2 - 26
3 - 25
4 - 25Wątpie :roll: jakoś u mnie ,i innych tdi ,takiego czegoś nie zaobserwowałem :roll: a te ślady z wydechu na kostce ,na pewno nie są normalne i na pewno nie powinno ich byćwięc chyba tragedii nie ma, płynów nie ubywa, dymi na biało tylko jak jest wilgotno, albo po nocy więc prawdopodobnie w tłumiku się osadza woda i stąd to



Munior doskonale wie ,jak wygląda "para " po odpaleniu ,wie też kiedy ta "para " powinna się pojawić 8-) tyle że w tym przypadku ,nie wygląda to tylko na "parę " ...zakładam też ,że opisujący problem, odróznia normalną "parę "z wydechu ,w zimne poranki ,od "pary ",przy temperaturach , gdzie jej już być niepowinno 8-) I nie daje "palnik " zaraz po odpaleniu , żeby zobaczyć co mu "wyleci ,bądż wykapie z wydechu ...bo wiadomo że przy ujemnych temperaturach ,i na wysokich obrotach ,będzie z tamtąd leciała woda z sadzą ....czego nigdy nie zobserwowałem u siebie ,bo nie mam w zwyczaju katować silnika ,takimi "testami " zaraz po odpaleniu i sprawdzać co wtedy wyleci z wydechu :roll: ...Zresztą bezpośrednio po odpaleniu ,nawet w mrozy , ze sprawnego silnika ,z wydechu nie ma prawa lecieć prawie żaden widoczny dym ...biała para zaczyna pojawiać się , dopiero kilkanascie sekund po odpaleniu,nigdy od razu ...kamsta pisze:Munior taki stary wyjadacz a nie widział pary z wydechu w tdi? To jest rzecz normalna przy niższych temperaturach.
I tu kolego Munior można wnioskować że chodzi o parę wodną po odpaleniu auta z rana. No chyba że za dnia też kopci. To w ten czas zmienia to obraz całej sytułacji.Ofeck pisze:postawiłem na sprawdzenie silnika i wszystko ok, sprawdzili ciśnienie to
1 - 25
2 - 26
3 - 25
4 - 25
więc chyba tragedii nie ma, płynów nie ubywa, dymi na biało tylko jak jest wilgotno, albo po nocy więc prawdopodobnie w tłumiku się osadza woda i stąd to