Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] cyka i bzycy n75

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 21:40

[quote="gibaj"]to coś masz poknocone bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego :
Wiem, i to jest właśnie problem

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 22 cze 2010, 21:44

podaj + na zawór N109 - ma cyknąć i spróbuj odpalić auto

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 cze 2010, 21:51

jaco124 pisze:a ja wam powiem ze 90% tych mechaniorów niby ma vaga ale co do czego to juz nie wiedza za bardzo o co chodzi..jak sie mu uda odczytac bledy to juz sukces.
O to to ,z ust mi to wyjąłeś .Najlepiej by dla nich było żeby jeszcze po podłaczeniu vaga pokazywało ikonkę auta i strzałką gdzie jest popsute ,normalnie raj na ziemi .Banda nieuków i naciagaczy
GRZEGI84 pisze:Bardzo dziwne, z tym sie nigdy nie spotkałem, pod komputer podpinałł mój pseudo mechanik, i podobno nic nie pokazało- w co nie wierze
Twierdzi że odpinał elektrozawór od pompy, a nawet go wykręcał i nie odpala, paliwo zasysa ale nie podaje na wtryski, koles juz stawia na pompę, ale wątpie bo dwa dni temu było wszystko git, zaworek przestał cykać auto odpalało od strzała, i żadnych objawów uszkodzenia pompy,
Ku....wa mać przecież tu nie ma żadnej kosmicznej technologi której nie można rozkminić tzw.metodami na chłopski rozum .Po podpięciu pod vaga na właczonym zapłonie w bloku 001 masz napięcie RSW które powinno wynosić ok.0,740 i to by było na tyle co mozna sprawdzić na właczonym zapłonie.Żeby zobaczyć więcej potrzebny jest odpalony silnik .Ale twój nie pali no wiec pierwsza rzecz to sprawdzamy napiecie zasilające elektrozawór 109 na pompie ,ewentualnie zasilamy go na "krótko "plusem z aku.Jak to nic nie daje wykręcamy n 109 i sprawdzamy organoleptycznie czy wogóle działa po podaniu napiecia .Jak działa zakręcamy i szukamy dalej .Sprawdzamy połaczenie wtyczki od pompy ,dalej odkręcamy przewody od wtryskiwaczy i sprawdzamy czy podaje paliwo jak podaje to musi a w zasadzie powinien odpalić o ile ma wszystko na miejscu ,jak nie podaje to mamy problem bo to co mogliśmy sprawdzić to już sprawdziliśmy i teraz zostaje albo podmianka pompy albo odkręcenie nastawnika i jego gruntowne przejrzenie z rozkręceniem na czynniki pierwsze i wyczyszczeniem przy okazji ...no to teraz działaj ;-)

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 22:01

Vision pisze:podaj + na zawór N109
A który to zawór, i gdzie on się znajduje ??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 cze 2010, 22:26

GRZEGI84 pisze:A który to zawór, i gdzie on się znajduje ??
:shock: Chłopie ,podszkol się trochę :!: na pompie wkręcony nad przewodami ciśnieniowymi

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 cze 2010, 22:42

a może mu rozrząd przeskoczył, GRZEGI84 poluzuj przewody na wtryskach i zakręć silnikiem, jeśli będzie szło paliwo to obstawiam przestawiony rozrząd na pompie o kilka ząbków, jeśli nie to rób jak pisze MUNIOR,

poza tym to Twój problem nie leży w tym temacie więc albo powinieneś się dopisać do istniejącego na forum (o ile dobrze pamiętam to o problemie z odpalaniem już było) albo założyć nowy temat

a co do cykania N75 to jest to objaw jego bliskiej śmierci, nowy czy też całkowicie sprawny N75 nie cyka gdyż cykanie pojawia się wtedy gdy uderza metal o metal, tak więc jak ktoś kiedykolwiek rozbierał ten zaworek to powinien zauważyć że na tłoczku wewnątrz niego jest kawałek gumy i jak się ona wyrobi to spód tłoczka uderza o podstawę (korpus) i następuje powolne zniszczenie zaworu, tyle na ten temat

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 cze 2010, 19:02

GRZEGI84 pisze:
Vision pisze:podaj + na zawór N109
A który to zawór, i gdzie on się znajduje ??
tu masz zdjęcie specjalnie zrobiłem żeby ci pokazać <ok> flaszka za to :lol:

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 23 cze 2010, 20:00

gibaj pisze:tu masz zdjęcie specjalnie zrobiłem żeby ci pokazać <ok> flaszka za to :lol:
Dzięki, robięłm to rano, nic nie dało, cyknał ale nadal nie odpala.

Maroes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 29 maja 2015, 18:09
Lokalizacja: Toruń

[B4 1.9 1Z] dziwne cykanie

Post autor: Maroes7 » 12 cze 2015, 11:58

Witam, chciałem spytać czy to normalne cykanie w tych modelach? Odgłosy cykania wydobywają się gdzieś z okolic miejsca zaznaczonego na zdjęciu.

zaznaczam ze to przypadkowe zdjecie z internetu
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 17:10 przez Maroes7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 12 cze 2015, 12:20

Witam szefunciu !
to normalne - to cyka zawor N75 :D te cykanie to podczas jazdy silnika jest :D
ale tez moze cykac po zgaszeniu auta - i wtedy nalezy szukac problemu - głownie w nastawniku potencjometrycznym :-P
widze tez , że na zdjęciu masz ori filtr paliwa :D polecam Ci zmienic go na inny /zwykły wejscie - wyjscie - bez tego pseudo podgrzewacza :D teraz jest lato i jest ok. ale na zime to wskazane bedzie :D Pozdrawiam

Maroes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 29 maja 2015, 18:09
Lokalizacja: Toruń

1

Post autor: Maroes7 » 12 cze 2015, 14:28

zdjęcie jest przykładowe, nie jest od mojego modelu auta :)
cykanie słyszę podczas jazdy na wolnych obrotach jak i postoju, nastawnik mi się kończy to prawda temat już zakładałem

pozdrawiam :-)

LoTaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2014, 19:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: LoTaR » 12 cze 2015, 18:38

Witam.Jednym cyka drugim nie jeżeli prawidłowo zbija cisnienie to nie ma co kąbinować :-) .Widzę kolega z torunia wieć jak coś można się spotkać w razie problemów :mrgreen:

czokoloko1233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 lip 2014, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czokoloko1233 » 13 cze 2015, 12:48

U mnie tez cyka a wszystko jest sprawne :)
Cykanie na postoju (odpalony silnik) i podczas jazdy, wiec jak nic sie nie dzieje niepokojącego to nie masz sie czym przejmowac :)

Maroes7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 29 maja 2015, 18:09
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Maroes7 » 13 cze 2015, 16:42

no i super, dzięki :-)

Awatar użytkownika
plamioniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 21 mar 2016, 19:11
Lokalizacja: WK

Post autor: plamioniak » 23 kwie 2016, 17:58

U mnie np. przy odpalaniu samo to cykanie słychać gdy tylko przekręcam na I pozycję kluczyka i wtedy nie mam szans na odpalenie. Muszę otworzyć maskę i ruszyć grubym przewodem prądowym dochodzącym do silnika i wtedy jeszcze raz próbuje odpalić i bez problemów.

Takie cykanie jak na filmie

Na ogół brak problemów z autem, czasem mu się tak załączy więc trzeba wykonać proces z ruszaniem przewodu i jeździ bez zarzutów, czasem tylko tak jakby się "dławi" ale to raczej od przewodów paliwowych :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl