[B4 1.9 1Z] cyka i bzycy n75
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
O to to ,z ust mi to wyjąłeś .Najlepiej by dla nich było żeby jeszcze po podłaczeniu vaga pokazywało ikonkę auta i strzałką gdzie jest popsute ,normalnie raj na ziemi .Banda nieuków i naciagaczyjaco124 pisze:a ja wam powiem ze 90% tych mechaniorów niby ma vaga ale co do czego to juz nie wiedza za bardzo o co chodzi..jak sie mu uda odczytac bledy to juz sukces.
Ku....wa mać przecież tu nie ma żadnej kosmicznej technologi której nie można rozkminić tzw.metodami na chłopski rozum .Po podpięciu pod vaga na właczonym zapłonie w bloku 001 masz napięcie RSW które powinno wynosić ok.0,740 i to by było na tyle co mozna sprawdzić na właczonym zapłonie.Żeby zobaczyć więcej potrzebny jest odpalony silnik .Ale twój nie pali no wiec pierwsza rzecz to sprawdzamy napiecie zasilające elektrozawór 109 na pompie ,ewentualnie zasilamy go na "krótko "plusem z aku.Jak to nic nie daje wykręcamy n 109 i sprawdzamy organoleptycznie czy wogóle działa po podaniu napiecia .Jak działa zakręcamy i szukamy dalej .Sprawdzamy połaczenie wtyczki od pompy ,dalej odkręcamy przewody od wtryskiwaczy i sprawdzamy czy podaje paliwo jak podaje to musi a w zasadzie powinien odpalić o ile ma wszystko na miejscu ,jak nie podaje to mamy problem bo to co mogliśmy sprawdzić to już sprawdziliśmy i teraz zostaje albo podmianka pompy albo odkręcenie nastawnika i jego gruntowne przejrzenie z rozkręceniem na czynniki pierwsze i wyczyszczeniem przy okazji ...no to teraz działajGRZEGI84 pisze:Bardzo dziwne, z tym sie nigdy nie spotkałem, pod komputer podpinałł mój pseudo mechanik, i podobno nic nie pokazało- w co nie wierze
Twierdzi że odpinał elektrozawór od pompy, a nawet go wykręcał i nie odpala, paliwo zasysa ale nie podaje na wtryski, koles juz stawia na pompę, ale wątpie bo dwa dni temu było wszystko git, zaworek przestał cykać auto odpalało od strzała, i żadnych objawów uszkodzenia pompy,
a może mu rozrząd przeskoczył, GRZEGI84 poluzuj przewody na wtryskach i zakręć silnikiem, jeśli będzie szło paliwo to obstawiam przestawiony rozrząd na pompie o kilka ząbków, jeśli nie to rób jak pisze MUNIOR,
poza tym to Twój problem nie leży w tym temacie więc albo powinieneś się dopisać do istniejącego na forum (o ile dobrze pamiętam to o problemie z odpalaniem już było) albo założyć nowy temat
a co do cykania N75 to jest to objaw jego bliskiej śmierci, nowy czy też całkowicie sprawny N75 nie cyka gdyż cykanie pojawia się wtedy gdy uderza metal o metal, tak więc jak ktoś kiedykolwiek rozbierał ten zaworek to powinien zauważyć że na tłoczku wewnątrz niego jest kawałek gumy i jak się ona wyrobi to spód tłoczka uderza o podstawę (korpus) i następuje powolne zniszczenie zaworu, tyle na ten temat
poza tym to Twój problem nie leży w tym temacie więc albo powinieneś się dopisać do istniejącego na forum (o ile dobrze pamiętam to o problemie z odpalaniem już było) albo założyć nowy temat
a co do cykania N75 to jest to objaw jego bliskiej śmierci, nowy czy też całkowicie sprawny N75 nie cyka gdyż cykanie pojawia się wtedy gdy uderza metal o metal, tak więc jak ktoś kiedykolwiek rozbierał ten zaworek to powinien zauważyć że na tłoczku wewnątrz niego jest kawałek gumy i jak się ona wyrobi to spód tłoczka uderza o podstawę (korpus) i następuje powolne zniszczenie zaworu, tyle na ten temat
[B4 1.9 1Z] dziwne cykanie
Witam, chciałem spytać czy to normalne cykanie w tych modelach? Odgłosy cykania wydobywają się gdzieś z okolic miejsca zaznaczonego na zdjęciu.
zaznaczam ze to przypadkowe zdjecie z internetu
zaznaczam ze to przypadkowe zdjecie z internetu
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 17:10 przez Maroes7, łącznie zmieniany 1 raz.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
Witam szefunciu !
to normalne - to cyka zawor N75 te cykanie to podczas jazdy silnika jest
ale tez moze cykac po zgaszeniu auta - i wtedy nalezy szukac problemu - głownie w nastawniku potencjometrycznym
widze tez , że na zdjęciu masz ori filtr paliwa polecam Ci zmienic go na inny /zwykły wejscie - wyjscie - bez tego pseudo podgrzewacza teraz jest lato i jest ok. ale na zime to wskazane bedzie Pozdrawiam
to normalne - to cyka zawor N75 te cykanie to podczas jazdy silnika jest
ale tez moze cykac po zgaszeniu auta - i wtedy nalezy szukac problemu - głownie w nastawniku potencjometrycznym
widze tez , że na zdjęciu masz ori filtr paliwa polecam Ci zmienic go na inny /zwykły wejscie - wyjscie - bez tego pseudo podgrzewacza teraz jest lato i jest ok. ale na zime to wskazane bedzie Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 lip 2014, 15:12
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- plamioniak
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 mar 2016, 19:11
- Lokalizacja: WK
U mnie np. przy odpalaniu samo to cykanie słychać gdy tylko przekręcam na I pozycję kluczyka i wtedy nie mam szans na odpalenie. Muszę otworzyć maskę i ruszyć grubym przewodem prądowym dochodzącym do silnika i wtedy jeszcze raz próbuje odpalić i bez problemów.
Takie cykanie jak na filmie
Na ogół brak problemów z autem, czasem mu się tak załączy więc trzeba wykonać proces z ruszaniem przewodu i jeździ bez zarzutów, czasem tylko tak jakby się "dławi" ale to raczej od przewodów paliwowych :mrgreen:
Takie cykanie jak na filmie
Na ogół brak problemów z autem, czasem mu się tak załączy więc trzeba wykonać proces z ruszaniem przewodu i jeździ bez zarzutów, czasem tylko tak jakby się "dławi" ale to raczej od przewodów paliwowych :mrgreen: